• ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
  • 0k نظر «نمایش»

تخصیص ۵۴۳ شغل از محل سهمیه استخدامی به بهزیستی

تخصیص ۵۴۳ شغل از محل سهمیه استخدامی به بهزیستی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

رعایت سهم 3 درصدی استخدام افراد دارای معلولیت در آزمون استخدامی

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام سازمان بهزیستی اینجا کلیک نمایید


 

خبر 13 شهریور 98: تخصیص 543 شغل از محل سهمیه استخدامی به بهزیستی

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از تخصیص ۵۴۳ شغل، از محل سهمیه استخدامی سال‌های ۹۷ و ۹۸ وزارت آموزش و پروش به افراد دارای معلولیت خبر داد و گفت: این عزیزان با تکیه بر توانمندی‏های خود می‌توانند با احراز این مشاغل نقش مؤثری را در عرصه تعلیم و تربیت ایفا کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «محمد نفریه» معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از رعایت سهم ۳ درصدی استخدام افراد دارای معلولیت در هفتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‏‌های دولتی که در آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود، خبر داد و افزود: با همکاری مشترک سازمان امور اداری و استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی کشور افراد دارای معلولیت واجد شرایط می‏‌توانند با شرکت در آزمون استخدامی فراگیر و استفاده از سهمیه ۳ درصدی استخدامی معلولان به عنوان معلم در آموزش و پرورش مشغول به کار شوند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، افزود: تأیید توانایی پذیرفته‏‌شدگان دارای معلولیت در کمیته‏‌ای متشکل از کارشناسان سازمان بهزیستی کشور و وزارت آموزش و پرورش مورد بررسی قرار خواهد گرفت. بر همین اساس تعداد ۵۴۳ شغل، از محل سهمیه استخدامی سال‌های ۹۷ و ۹۸ وزارت آموزش و پروش به افراد دارای معلولیت اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه افراد دارای معلولیت با تکیه بر توانمندی‏‌های خود می‌توانند با احراز این مشاغل نقش مؤثری را در عرصه تعلیم و تربیت ایفا کنند، ادامه داد: در همین راستا سهمیه‏‌ها و شغل محل‏‌های سازمان ثبت احوال کشور (۲ نفر در استان سیستان و بلوچستان)، مرکز آمار ایران (یک نفر تهران)، وزارت علوم، تحقیقات و فن‏آوری (۳ نفر)، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‏ای (۷ نفر)، سازمان امور عشایر ایران (۶ نفر)، سازمان امور اداری و استخدامی (یک نفر)، سازمان مدیریت دولتی (یک نفر)، وزارت جهاد کشاورزی (یک نفر)، اداره آب مناطق (۶ نفر) با توجه به تعداد استخدامی این دستگاه‏ها برای افراد دارای معلولیت احصا شده است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1641089
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد