• ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت آی تی من ها

استخدام شرکت آی تی من ها

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت آی تی من ها


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت آی تی من ها

۲۸ تیر ۱۴۰۰
استخدام گرافیست خانم مسلط به فتوشاپ و ایلیستریتور در مجموعه آی تی من ها

استخدام مجموعه آی تی من ها مجموعه آی تی من ها در تهران برای تکمیل کادر خود گرافیست خانم با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز گرافیست خانم دارای لپ تاپ مسلط به فتوشاپ و ایلیستریتور جوان و خلاق متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن مندرج در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام کارشناس فروش برای مجموعه آی تی من ها در تهران

استخدام مجموعه آی تی من ها در تهران مجموعه آی تی من ها در تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز تعدادی نیروی فروش مسلط به مذاکرات بین سازمانی جهت عقد قراردادهای تجاری توامندی های مورد نیاز: آشنا به اصول و فنون مذاکره دارای حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط آشنا به مبانی و مفاهیم صنعت IT آشنا به نرم افزارهای office دارای روحیه کار تیمی با پشتکار و اعتماد بنفس منظبط و متعهد در محیطی پویا و خلاق. ماهیانه 3 تا 5 میلیون تومان به همراه پورسانت قابل توجه از قرارداد....

مشاهده بیشتر
۱۹ بهمن ۱۳۹۹
استخدام مذاکره کننده خانم در شرکت آی تی من ها

آگهی استخدام شرکت آی تی من ها در تهران شرکت آی تی من ها در تهران برای تکمیل تیم سرمایه گذاری و مذاکره کننده خود به افراد واجد شرایط ذیل نیازمند است. عنوان شغلی شرایط احراز مذاکره کننده یک نفر خانم با فن بیان بالا و قدرت گرداندن جلسه متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را از طریق شماره واتساپ ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۸ بهمن ۱۳۹۹
استخدام کارشناس تحقیق و توسعه در شرکت آی تی من ها

استخدام شرکت آی تی من ها  شرکت آی تی من ها در تهران برای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس تحقیق و توسعه آشنایی با فنون مذاکره و روابط عمومی طراحی و تهیه به مسلط به Business roadmapوBusiness plan ، Business model آشنایی با فرایندهای تحلیل کسب و کار و تحلیل سیستم توانایی و ارائه گزارشات مختلف تحقیق بازار و بنچمارکینگ بررسی منابع و مقاالت التین متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام...

مشاهده بیشتر
۱۷ بهمن ۱۳۹۹
استخدام مجری خانم در تیم فنی مهندسی آی تی من ها

استخدام تیم فنی مهندسی آی تی من ها تیم فنی مهندسی آی تی من ها در تهران جهت تکمیل کادر رسانه ای خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مجری یکنفر خانم با فن بیان بالا توانایی اجرا و قرعه کشی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۵ بهمن ۱۳۹۹
دعوت به همکاری کارآموز مالی در تیم مالی آی تی من ها

دعوت به همکاری تیم مالی آی تی من ها  تیم مالی آی تی من ها در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارآموز مالی آشنا با ارز دیجیتال و فارکس و بورس متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۰ بهمن ۱۳۹۹
استخدام نویسنده طنز پرداز در تیم رسانه ای آی تی من ها

استخدام تیم رسانه ای  آی تی من ها تیم رسانه ای آی تی من ها در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نویسنده طنز پرداز یکنفر در حوزه های مختلف اجتماعی سیاسی تاریخی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۷ آذر ۱۳۹۹
استخدام کارشناس فروش با حقوق ثابت در تیم فنی مهندسی آی تی من ها

آگهی استخدام تیم فنی مهندسی آی تی من ها در تهران تیم فنی مهندسی آی تی من ها واقع در تهران برای تکمیل کادر فروش خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش آشنا با مهارت های فروش ترجیحا آشنا با طراحی وب و اپلیکیشن با حقوق ثابت و پورسانت متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را از طریق شماره واتساپ ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۰ تیر ۱۳۹۹
استخدام کارشناس فروش با حقوق ثابت در تیم آی تی من ها

استخدام تیم آی تی من ها  تیم آی تی من ها در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی نیازمندی ها و مهارتهای فردی کارشناس فروش مهارت مذاکره و فروش تلفنی مهارت مذاکره، پرزنت و فروش حضوری توانایی برگزاری و هدایت جلسه آشنا به اکسل فعال و منظبط حقوق ثابت + پورسانت متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند با شماره اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۴ تیر ۱۳۹۹
استخدام مدیر فروش آقا و خانم با حقوق ثابت و بیمه در تیم استارتاپی آی تی من ها

استخدام تیم استارتاپی آی تی من ها در تهران تیم استارتاپی آی تی من ها فعال در حوزه فناوری اطلاعات برای تشکیل تیم فروش خود نیاز به یک مدیر فروش خانم یا آقا در تهران با شرایط زیر دارد: عنوان شغل شرایط احراز مدیر فروش جنسیت: خانم و اقا شرایط تخصصی :  توانایی جذب، آموزش و رهبری تیم فروش توانایی پیگیری، برنامه ریزی و کنترل تیم فروش مسلط به اصول و فنون مذاکره ، نفوذ و اثرگذاری تسلط بر اصول و فرآیندهای فروش شایستگی های رفتاری: فعال و پرانرژی ظاهر مرتب و آراسته روابط عمومی قو...

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1815046
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد