• ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

اطلاعیه های آزمون استخدام آموزش و پرورش - سال ۹۷

اطلاعیه های آزمون استخدام آموزش و پرورش - سال ۹۷

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اطلاعیه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جهت ورود به صفحه جامع اطلاعیه های استانی استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه جامع استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


فراخوان استخدام جدید آموزش و پرورش در دی 97 (منبع: خبرگزاری فارس)

وزیر آموزش و پرورش در آستانه سال تحصیلی جدید، برنامه‌های این وزارتخانه را تشریح کرد و از فراخوان استخدام جدید در دی ماه خبر داد و گفت: برای استخدام جدید مذاکره‌ای را آغاز کردیم که البته زمان‌بر است و درباره تعداد مجوز درخواستی هم نمی‌توانم چیزی بگویم اما احتمالا فراخوان برای دی ماه اعلام خواهد شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 20 آذر 97: پیگیری برای اخذ مجوز استخدام جدید آموزش و پرورش در سال 97 (منبع: خبرگزاری فارس)

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا امسال وزارت آموزش و پرورش استخدام خواهد داشت: ما سالیانه مجوز جذب می‌گیریم و با توجه به اینکه نتایج طراز نیروی انسانی و برآورد سال 98 در دی ‌ماه مشخص می‌شود، از این زمان پیگیر درخواست مجوز برای ردیف استخدامی خواهیم بود.
استخدام در این وزارتخانه از طریق این دانشگاه‌ها به دو شکل انجام می‌شود:
اولین روش اینکه، دواطلبین دیپلمه در آزمون سراسری شرکت می‌کنند و پس از پذیرفته شدن در مرحله کتبی و مصاحبه، در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی به مدت چهار سال ادامه تحصیل می‌دهند و همزمان جذب در این وزارتخانه می‌شوند.
روش دوم جذب افراد دارای مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس دانشگاه‌های دیگر است که موسوم به ماده 28 است و این افراد پس از قبولی در آزمون استخدامی و مصاحبه باید یک دوره یک ساله را در دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی طی کنند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 30 مهر 97: استخدام جدید آموزش و پرورش در دی یا بهمن سال 97 (منبع: خبرگزاری ایسنا)

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی جدید نیز گفت: باید مجوز لازم را دریافت کنیم که در صورت تحقق، دی یا بهمن ماه اطلاع رسانی می‌شود و تعداد آن به میزان خروجی نیرو در سال 97 بستگی دارد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 19 شهریور 97: ضرورت جذب بیش از 27 هزار نفر در دوره متوسطه آموزش و پرورش (منبع: خبرگزاری تسنیم)

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت: ۲۷ هزار و ۱۵۰ نفر نیروی انسانی جدید در حوزه آموزش متوسطه نظری لازم داریم.

سلطانیان با بیان اینکه با استقرار پایه دوازدهم، تعداد دانش‌آموزان دوره متوسطه نظری و تعداد کلاس‌ها نیز اضافه خواهد شد، افزود: 27 هزار و 150 نفر نیروی انسانی جدید در حوزه آموزش متوسطه نظری لازم داریم و باید برنامه کیفیت‌بخشی بسیار مهمی را برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم اجرا کنیم.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 9 مرداد 97: اجرای طرح جذب نیرو در آموزش و پرورش با روش 2+2 (منبع: خبرگزاری فارس)

رئیس مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش از مذاکره برای اجرای طرح جذب نیرو در آموزش و پرورش با روش «۲+۲» خبر داد.
اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش‌ و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش‌ و پرورش خبرگزاری فارس با اشاره به راهکارهای در نظر گرفته شده برای حل مشکل نیروی انسانی آموزش و پرورش در آینده، اظهار کرد: روش «دیپلم + ۴» امسال با اخذ مجوز جذب ۲۵ هزار نفر، اجرا می‌شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 8 مرداد 97: نتایج آزمون استخدام دستگاه های اجرایی اعلام شد

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج پنجمین آزمون استخدام دستگاه های اجرایی اعلام شد.


خبر 7 مرداد 97: اطلاعيه سازمان اداری و استخدامی كشور درخصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفيت پنجمين آزمون استخدامی متمركز دستگاه‌های اجرايی كشور در سال 1397 به منظور انجام ساير مراحل جذب و استخدام (انجام مراحل مصاحبه و ساير مراحل گزينش)

بدين وسيله به اطلاع آن دسته از داوطلباني كه در پنجمين آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشوردر تاریخ 97/04/15 شرکت نموده‌اند می‌رساند که كارنامه نتايج داوطلبان در سايت سازمان‌سنجش آموزش كشور  قرار گرفته است. لذا داوطلبان هریک از دستگاههای اجرایی اجرایی (شامل: وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشكي كشور، سازمان شيلات کشور، وزارت راه و شهرسازي، سازمان حفاظت محيط زيست، وزارت امور اقتصادي و دارايي، سازمان بيمه سلامت، سازمان ملي زمين و مسكن و سازمان اوقاف و امور خيريه) مي‌بايست با توجه به نتیجه مندرج درکارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند.

لازم به ذكر است كه براي كليه داوطلبان حاضر در جلسه حسب مورد براساس شغل محل انتخابی، كارنامه آزمون صادر شده است و داوطلبان مقتضي است براساس موارد ذيل عمل نمايند:

جهت مشاهده فايل کامل اطلاعيه اینجا کلیک نمایید


خبر 25 تیر 97: صدور مجوز جذب 25 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش (منبع: خبرگزاری میزان)

خبرگزاری میزان- بطحایی: در سال جاری علاوه بر حدود ١٨ هزار نیرویی که با استفاده از ظرفیت موجود آموزش می‌بینند و وارد نظام آموزشی می‌شوند، مجوز حدود ٢٥ هزار نیروی دیگر را نیز از سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری استخدام گرفته شده است.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 19 تیر 97: خبر زمان اعلام نتایج پنجمین آزمون فراگیر و آموزش و پرورش (منبع: خبرگزاری ایرنا)

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، سهمیه این استان از پنجمین استخدامی فراگیر را 300 نفر اعلام کرد و گفت: نتایج آزمون کتبی استخدام، اواخر تیر یا اوایل مرداد اعلام می شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره‌ تاريخ پرينت كارت و زمان‌ برگزاری پنجمين آزمون استخدامی متمركز دستگاه های اجرایی كشور در سال 1397

ضمن آرزوي موفقيت براي داوطلباني كه در پنجمين آزمون استخدامي متمركز دستگاه هاي اجرايي كشور در سال 1397 ثبت‌نام نموده‌اند، نظر اين داوطلبان را به موارد ذيل معطوف مي دارد:

الف‌ - نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون

كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ كليه‌ داوطلبان‌ از روز سه شنبه 97/04/12 براي مشاهده و پرينت بر روي پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. لذا كليه‌ داوطلبان‌ متقاضي شركت‌ در آزمون‌، براي شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به پايگاه اطلاع رساني مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، كد ملي، سال تولد و ...) و يا اطلاعات ثبت‌نامي (شماره پرونده و كد پيگيري و ...) از كارت شركت در آزمون خود يك نسخه پرينت تهيه و براساس آدرس و زمان تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه آموزش و پرورش (مرکزی) در خصوص عبارت "ویژه آموزش و پرورش" در دفترچه راهنمای آزمون استخدام دستگاه های اجرایی

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش قید عبارت "ویژه آموزش و پرورش" که در ادامه محل خدمت آمده است هیچگونه محدودیتی برای ثبت نام هیچ یک از داوطلبان ایجاد نمی کند و موضوع برای تفکیک محل خدمت در مقایسه با سایر دستگاه ها می باشد.

* لذا با توجه به سهمیه و فرصتی که برای داوطلبان در استان فراهم شده است توضیه می شود که علاقه مندان به امر تعلیم و تربیت ضمن ثبت نام با آمادگی لازم در آزمون (97/04/15) شرکت نمایند.


خبر 29 اردیبهشت 97: اصلاحیه شماره 2 - دفترچه راهنماي ثبت‌نام در پنجمين آزمون‌ استخدامي متمركزدستگاه هاي اجرايي كشور سال 97

پيرو اطلاعيه اصلاحي مورخ 97/02/23 بدين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان مي‌رساند، با توجه به درخواست برخي از دستگاه های اجرایی، اصلاحات جديد ذيل (سري دوم) در دفترچه راهنماي ثبت نام صورت گرفته است. بنابراين كليه متقاضيان، ضرورت دارد هنگام ثبت‌نام به اين نكات توجه نمايند. همچنينداوطلباني كه قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند با عنايت به توضيحات ذيل در صورت علاقه‌مندي با مراجعه به قسمت ويرايش، نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي خود حداكثر تا پايان روز دوشنبه 97/02/31 اقدام نمايند.

ضمناً داوطلباني كه در اين آزمون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، در صورت تمايل براي ثبت‌نام لازم است با توجه به دفترچه راهنماي ثبت‌نام (پنجمين آزمون استخدامي متمركز دستگاه هاي اجرايي كشور) و همچنين اطلاعيه‌ اصلاحي مورخ 97/02/23 مندرج در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان  با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني مذكور در بازه زماني فوق نسبت‌به ثبت‌نام اقدام نمايند.

تذکر مهم: مجدداً تاكيد مي‌گردد مهلت ثبت‌نام تا پایان روز دوشنبه مورخ 97/02/31 بوده و این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

1-ظرفيت پذيرش در كد شغل محل هاي ذيل مربوط به سازمان بيمه سلامت به شرح جدول ذيل اصلاح مي گردد:

2-1- ظرفیت کد شغل محل 10001 برنامه نويس سيستم (تهران- تهران) از 6  نفر به 7 نفر افزایش می یابد.

2-2- ظرفیت کد شغل محل 10002 كارشناس تحليلگر سيستم (تهران - تهران) از 3  نفر به 4 نفر افزایش می یابد.

2-3- ظرفیت کد شغل محل 10003 كارشناس شبكه (تهران- تهران) از 3  نفر به 4 نفر افزایش می یابد.

2-اصلاحات مربوط به ‌شغل‌محلهاي وزارت آموزش و پرورش:

2-4- در شغل محل هایی که در محل خدمت آن ها عبارت «عشایر» قید گردیده است، تایید نوع بومی (استان یا شهرستان) به عهده اداره کل امور عشایر استان مربوطه می باشد.

2-5- در شغل محل‌هایی که در محل خدمت آن‌ها عبارت «ویژه آموزش و پرورش» درج شده است، تمامی داوطلبان متقاضی استخدام در وزارت آموزش و پرورش با رعایت سایر شرایط اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت‌نام از داوطلبان، مجاز به ثبت‌نام در شغل محل های مذکور می‌باشند.

همچنين به اطلاع تمامی داوطلبان متقاضی استخدام در پنجمین امتحان مشترک فراگیر می‌رساند، اخذ سوابق مربوط به اشتغال قراردادی و یا غیر رسمی در زمان ثبت‌نام صرفاً براساس «بند آخر تبصره شرایط عمومی داوطلبان» مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنمای ثبت‌نام  داوطلبان بوده و هیچ امتیاز دیگری ندارد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 26 اردیبهشت 97: احتمال برگزاری آزمون استخدامی جدید دستگاه های اجرایی در اوایل پائیز 97 (منبع: خبرگزاری مهر)

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: معمولا دولت سالانه بین ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر جذب می کند و از اول هفته جاری نیز آگهی استخدامی با ظرفیت استخدامی بیش از ۱۸ هزار نفر اعلام شده است.

انصاری با بیان اینکه با اعلام آگهی استخدامی در اوایل فصل پاییز امسال بیش از ۳۵ هزار نفر جذب دولت می شوند گفت: نیروهای مسلح و برخی دستگاه های اجرایی نیز آزمون استخدامی ویژه خود را برگزار می کنند در با احتساب این اقدام در سال ۹۷ برای ۵۰ هزار نفر در بدنه دولت فرصت اشتغال ایجاد می شود.


 

خبر 22 اردیبهشت 97: شروع ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی از 23 اردیبهشت (منبع: خبرگزاری فارس)

پس از کش و قوس‌های فراوان، در نهایت ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش فردا آغاز می‌شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


 

خبر 21 اردیبهشت 97: شروع ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش از پس فردا (منبع: پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر)

نام نویسی پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی از پس فردا در سایت سازمان سنجش آغاز می شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


 

خبر 18 اردیبهشت 97: اعلام شرایط سنی و مدرک تحصیلی جهت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش (منبع: خبرگزاری صدا و سیما)

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به آزمون استخدامی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: حداقل مدرک برای شرکت در این آزمون استخدامی کارشناسی است و حداکثر سن شرکت کننده نیز باید ۳۲ سال باشد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


 

خبر 18 اردیبهشت 97: انتشار دفترچه آزمون استخدام آموزش و پرورش از شنبه (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

رئیس مرکز منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش از انتشار دفترچه آزمون استخدامی این وزارتخانه در روز شنبه خبر داد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


 

خبر 16 اردیبهشت 97: اخد مجوز استخدامی در آموزش و پرورش (منبع: خبرگزاری صدا و سیما)
معاون وزیر آموزش و پرورش : مجوز استخدام 15 هزار نفر نیروی جدید در وزارت آموزش و پرورش اخذ شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


 

خبر 16 اردیبهشت 97: آزمون استخدامی برای جذب 18 هزار معلم جدید به زودی برگزار می شود (منبع: خبرگزاری تابناک)

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: به زودی آزمون استخدامی برای جذب 18 هزار معلم جدید در سطح کشور برگزار می‌شود که تا حدودی می‌تواند میزان نیاز‌های آموزش و پرورش را جبران کند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


 

خبر 10 اردیبهشت 97: تیرماه زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشد (منبع: خبرگزاری ایلنا)

سرپرست امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش آخرین جزئیات آزمون استخدامی ۱۷ هزار نفری این وزارتخانه را تشریح کرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


 

خبر 10 اردیبهشت 97: اعلام شرط سنی جدید شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش (منبع: خبرگزاری ایسنا)

رئیس مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که شرط سنی شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای دارندگان مدرک کارشناسی ۳۵ سال و برای ارشد و دکتری ۴۰ و ۴۵ سال خواهد بود و در واقع با توجه به دوره رکود در استخدام‌ها، یک بازه سنی ۵ ساله ارفاق، اعمال شده است.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


 

خبر 8 اردیبهشت 97: انتشار دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا هفته آینده (منبع: خبرگزاری تسنیم)

رئیس مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش از انتشار دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا هفته آینده خبر داد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


 

خبر 5 اردیبهشت 97: زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی آموزش ‌و پرورش اعلام شد (منبع: خبرگزاری تسنیم)

سرپرست امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به رایزنی‌های انجام شده برای انتشار دفترچه آزمون استخدامی تا هفته آینده گفت: معلمان حق‌التدریس در صورت تمایل می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


 

خبر 4 اردیبهشت 97: انتشار دفترچه آزمون استخدامی آموزش ‌و پرورش طی چند روز آینده (منبع: خبرگزاری فارس)

وزیر آموزش و پرورش از انتشار دفترچه آزمون استخدامی طی دو سه روز اینده خبر داد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


 

خبر 3 اردیبهشت 97: اعلام زمان ‌بندی آزمون استخدام آموزش و پرورش در چند روز آینده (منبع: خبرگزاری دانشجو)

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: طی چند روز آینده جزئیات ثبت‌نام و برگزاری آزمون استخدامی چندین دستگاه اجرایی از جمله آموزش‌وپرورش اعلام می‌شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


 

خبر 31 فروردین 97: تعیین تکلیف زمان‌بندی برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش به زودی (منبع: خبرگزاری فارس)

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش‌ و پرورش با بیان اینکه مجوزهای استخدام اخذ شده و دفترچه آماده تحویل به سازمان سنجش است، گفت: نیازمند یک توافق با سازمان سنجش برای تعیین تکلیف زمان‌بندی برگزاری آزمون هستیم.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


 

خبر 26 فروردین 97: تعیین تکلیف زمان برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش در این هفته (منبع: خبرگزاری فارس)

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش‌ و پرورش از صدور مجوزهای استخدام نیرو در این وزارتخانه خبر داد و گفت: جدول زمان بندی آزمون در این هفته تعیین تکلیف می شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


 

خبر 22 فروردین 97: انتشار آگهی استخدام آموزش و پرورش در انتظار موافقت سازمان اداری و استخدامی (منبع: خبرگزاری فارس)

ناصر سلیمان‌زاده سرپرست اداره‌کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس: در حال تلاش هستیم تا این هفته یا هفته آینده سازمان اداری و استخدامی را قانع کنیم که اعتبارش را پیش‌بینی کردیم و اطلاعیه هم تا آخر فروردین ماه منتشر شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


 

خبر 18 فروردین 97: جذب 18 هزار معلم پیمانی در آموزش و پرورش (منبع: خبرگزاری صدا و سیما)

سید محمد بطحایی به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: اطلاعیه برگزاری این آزمون یکی دو هفته آینده منتشر خواهد شد و در این آزمون ۱۸ هزار معلم به صورت پیمانی جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


 

خبر 18 فروردین 97: اعلام زمان انتشار دفترچه آزمون استخدام آموزش و پرورش (منبع: خبرگزاری فارس)

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سال جاری، اظهار داشت: دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش آماده شده اما به دلیل اینکه باید هماهنگی با دستگاه‌های دیگر و سازمان امور اداری و استخدامی صورت گیرد، امیدواریم تا پایان فروردین این دفترچه منتشر شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


 

خبر 8 فروردین 97: آغاز آزمون‌ استخدام دستگاه‌ های اجرایی از فروردین 97 (منبع: خبرگزاری صدا و سیما)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الله امانی گفت: قبل از تهیه دفترچه آزمون با مدیران منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش، سازمان شیلات، وزارت راه و شهرسازی، بانک ملی و سازمان حفاظت از محیط زیست جلسات جداگانه برگزار شده است و ضمن هماهنگی با بنیاد استان‌ها، شغل محل‌های مورد نظر جامعه ایثارگری شناسایی و از محل مجوز مربوطه، سهمیه ایثارگران مشخص شده است که با شرکت در آزمون‌های مربوطه و رقابت بین خودشان از سهمیه تعیین شده بهره‌مند خواهند شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


 

خبر 5 فروردین 97: اعلام تاریخ ثبت نام وشرایط وضوابط شرکت در آزمون استخدام پيماني آموزش وپرورش در سال1397 (منبع: سایت آموزش و پرورش)

رییس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزات آموزش و پرورش از تاریخ ثبت نام وشرایط وضوابط شرکت در آزمون استخدام پيماني آموزش وپرورش در سال1397 خبر داد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه های استانی:

اطلاعیه استان آذربایجان شرقی

خبر 15 آبان 97: اطلاعیه زمان بندی دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان پردیس علامه امینی استخدام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

خبر 7 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی

خبر 27 شهریور 97: اعلام زمان معرفی به سایر مراحل استخدام داوطلبان راه یافته به مرحله یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 1397 سهمیه استان آذربایجان شرقی

خبر 14 مرداد 97: اعلام زمان تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

خبر 8 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان آذربایجان غربی

خبر 27 آبان 97: اطلاعیه برنامه کلاسی مهارت آموزان استخدام آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی

خبر 14 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در پردیس شهید رجایی

خبر 31 شهریور 97: اطلاعيه انجام ساير مراحل پذيرفته شدگان يك برابر ظرفيت آزمون استخدام آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی

خبر 17 مرداد 97: تغییر زمان تکمیل پرونده و مصاحبه آزمون استخدام آموزش و پرورش آذربایجان غربی

خبر 13 مرداد 97: آغاز فرآیند مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش آذربایجان غربی

خبر 10 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش آذربایجان غربی

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان اردبیل

خبر 12 آبان 97: اطلاعیه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش استان اردبیل

خبر 1 آبان 97: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش اردبیل

خبر 2 مهر 97: اطلاعيه انجام ساير مراحل پذيرفته شدگان يک برابر ظرفيت آزمون استخدام آموزش و پرورش اردبیل

خبر 11 مرداد 97: اصلاحیه اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش اردبیل

خبر 11 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش اردبیل

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان اردبیل اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان اصفهان

خبر 19 آبان 97: اطلاعیه برنامه درسی دوره یکساله مهارت آموزی استخدام آموزش و پرورش استان اصفهان

خبر 14 آبان: اطلاعيه زمان بندی ثبت نام مهارت آموزان استخدام آموزش و پرورش استان اصفهان

خبر 10 آبان: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش استان اصفهان

خبر 1 آبان 97: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان اصفهان

خبر 11 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش اصفهان

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان اصفهان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان البرز

خبر 12 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش استان استان البرز

خبر 31 شهریور 97: اطلاعيه انجام ساير مراحل پذيرفته شدگان يک برابر ظرفيت آزمون استخدام آموزش و پرورش استان البرز

خبر 4 شهریور 97: اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان جامانده آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز

خبر 27 مرداد 97: اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان برخی از رشته های آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز

خبر 24 مرداد 97: اعلام زمان مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز در پردیس حکیم ابوالقاسم فردوسی

خبر 24 مرداد 97: اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز

خبر 23 مرداد 97: اطلاعیه مرحله دوم مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز

خبر 23 مرداد 97: اطلاعیه بررسی مدارک و مستندات پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز

خبر 22 مرداد 97: اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز

خبر 13 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان البرز اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان ایلام

خبر 15 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزان استخدام آموزش و پرورش استان ایلام

خبر 7 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شگان استخدام آموزش و پرورش استان ایلام 

خبر 31 شهریور 97: اطلاعيه انجام ساير مراحل پذيرفته شدگان یک برابر ظرفيت آزمون استخدام آموزش و پرورش استان ایلام

خبر 10 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش ایلام

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان ایلام اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان بوشهر

خبر 19 آبان 97: تمدید مهلت ثبت نام  دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان بوشهر

خبر 27 شهریور 97: اطلاعیه آموزش و پرورش بوشهر در مورد پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی پیمانی

خبر 13 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش بوشهر

خبر 10 مرداد 97: اعلام مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش بوشهر

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان بوشهر اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان تهران

خبر 9 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان تهران

خبر 2 آبان 97: اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش تهران

خبر 26 شهریور 97: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش استان تهران

خبر 15 مرداد 97: اعلام زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام آموزش و پرورش شهر تهران

خبر 10 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش تهران

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهر تهران اینجا کلیک نمایید

____________________________

اطلاعیه تهران (شهرستان ها)

خبر 2 آبان 97: اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش تهران

خبر 1 آبان 97: اتمام مراحل گزینش داوطلبان آزمون استخدام آموزش و پرورش شهرستان های تهران

خبر 31 شهریور 97: اطلاعيه انجام ساير مراحل پذيرفته شدگان يک برابر ظرفيت آزمون استخدام آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

خبر 24 مرداد 97: آخرین مهلت تشکیل پرونده و بررسی مدارک جاماندگان آزمون استخدام آموزش و پرورش شهرستانهای تهران

خبر 15 مرداد 97: اعلام زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام آموزش و پرورش شهرستان های تهران

خبر 13 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش شهرستان های تهران

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان چهارمحال و بختیاری

خبر 15 آبان 97: اطلاعیه ثبت نام مهارت آموزان استخدام آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری

خبر 13 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان خراسان جنوبی

خبر 9 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی

خبر 9 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان جنوبی

خبر 6 مرداد 97: اعلام مداک مورد نیاز پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان جنوبی

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان خراسان رضوی

خبر 12 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان خراسان رضوی

خبر 18 مرداد 97: اطلاعیه بررسی مدارک و معاینات پزشکی پذیرفته شدگان استخدامی آموزش و پرورش خراسان رضوی

خبر 10 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان رضوی

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان خراسان شمالی

خبر 17 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان خراسان شمالی

خبر 31 شهریور 97: اطلاعيه انجام ساير مراحل پذيرفته شدگان يک برابر ظرفيت آزمون استخدام آموزش و پرورش استان خراسان شمالی

خبر 11 مرداد 97: اعلام برنامه تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

خبر 9 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان خراسان شمالی اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان خوزستان

خبر 6 آذر 97: اطلاعیه برنامه کلاسی دوره های مهارت آموزان استخدام آموزش و پرورش استان خوزستان

خبر 28 آبان 97: اطلاعیه ثبت نام مجدد دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش خوزستان

خبر 27 آبان 97: اطلاعیه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان خوزستان

خبر 19 آبان 97: اطلاعیه زمان بندی ثبت نام مهارت آموزان استخدام آموزش و پرورش استان خوزستان

خبر 16 آبان 97: اطلاعیه ثبت نام حضوری دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان خوزستان

خبر 31 شهریور 97: اطلاعيه انجام ساير مراحل پذيرفته شدگان يك برابر ظرفيت آزمون استخدام آموزش و پرورش استان خوزستان

خبر 27 شهریور 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان خوزستان

خبر 14 مرداد 97: اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خوزستان (داوطلبان مرد)

خبر 14 مرداد 97: اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خوزستان (داوطلبان زن)

خبر 14 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش خوزستان

خبر 13 مرداد 97: آغاز فرآیند مصاحبه پذیرفته‌ شدگان استخدامی آموزش و پرورش خوزستان از 15 مرداد

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان خوزستان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان زنجان

خبر 15 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان زنجان

خبر 3 مهر 97: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش استان زنجان

خبر 22 مرداد 97: اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش زنجان

خبر 11 مرداد 97: زمانبندی تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش زنجان

خبر 8 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش زنجان

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان زنجان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان سمنان

خبر 13 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان سمنان

خبر 18 مرداد 97: اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش سمنان

خبر 14 مرداد 97: اطلاعیه تحویل مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش سمنان

خبر 8 مرداد 97: اعلام مداک مورد نیاز پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش سمنان

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان سمنان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان سیستان و بلوچستان

خبر 20 آبان 97: اطلاعیه تکمیلی دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

خبر 15 آبان 97: اصلاحیه زمانبندی دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

خبر 8 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

خبر 27 شهریور 97: اطلاعيه انجام ساير مراحل پذيرفته شدگان یک برابر ظرفيت آزمون استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

خبر 11 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان فارس

خبر 28 آبان 97: اطلاعيه شروع دوره های مهارت آموزان استخدام آموزش و پرورش استان فارس

خبر 15 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزان استخدام آموزش و پرورش استان فارس

خبر 7 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان فارس

خبر 27 شهریور 97: اطلاعيه انجام ساير مراحل پذيرفته شدگان يك برابر ظرفيت آزمون استخدام آموزش و پرورش استان فارس

خبر 11 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش فارس

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان فارس اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان قزوین

خبر 7 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان قزوین

خبر 27 شهریور 97: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش استان قزوین

خبر 17 مرداد 97: اعلام زمان مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش قزوین

خبر 9 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش قزوین

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان قزوین اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان قم

خبر 10 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان قم

خبر 1 آبان 97: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش قم

خبر 31 شهریور 97: اطلاعيه انجام ساير مراحل پذيرفته شدگان یک برابر ظرفيت آزمون استخدام آموزش و پرورش قم

خبر 17 مرداد 97: اعلام زمان مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش قم

خبر 10 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش قم

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان قم اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان کردستان

خبر 5 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان کردستان

خبر 2 مهر 97: اطلاعیه آموزش و پرورش استان کردستان در خصوص تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی 97

خبر 17 مرداد 97: اعلام زمان مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش کردستان

خبر 16 مرداد 97: اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش کردستان

خبر 10 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش کردستان 

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان کردستان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان کرمان

خبر 12 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان کرمان

خبر 16 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش کرمان

خبر 10 مرداد 97: زمان اعلام برنامه تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش کرمان

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان کرمان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان کرمانشاه

خبر 13 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان کرمانشاه

خبر 8 آبان 97: جزئیات ثبت ‌نام مهارت‌ آموزان آزمون استخدامی آموزش ‌و پرورش در پردیس شهیدرجایی کرمانشاه

خبر 1 مهر 97: جدول زمان‌بندی ادامه فرآیند استخدام پیمانی سال 97

خبر 10 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش کرمانشاه

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان کرمانشاه اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان کهگیلویه و بویر احمد

خبر 9 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

خبر 13 مرداد 97: اعلام زمان تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

خبر 10 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان گلستان

خبر 9 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان گلستان

خبر 27 شهریور 97: اطلاعیه آموزش و پرورش گلستان در مورد پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی پیمانی

خبر 10 مرداد 97: اطلاعیه تکمیلی انجام سایر مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش گلستان

خبر 9 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش گلستان

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان گلستان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان گیلان

خبر 21 مرداد 97: اعلام زمان مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گیلان

خبر 20 مرداد 97: اعلام زمان مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گیلان (برادران)

خبر 17 مرداد 97: اعلام زمان مصاحبه و معاینات پزشکی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گیلان

خبر 10 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش گیلان

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان گیلان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان لرستان

خبر 15 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان لرستان

خبر 30 مهر 97: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام  آموزش و پرورش استان لرستان

خبر 27 شهریور 97: اطلاعیه زمانبندی ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش لرستان

خبر 11 مرداد 97: اعلام زمان تشکل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش لرستان

خبر 11 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش لرستان

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان لرستان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان مازندران

خبر 14 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان مازندران

خبر 1 مهر 97: اطلاعيه انجام ساير مراحل پذيرفته شدگان يک برابر ظرفيت آزمون استخدام آموزش و پرورش استان مازندران 

خبر 17 مرداد 97: اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش مازندران

خبر 9 مرداد 97: اعلام زمان تحویل مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش مازندران

خبر 8 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان مازندران اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان مرکزی

خبر 12 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان مرکزی

خبر 27 شهریور 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان مرکزی

خبر 14 مرداد 97: اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام اموزش و پرورش استان مرکزی

خبر 11 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش مرکزی

خبر 9 مرداد 97: اعلام مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش مرکزی

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان مرکزی اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان هرمزگان

خبر 29 آبان 97: اطلاعيه شروع دوره های مهارت آموزان استخدام آموزش و پرورش استان هرمزگان

خبر 10 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان هرمزگان

خبر 1 آبان 97: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش استان هرمزگان جهت انجام تعهد محضری

خبر 2 مهر 97: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش استان هرمزگان

خبر 23 مرداد 97: اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش هرمزگان

خبر 9 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش هرمزگان

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان هرمزگان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان همدان

خبر 13 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان همدان

خبر 23 مرداد 97: اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش همدان

خبر 10 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش همدان

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان همدان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان یزد

خبر 5 آبان 97: اطلاعیه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش استان یزد

خبر 10 مرداد 97: اعلام زمان تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش یزد 

خبر 9 مرداد 97: اعلام مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش یزد

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان یزد اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1695560
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد