• ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت تهران رایمند

استخدام شرکت تهران رایمند

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت تهران رایمند


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت تهران رایمند

۲۱ آبان ۱۴۰۰
استخدام مدیر امور مالی با تسلط نسبی بر زبان انگلیسی در مجموعه تهران رایمند

آگهی استخدام مجموعه تهران رایمند مجموعه تهران رایمند در تهران در راستای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مدیر امور مالی • دارای مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد از دانشگاه های معتبر دولتی • دارای حداقل 5 سال سابقه مدیریت مالی در شرکتهای پروژه محور • تسلط کامل به اصول و استانداردهای حسابداری • مسلط بر تهیه صورتهای مالی و اظهارنامه‌های مالیاتی و ارزش افزوده • مسلط بر ارائه گزارش‌های آماری و تحلیلی مدیریتی • مسلط به قوانین جاری کشور اعم ا...

مشاهده بیشتر
۲۲ خرداد ۱۴۰۰
استخدام کارشناس برنامه ریزی و کنترل پروژه در مجموعه تهران رایمند

آگهی استخدام مجموعه تهران رایمند در استان تهران مجموعه تهران رایمند واقع در استان تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد با شرایط ذیل نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس برنامه ریزی و کنترل پروژه آشنایی با مفاهیم برنامه ریزی و کنترل پروژه آشنایی با اصول و ضوابط مرتبط با اجرای پروژه های مهندسی آشنایی با مجموعه MS Office به ویژه نرم افزار Excel آشنایی با نرم افزار Primavera 6 آشنایی با نرم افزار MS Project و MS Office توانایی تجزیه و تحلیل داده ها و ارائه گزارشات تحلیلی دارا بودن مهارتهای ارتب...

مشاهده بیشتر
۲۸ اسفند ۱۳۹۹
استخدام برنامه نویس Vue آشنا با HTML و CSS در تهران

استخدام مجموعه تهران رایمند مجموعه تهران رایمند جهت تکمیل کادر خود در تهران از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز برنامه نویس Vue تسلط کامل به فریم ورک Vue js تسلط به زبان انگلیسی تسلط کافی به JavaScript آشنایی کامل با HTML و CSS آشنایی با Git آشنایی با REST API متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۳ اسفند ۱۳۹۹
استخدام کارشناس فناوری اطلاعات در شرکت مهندسان مشاور تهران رایمند

استخدام شرکت مهندسان مشاور تهران رایمند شرکت مهندسان مشاور تهران رایمند در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فناوری اطلاعات آشنا با لینوکس آشنا با شبکه تسلط کامل به نرم‌افزار های مختلف دانش برنامه نویسی مزیت رقابتی محسوب می‌شود دارای مهارتهای فردی و علاقمند به توسعه متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۹ مهر ۱۳۹۹
استخدام برنامه نویس Vue با تسلط کافی به JavaScript در تهران

استخدام شرکت تهران رایمند شرکت تهران رایمند جهت تکمیل کادر خود در تهران از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز برنامه نویس Vue تسلط کامل به فریم ورک Vue js تسلط به زبان انگلیسی تسلط کافی به JavaScript آشنایی کامل با HTML و CSS آشنایی با Git آشنایی با REST API متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۹ تیر ۱۳۹۹
استخدام کارشناس شبکه های اجتماعی در مهندسان مشاور تهران رایمند

استخدام مهندسان مشاور تهران رایمند مهندسان مشاور تهران رایمند در تهران استخدام می نماید: عنوان شغل شرایط کارشناس شبکه های اجتماعی -تسلط بر زبان انگلیسی -تسلط بر نرم افزارهای شبکه های اجتماعی -تسلط بر نرم افزارهای طراحی و گرافیکی متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره های درج شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۹ تیر ۱۳۹۹
استخدام مهندس نرم افزار و برنامه نویس در یک شرکت معتبر

آگهی استخدام شرکت مهندسان مشاور تهران رایمند شرکت مهندسان مشاور تهران رایمند در تهران استخدام می نماید: کد شغل عنوان شغل توضیحات SA-01 مهندس نرم افزار سابقه کار مفید: تا 5 سال مهارتها: ·مسلط به زبان برنامه نویسی VB.NET ·آشنایی کامل با SQL ·آشنایی کامل با Microsoft Office(Excel,Access)

مشاهده بیشتر
۱۹ تیر ۱۳۹۹
استخدام کارشناس فناوری اطلاعات و شبکه های اجتماعی در تهران

آگهی استخدام مهندسان مشاور تهران رایمند مهندسان مشاور تهران رایمند در تهران استخدام می نماید: ردیف عنوان شغل 1 کارشناس فناوری اطلاعات 2 کارشناس شبکه های اجتماعی متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره درج شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۶ فروردین ۱۳۹۹
استخدام منشی بخش انفورماتیک در شرکت تهران رایمند

دعوت به همکاری شرکت تهران رایمند شرکت تهران رایمند در تهران به همکاری رده شغلی زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز منشی بخش انفورماتیک تسلط به زبان انگلیسی آشنایی با مفاهیم اولیه کامپیوتر آشنایی به نرم افزارهای word و excel موارد زیر امتیاز محسوب میشود: آشنایی با HTML و CSS آشنایی اولیه با اصول حسابداری آشنایی با مفاهیم اولیه شبکه شماره: 02188554067 لطفا رزومه و اطلاعات خود را یا به آدرس ایمیل rambod.gh@tehranraymand.com ارسال نموده و یا از طریق...

مشاهده بیشتر
۲۶ فروردین ۱۳۹۹
استخدام کارشناس ارشد منابع انسانی در شرکت تهران رایمند

آگهی استخدام شرکت مهندسان مشاور تهران رایمند شرکت مهندسان مشاور تهران رایمند در تهران استخدام می نماید: کد شغل عنوان شغل توضیحات HR-01 کارشناس ارشد منابع انسانی حداقل تحصیلات: لیسانس صنایع یا رشته های مرتبط در حوزه مدیریت سابقه کار مفید: 5سال مهارتها: مسلط به فرایندهای منابع انسانی (جذب و استخدام، ارزیابی عملکرد، آموزش، طبقه بندی مشاغل و ...) تهیه انواع گزارشهای مدیریتی واحد منابع انسانی آشنایی با قانون کار تسلط بر نرم افزارMS Office سابقه کار در صنایع مرتبط با نفت...

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1538344
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد