• ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام پرشین درب

استخدام پرشین درب

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام پرشین درب


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


جهت مشاهده آگهی های استخدام پرشین درب به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۲۶ آبان ۱۳۹۹
استخدام حسابدار خانم مسلط به هلو در شرکت پرشین درب

استخدام شرکت پرشین درب در تهران شرکت پرشین درب واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغل شرایط احراز حسابدار مسلط به هلو و آشنا به محیط فروشگاهی جنسیت: خانم حسابدار با تجربه و زرنگ در محیط فروشگاهی روابط عمومی قوی با حقوق مکفی و به موقع آدرس محل کار: فروشگاه پرشین درب شعبه انقلاب و هم شعبه رسالت شماره تماس: 09100214543-09123210261-02177649475 متقاضیان واجد شرایط می توانند با اطلاعات درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۲۶ آبان ۱۳۹۹
استخدام رنگ کار چوب پولیش کار و پلی استر کار ماهر در شرکت پرشین درب

استخدام رنگ کار چوب پولیش کار و پلی استر کار ماهر در تهران شرکت پرشین درب واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغل شرایط احراز رنگ کار چوب پولیش کار و پلی استر کار ماهر با تجربه جنسیت: آقا پرداخت و تسویه حساب به موقع و سر ماه بیمه تامین اجتماعی امکان اضافه کاری با ساعت کاری بالا حقوق و مزایا عالی صبحانه و نهار و عصرانه محل کار: در کارخانه ای معتبر (پرشین درب) شماره تماس: 09123210261-02177649475 متقاضیان واجد شرایط می تو...

مشاهده بیشتر
۲۶ آبان ۱۳۹۹
استخدام راننده پایه دو مسلط به خاور و وانت در شرکت پرشین درب

استخدام راننده پایه دو در شرکت پرشین درب شرکت پرشین درب واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغل شرایط احراز راننده پایه دو باتجربه صرفا آقا راننده مسلط به خاور و وانت ماشین در اختیار میگذاریم دارای کارت پایان خدمت و گواهینامه سن ترجیحا کمتر از 40 سال امنیت شغلی پرداخت و تسویه حساب به موقع و سر ماه شماره تماس: 09123210261-02177649475 متقاضیان واجد شرایط می توانند با اطلاعات درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۲۵ آبان ۱۳۹۹
استخدام مدیر فروش با حقوق ثابت در شرکت پرشین درب

استخدام مدیر فروش در شرکت پرشین درب شرکت پرشین درب واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغل شرایط احراز مدیر فروش جنسیت: خانم و آقا پرداخت و تسویه حساب به موقع و سر ماه حقوق ثابت و پورسانت امکان اضافه کاری با ساعت کاری بالا حضوری– غیرحضوری آموزش رایگان و گام به گام و آموزش فنون مذاکره به شما عزیزان محل کار: کارخانه ای معتبر (پرشین درب) و یا در فروشگاه (رسالت) یا فروشگاه (انقلاب) – (فوری) نکته: این حرفه جز پردرآمدترین شغلهاست تر...

مشاهده بیشتر
۲۵ آبان ۱۳۹۹
استخدام چند ردیف شغلی در کارخانه معتبر پرشین درب

استخدام کارخانه پرشین درب در تهران کارخانه معتبر پرشین درب واقع در تهران افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 نقاش چوب پولیش کار و پلی استرکار با تجربه فعالیت مجموعه : تولید انواع دربهای ضد سرقت و لابی و داخلی و کابینت جنسیت: آقا پرداخت و تسویه حساب به موقع و سر ماه بیمه تامین اجتماعی امکان اضافه کاری با ساعت کاری بالا حقوق و مزایا عالی صبحانه و نهار و عصرانه محل کار: در کارخانه ای معتبر (پرشین درب)- سه راه ادران 2 مولدرک...

مشاهده بیشتر
۲۵ آبان ۱۳۹۹
استخدام جوشکار با تجربه و ماهر co2 در کارخانه پرشین درب

استخدام کارخانه پرشین درب در تهران کارخانه پرشین درب در تهران جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغل شرایط احراز جوشکار با تجربه و ماهر co2 باسابقه  co2 جهت تولید دربهای ضد سرقت و درب فلزی با حقوق و شرایط عالی محل کار: کارخانه معتبر پرشین درب در بهارستان متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند با شماره درج شده در آکهی تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۲۵ آبان ۱۳۹۹
استخدام حسابدار خانم مسلط به نرم افزار هلو در کارخانه پرشین درب

استخدام حسابدار خانم جهت کارخانه پرشین درب در تهران کارخانه پرشین درب در تهران جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغل شرایط احراز حسابدار جنسیت: خانم باسابقه کار مرتبط مجرب به نرم افزار هلو پرداخت و تسویه حساب به موقع و سر ماه تمام وقت ساعت کاری ۹ صبح الی ۶ عصر سن بین 25 الی 40 سال دارای نظم کاری بالا و با انگیزه محل کار در فروشگاه معتبر پل چوبی متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند با شماره درج شده در آکهی تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۲۵ آبان ۱۳۹۹
استخدام فروشنده و بازاریاب حرفه ای آقا و خانم در کارخانه پرشین درب

استخدام فروشنده و بازاریاب حرفه ای در تهران کارخانه پرشین درب در تهران جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغل شرایط احراز فروشنده و بازاریاب حرفه ای جنسیت: خانم و آقا پرداخت و تسویه حساب به موقع و سر ماه با پتانسیل درامد بسیار بالا در کارخانه و فروشگاه معتبر پرشین درب تمام وقت سن بین 20 تا 50 سال دارای نظم کاری بالا و با انگیزه متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند با شماره درج شده در آکهی تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۲۵ آبان ۱۳۹۹
استخدام منشی خانم در کارخانه پرشین درب در تهران

استخدام منشی خانم بصورت تمام وقت در کارخانه پرشین درب کارخانه پرشین درب در تهران جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغل شرایط احراز منشی (جهت پاسخگویی تلفن) جنسیت: خانم قدرت بالای پاسخگویی تلفن پرداخت و تسویه حساب به موقع و سر ماه تمام وقت ساعت کاری ۹ صبح الی ۶ عصر سن بین 25 الی 40 سال دارای نظم کاری بالا و با انگیزه آشنا به کامپیوتر متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند با شماره درج شده در آکهی تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۰۴ مهر ۱۳۹۹
استخدام چند ردیف شغلی در شرکت پرشین درب

آگهی استخدام شرکت پرشین درب در تهران شرکت پرشین درب واقع در تهران برای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 حسابدار خانم مسلط به محیط فروشگاهی حسابداری و جوابگویی تلفن با تجربه در محیط فروشگاهی روابط عمومی قوی با حقوق مکفی و به موقع آدرس محل کار: فروشگاه پرشین درب شعبه انقلاب  و هم شعبه رسالت شماره تماس: 09123210261 09107516523 2 منشی  خانم جهت محیط فروشگاهی جوابگو تلفن  با روابط عمومی قوی با حقوق...

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1844333
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد