• ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
  • 0k نظر «نمایش»

آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان ها – سال ۹۸

آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان ها – سال ۹۸

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش

جهت ورود به صفحه ثبت نام جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


خبر 31 فروردین 98: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان کردستان (منبع: آموزش و پرورش استان کردستان)

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان، در این اطلاعیه آمده است در سال تحصیلی 99-98 آموزش و پرورش کردستان در نظر دارد صرفا از دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس که دارای برگه اعزام به خدمت بدون غیبت و کسر خدمت به تاریخ های تیر و شهریور 98 می باشند، به صورت سرباز معلم ثبت نام کند .

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 31 فروردین 98: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان هرمزگان (منبع: آموزش و پرورش استان هرمزگان)

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش هرمزگان از ثبت نام متقاضیان سرباز معلم برای سال تحصیلی 99-98 خبر داد و گفت : ثبت نام متقاضیان از تاریخ 28 فروردین آغاز و تا چهارم اردیبهشت ادامه دارد.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 28 فروردین 98: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش زنجان (منبع: آموزش و پرورش استان زنجان)

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، با استناد به بخشنامه شماره 2/710 مورخه 21/1/97 معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش و سهمیه اختصاصی ، فرایند جذب معلم وظیفه ( سرباز معلم ) از بین دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس وفوق لیسانس که دارای برگه اعزام به خدمت (بدون مهر غیبت و اضافه خدمت و یا کسر خدمت ) به تاریخ های 98/04/01 و 98/06/01 می باشند، از تاریخ 98/01/27 شروع و تا پایان وقت اداری 98/02/07 ادامه خواهد داشت ومهلت تعیین شده قابل تمدید نخواهد بود.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 28 اردیبهشت 98: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش مازندران (منبع: آموزش و پرورش استان مازندران)

اداره کل آموزش وپرورش استان مازندران در راستای بخشنامه شماره 710/2 مورخ 21 /1 /98 معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت متبوع ،در نظر دارد از بین مشمولین وظیفه داوطلب خدمت در آموزش و پرورش صرفا با مدرک تحصیلی لیسانس با توجه به سهمیه تخصیص یافته و رشته های تحصیلی تعیین شده مندرج در بخشنامه فوق الاشاره برای سال تحصیل99-1398به عنوان سرباز معلم با رعایت امتیاز فضلی و مصاحبه گزینش پذیرش نماید

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 27 فروردین 98: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خراسان شمالی (منبع: آموزش و پرورش استان خراسان شمالی)

بر اساس این بخشنامه زمان ثبت‌نام از متقاضیان طرح سرباز معلم، از تاریخ 27 فرودین ماه لغایت پنجم اردیبهشت‌ماه سال 1398 است، جذب سرباز معلم صرفاً از بین دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و فوق‌لیسانس انجام می‌شود.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 27 فروردین 98: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان قزوین (منبع: آموزش و پرورش استان قزوین)

آموزش و پرورش استان قزوین در نظر دارد در سال تحصیلی 99-98 برابر دستور العمل ابلاغی وزارت متبوع از محل مجوز شماره 86/236/2/2213- 27/ 12/ 97 ستاد کل نیروهای مسلح نسبت به تأمین نیرو از طریق جذب سرباز معلم جهت خدمت در مناطق محروم استان اقدام نماید.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 27 فروردین 98: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش کرمانشاه (منبع: آموزش و پرورش استان کرمانشاه)

بر اساس این بخشنامه زمان ثبت‌نام از متقاضیان طرح سرباز معلم، از تاریخ 27 فرودین‌ماه لغایت پنجم اردیبهشت‌ماه سال 1398 است؛ جذب سرباز معلم صرفاً از بین دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و فوق‌لیسانس انجام می‌شود و به‌کارگیری سرباز معلم در قسمت‌های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان هیچ‌گونه مجوز قانونی ندارد.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 27 فروردین 98: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری (منبع: آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری)

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری، محمدزمان کریمی رئیس امور اداری و تشکیلات آموزش وپرورش استان اظهارداشت: بر اساس این بخشنامه زمان ثبت‌نام از متقاضیان طرح سرباز معلم، از تاریخ 27 فرودین ماه لغایت پنجم اردیبهشت‌ماه سال 1398 است، جذب سرباز معلم صرفاً از بین دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و فوق‌لیسانس انجام می‌شود و داوطلبان واجد شرایط که تاریخ اعزام آن‌ها تیر و شهریور باشد ثبت‌نام و امتیازبندی می‌شوند.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 27 فروردین 98: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش سمنان (منبع: آموزش و پرورش استان سمنان)

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، حمیدرضا صالحی نژاد، رییس گروه طرح و برنامه استان از ابلاغ شیوه نامه جذب و ثبت نام سرباز معلمان برای سال تحصیلی 99-98 خبر داد.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 27 فروردین 98: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش البرز (منبع: آموزش و پرورش استان البرز)

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز، مراد مالمیر با اشاره به ابلاغ بخش‌نامه جذب سرباز معلمان برای سال تحصیلی 99-98 افزود: بخشنامه جذب و ساماندهی سربازمعلم سال 98 تنظیم و ارسال گردید.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 27 فروردین 98: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش ایلام (منبع: آموزش و پرورش استان ایلام)

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان ایلام، شمس‌الدین شیروانی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گفت: شیوه‌نامه جذب سرباز معلم به شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان ارسال گردید.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 27 فروردین 98: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش اردبیل (منبع: آموزش و پرورش استان اردبیل)

در اجرای بخشنامه شماره ۰۲/۷۱۰ – ۲/۰۱/۹۸ معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت متبوع ، اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در نظر دارد برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز مناطق محروم وکمترتوسعه یافته خود در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تعدادی از برادران مشمول وظیفه با مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس دارای برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت و بدون کسر خدمت که تاریخ اعزام آنها اول تیر یا اول شهریور 1398 می باشد، با عنوان معلم وظیفه جذب نماید. لذا متقاضیان محترم تا تاریخ 06/02/98جهت ثبت نام به مناطق مربوطه مراجعه نمایند.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 27 فروردین 98: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان اصفهان (منبع: آموزش و پرورش استان اصفهان)

به اطلاع متقاضیان طرح سرباز معلم می رساند ثبت نام از متقاضیان از تاریخ 28 / 01 / 1398 لغایت 02 / 02 / 1398 صرفاً جهت تدریس در رشته های مورد نیاز مناطق محروم و نیمه برخوردار و با توجه به موارد ذیل انجام می پذیرد.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 27 فروردین 98: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش گیلان (منبع: آموزش و پرورش استان گیلان)

بر اساس این بخشنامه زمان ثبت‌نام از متقاضیان طرح سرباز معلم، از تاریخ 27 فرودین ماه لغایت پنجم اردیبهشت‌ماه سال 1398 است، جذب سرباز معلم صرفاً از بین دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و فوق‌لیسانس انجام می‌شود و به‌کارگیری سرباز معلم در قسمت‌های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان هیچ‌گونه مجوز قانونی ندارد.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 27 فروردین 98: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش قم (منبع: آموزش و پرورش استان قم)

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم، سیدمصطفی حسینی فاضل رئیس اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی استان از ابلاغ شیوه نامه جذب و ثبت نام سرباز معلمان برای سال تحصیلی 99-98 خبر داد.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 26 فروردین 98: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان مرکزی (منبع: آموزش و پرورش استان مرکزی)

به استناد مجوز شماره 02/710 – 21/01/1398وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در نظر دارد به منظور تأمین بخشی از نیروهای مورد نیاز آموزشی (تدریس) مناطق تابعه خود از بین متقاضیان واجد شرایط با توجه به ضوابط (امتیازات مکتسبه، مصاحبه و گزینش) معلم وظیفه جذب نماید.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 26 فروردین 98: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش گلستان (منبع: آموزش و پرورش استان گلستان)

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، این اداره کل جهت تامین بخشی از نیازهای آموزشی در نقاط محروم و مورد نیاز خود با توجه به سهمیه اعلام شده در آگهی معلم وظیفه جذب می نماید.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 26 فروردین 98: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی (منبع: آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی)

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی؛ آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی جهت سال تحصیلی 99 – 1398 سرباز معلم جذب می کند . باطلاع آن دسته از متقاضیان طرح سرباز معلم می رساند ثبت نام از متقاضیان از تاریخ 31 فروردین ماه آغاز و تا تاریخ 7 اردیبهشت ماه 1398 صرفاً جهت تدریس در رشته های مورد نیاز مناطق محروم و نیمه برخوردار و با توجه به موارد ذیل انجام می پذیرد . لذا متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 25 فروردین 98: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی (منبع: آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی)

داوطلبان اعزام به خدمتی که دارای مدرک کارشناسی وکارشناسی ارشد بوده و برگ اعزام ایشان به تاریخ 98/4/1 و یا 98/6/1 می باشد، می توانند جهت ثبت نام برای سرباز معلمی ازمورخ 98/1/26 لغایت 98/2/5 به ادارات آموزش وپرورش (کارشناسی اموراداری) مناطق و یا شهرستان خود مراجعه نمایند.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید


آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان ها - 26 فروردین 98

بخشنامه سرباز معلم به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد. بر این اساس این بخشنامه داوطلبان واجد شرایط که تاریخ اعزام آن‌ها تیر و شهریور باشد ثبت‌نام و امتیازبندی می‌شوند.

داوطلبان واجد شرایط دارای برگه آماده‌به‌خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آن‌ها تیر و شهریور ۹۸ باشد، در موعد مقرر، ثبت‌نام و امتیازبندی می‌شوند، زمان ثبت‌نام از متقاضیان طرح سرباز معلم، از تاریخ ۲۷ فروردین ماه لغایت پنجم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۸ است، جذب و به‌کارگیری افراد بر مبنای ارتباط رشته تحصیلی با رشته تدریس (برابر طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان کشور) انجام گیرد و ادارات کل آموزش‌وپرورش استان مکلف هستند بر اساس اعلام نیاز مناطق و اولویت‌های تخصیص نیرو مراحل جذب و به‌کارگیری سرباز معلمان را انجام دهند.

همچنین در بخش‌های دیگر این بخشنامه آمده است:

-جذب و به‌کارگیری معلمان وظیفه صرفاً در کلاس‌های درس واحدهای آموزشی مناطق کم‌تر توسعه‌یافته امکان‌پذیر است، لذا به‌کارگیری افراد مذکور در قسمت‌های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان هیچ‌گونه مجوز قانونی ندارد.

- جذب سرباز معلم صرفاً از بین دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و فوق‌لیسانس انجام می‌شود و داوطلبان باید هنگام ثبت‌نام فرم تعهدنامه رعایت شئون شغل معلمی و رعایت ضوابط عمومی گزینش در طول مدت خدمت، همچنین فرم پرسش‌نامه اطلاعات فردی گزینش را تکمیل و پس از الصاق یک قطعه عکس به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه و تصویر کارت ملی به مسئول ثبت‌نام تحویل دهند.

- داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی، روحی و روانی متناسب با شغل معلمی برخوردار باشند و احراز این مهم بنا بر تأیید اداره کل آموزش‌وپرورش استان صورت می‌پذیرد.

-مدت خدمت در برنامه معلمان وظیفه ۲ سال تمام است بنابراین مشمولینی انتخاب می‌شوند که کسر خدمت ندارند و باید در این رابطه از متقاضیان تعهد اخذ شود.

شایان‌ذکر است، ادامه کار معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف ممنوع است و انجام خدمت ضرورت در آموزش‌وپرورش هیچ‌گونه حق استخدامی یا اشتغال برای افراد ایجاد نمی‌کند و اعزام افراد به مراکز آموزشی نظامی در تاریخ اول تیر ۹۸ انجام خواهد شد.

جهت دانلود بخشنامه سرباز معلمان برای سال تحصیلی 99-98 اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1812835
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد