• ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت ستاره آبی دریای خروشان

استخدام شرکت ستاره آبی دریای خروشان

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت ستاره آبی دریای خروشان


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت ستاره آبی دریای خروشان

۲۲ مرداد ۱۴۰۱
استخدام کارشناس واحد عملیات Operation در مجموعه ستاره آبی دریای خروشان

مجموعه ستاره آبی دریای خروشان در بندرعباس جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس واحد عملیات Operation خانم / آقا مدرک تحصیلی کارشناسی سن تا 40 سال حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط در زمینه حمل و نقل کشتیرانی مسلط به مفاهیم مسلط به زبان انگلیسی ترجیحا آشنایی با نرم افزار OTMS مسلط به MicroSoft Office دارای روحیه تیمی، فعال و آراسته متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل و شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۷ مرداد ۱۴۰۱
استخدام کارشناس واحد عملیات و حسابداری در مجموعه ستاره آبی دریای خروشان

مجموعه ستاره آبی دریای خروشان در تهران (عباس آباد) برای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارشناس حسابداری خانم / آقا منظم و دقیق حداکثر سن 35 سال مسلط به زبان انگلیسی مسلط به مفاهیم حسابداری دارای روحیه تیمی و خوش برخورد مسلط به نرم افزارهای Outlook و Microsoft Office و .. دارای حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط در زمینه حمل و نقل کشتیرانی 2 کارشناس واحد عملیات Operation خانم / آقا حداکثر سن 35 سال دارای حداقل 2 سال سابقه کاری در زمینه حمل و...

مشاهده بیشتر
۳۰ تیر ۱۴۰۱
استخدام کارشناس واحد عملیات برای مجموعه ستاره آبی دریای خروشان در تهران

مجموعه ستاره آبی دریای خروشان در تهران (عباس آباد) برای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس واحد عملیات Operation خانم / آقا حداکثر سن 35 سال دارای حداقل 2 سال سابقه کاری در زمینه حمل و نقل کشتیرانی مسلط به امور عملیات به خصوص دموراژ و حق توقف مسلط به زبان انگلیسی مسلط به Outlook و MicroSoft Office و .. آشنایی با نرم افزار OTMS دارای روحیه تیمی، خوش برخورد، منظم بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعل...

مشاهده بیشتر
۳۰ تیر ۱۴۰۱
استخدام کارشناس حسابداری آقا و خانم در مجموعه ستاره آبی دریای خروشان

مجموعه ستاره آبی دریای خروشان در تهران (عباس آباد) برای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس حسابداری خانم / آقا منظم و دقیق حداکثر سن 35 سال مسلط به زبان انگلیسی مسلط به مفاهیم حسابداری دارای روحیه تیمی و خوش برخورد مسلط به نرم افزارهای Outlook و Microsoft Office و .. دارای حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط در زمینه حمل و نقل کشتیرانی متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۶ خرداد ۱۴۰۰
استخدام مسئول دفتر برای شرکت ستاره آبی دریای خروشان در تهران

استخدام شرکت ستاره آبی دریای خروشان شرکت ستاره آبی دریای خروشان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید. عنوان شغلی شرایط احراز مسئول دفتر مهارت کافی در نرم افزار Office ( Word - Excel و ... ) آشنا به نرم افزار فتوشاپ آشنا به زبان انگلیسی دقت بالا، منظم و پیگیر دارای مهارت های ارتباطی قوی گفتاری و نوشتاری دارای اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری بالا جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت مزایا: توافقی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به ایمیل مندر...

مشاهده بیشتر
۱۶ خرداد ۱۴۰۰
استخدام مسئول دفتر (منشی) خانم جهت شرکت ستاره آبی دریای خروشان در تهران

استخدام شرکت ستاره آبی دریای خروشان در تهران شرکت ستاره آبی دریای خروشان در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مسئول دفتر (منشی) - جنسیت: خانم - نوع همکاری: تمام وقت - مزایا: توافقی - مهارت کافی در نرم افزار Office ( Word – Excel و ... ) - آشنا به نرم افزار فتوشاپ - آشنا به زبان انگلیسی - دقت بالا، منظم و پیگیر - دارای مهارت های ارتباطی قوی گفتاری و نوشتاری - دارای اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری بالا متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق...

مشاهده بیشتر
۲۷ بهمن ۱۳۹۹
استخدام نیروی عملیات و کشتیرانی در شرکت ستاره آبی دریای خروشان

استخدام شرکت ستاره آبی دریای خروشان شرکت ستاره آبی دریای خروشان در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز نیروی عملیات ( واردات ، صادرات و ترخیصیه ) و کشتیرانی با سابقه فعالیت در حوزه حمل و نقل بین المللی علی الخصوص کشتیرانی و بازرگانی . با حقوق و مزایای توافقی. به صورت تمام وقت . متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
استخدام کارمند جهت شرکت حمل و نقل بین المللی ستاره آبی

استخدام شرکت حمل و نقل بین المللی ستاره آبی شرکت حمل و نقل بین المللی ستاره آبی در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز کارمند باسابقه کار از علاقمندان درخواست می گردد، در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۴ مهر ۱۳۹۸
استخدام کارمند بخش اسناد مسلط به زبان انگلیسی در تهران

استخدام شرکت ستاره آبی دریای خروشان شرکت ستاره آبی دریای خروشان جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در تهران ، اقدام به جذب نیرو با شرایط زیر می نمایند: سمت توضیحات کارمند بخش اسناد یک نفر خانم یا آقا جهت بخش اسناد و عملیات مسلط به زبان انگلیسی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۴ مهر ۱۳۹۸
استخدام کارشناس ترخیص مسلط به زبان انگلیسی و سیستم SHIPPING

استخدام شرکت ستاره آبی دریای خروشان شرکت ستاره آبی دریای خروشان جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در تهران ، اقدام به جذب نیرو با شرایط زیر می نمایند: سمت توضیحات کارشناس ترخیص یک نفر خانم یا آقا جهت بخش ترخیصیه (مورد نیاز در بخش اسناد و عملیات) مسلط به زبان انگلیسی و سیستم SHIPPING متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1555511
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد