• ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام مرکز مشاوره آرامش وابسته به نیروی انتظامی

استخدام مرکز مشاوره آرامش وابسته به نیروی انتظامی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام مرکز مشاوره آرامش پلیس

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام مرکز مشاوره آرامش نیروی انتظامی ایلام - خرداد 99

آگهی 7 خرداد 97: استخدام مرکز مشاوره آرامش نیروی انتظامی ایلام
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام از استخدام مشاور و مددکار اجتماعی در مقطع تحصیلی کارشناسی طی سال ۱۳۹۹ خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام ، با هدف ارائه خدمات تخصصی روانشناسی به مراجعان در کلانتری‌ها و تکمیل نیرو‌های متخصص در دوایر مددکاری اجتماعی ، در نظر دارد از بین جوانان مومن و متخصص که دارای شرایط عمومی استخدام و همچنین مدرک تحصیلی روانشناسی (کلیه گرایش‌ها به غیر از روانشناسی صنعتی) مشاوره و راهنمایی، مطالعات خانواده و مددکاری اجتماعی هستند، جذب و استخدام کنند.
او در رابطه با ویژگی‌های افراد واجد شرایط اظهار کرد: حداکثر سن برای داوطلبان ۲۶ سال و میزان قد ۱۷۰ سانتیمتر و حداقل معدل داوطلبین نمره ۱۵ می‌باشد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام ادامه داد : داوطلبان جهت ثبت نام اولیه با همراه داشتن مدارک شناسائی و مدرک تحصیلی به مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام واقع در بلوار امام علی (ع) بالاتر از بیمارستان کوثر مراجعه کنند.

استخدام مشاوره آرامش نیروی انتظامی خراسان جنوبی - خرداد 99

آگهی 6 خرداد 99: استخدام مشاوره آرامش نیروی انتظامی خراسان جنوبی
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: به منظور توسعه و تقویت واحدهای مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها، مرکز مشاوره آرامش این معاونت از بین داوطلبان مرد در مقطع کارشناسی استخدام می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی‌اکبر حیدری روز شنبه اظهار داشت: داوطلبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و داشتن شرایط زیر می‌توانند به مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی مراجعه کنند.
وی افزود: رسته داوطلبان استخدام معارف تعیین شده و داوطلبان باید دانش‌آموخته رشته‌های تحصیلی روانشناسی (تمامی گرایش‌ها به غیر از روانشناسی صنعتی)، مشاوره و راهنمایی، مطالعات خانواده و مددکاری اجتماعی باشند.
وی بیان کرد: ثبت‌نام داوطلبان استخدام با مدرک تحصیلی کارشناسی و از دانش‌آموختگان دانشگاه‌های دولتی، واحدهای علوم و تحقیقات و دانشگاه آزاد اسلامی است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: اولویت جذب با خانواده‌های محترم شهدا (فرزند و برادر)، بسیجیان با عضویت فعال یا پلیس افتخاری، فرزندان جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و کارکنان نیروهای مسلح، نخبگان، استعداد برتر و متأهلین است.
وی افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام از سوم خردادماه با در دست داشتن مدارک شناسایی و مدرک تحصیلی خود به مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان به آدرس بیرجند بلوار پیامبر اعظم (ص) خیابان شهدای نیروی انتظامی مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۳۲۴۰۰۴۴۰ تماس بگیرند.

استخدام مرکز مشاوره آرامش وابسته به نیروی انتظامی - اردیبهشت 99

آگهی 0 اردیبهشت 99: استخدام مرکز مشاوره آرامش وابسته به نیروی انتظامی
مرکز مشاوره آرامش پلیس در اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام داوطلبان رشته‌های رواشناسی و مشاوره در مقطع کارشناسی خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،مرکز مشاوره آرامش پلیس در اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام داوطلبان رشته‌های رواشناسی و مشاوره در مقطع کارشناسی خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است که ؛ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در راستای تامین نیروی انسانی (مرد) مورد نیاز خود از بین جوانان مومن، متعهد و توانمند در رشته تحصیلی روانشناسی و مشاوره با مدرک تحصیلی لیسانس) تمامی گرایش‌های مرتبط به جز روانشناسی صنعتی) مشاوره و راهنمایی-مطالعات خانواده-مدد کاری اجتماعی در مقطع افسری و با رویکرد عضویابی ثبت نام به عمل می‌آورد.
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از تاریخ ۱۳۹۹/۲/۳۰ به آدرس ورامین _ میدان امام خمینی (ره)، پشت پاساژ گل نرگس کوچه شهید کیانی مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۶۲۷۳۴۴۴، ۰۲۱ تماس بگیرند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1842065
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k