• ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه علوم پزشكی لرستان- تیر ۹۹

استخدام دانشگاه علوم پزشكی لرستان- تیر ۹۹

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان اینجا کلیک نمایید


 

خبر 22 آبان 99: اعلام اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی لرستان (منبع: سایت دانشگاه علوم پزشکی لرستان)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام خدمت یکایک کارجویان گرامی، به اطلاع میرسانیم؛ فهرست اسامی داوطلبان واجد شرایط آزمون بهورزی سال 99 جهت مصاحبه تخصصی به میزان حداکثر تا 3 برابر ظرفیت اعلام گردید.

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید


 

خبر 15 شهریور 99: اطلاعیه دریافت کارت و زمان برگزاری آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان (منبع: سایت دانشگاه علوم پزشکی لرستان)

قابل توجه شرکت کنندگان آزمون بهورزی سال 99 که تائید نهایی گردیده اند می رساند:
آزمون روز جمعه در تاریخ 99/6/21 در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی لرستان کیلومتر 5 جاده خرم آباد – بروجرد روستای کهریز برگزار خواهد شد مقتضی است واجدین شرایطی که در سامانه ثبت نامی موافق به ثبت نام شده اند نسبت به گرفتن کارت ورود به جلسه از تاریخ 99/6/17 روز دوشنبه اقدام و نسبت به رعایت موارد ذیل در روز برگزاری آزمون نیز اقدام نمائید.
1-زمان و مکان برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه درج شده است .
2- آزمون روز جمعه مورخ 99/6/21 راس ساعت 9:30 صبح برگزار میگردد.
3-درب سالن برگزاری آزمون 30دقیقه قبل از برگزاری آزمون بسته خواهد شد.
4- از به همراه آوردن هرگونه وسایل مانند کیف ،تلفن همراه ،ماشین حساب ،وسایر وسایل اکیدآ خودداری نمائید.
5- جهت انجام آزمون 2 عدد مداد مشکی نرم پررنگ،یک عدد مداد پاک کن ،یک عددمداد تراش ویک عدد سنجاق ته گردد همراه داشته باشید .
6- همراه داشتن ماسک و دستکش الزامی است .
7- همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون الزامی است .ضمنآ همراه داشتن کارت شناسایی معتبر الزامیست.


 

خبر 25 مرداد 99: اطلاعیه آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان (منبع: سایت دانشگاه علوم پزشکی لرستان)

به اطلاع آن دسته از دواطلباني كه مدارك آنها توسط كارگروه آزمون استخدام بهورز دانشگاه تاييد شده است مي رساند جهت ثبت نام الكترونيكي از تاريخ ۹۹/۵/۲۲ لغايت ۹۹/۵/۲۵ به سامانه ثبت نام ازمون بکارگیری نیروی بهورزی مراجعه نمايند. بديهي است عدم ثبت نام در تاريخ مقرر به منزله انصراف داوطلب مي باشد.

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 26 تیر 99: اعلام اسامی داوطلبان جهت بررسی مدارک آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان (منبع: سایت دانشگاه علوم پزشکی لرستان)

بدینوسیله فهرست اسامی داوطلبان دعوت شده جهت بررسی مدارک آزمون بکارگیری نیروی شرکتی (درمانی) مورخ 1399/04/13 به شرح جدول ذیل اعلام می گردد. لذا ضروری است داوطلبان محترم طبق جدول زمان بندی، با همراه داشتن کلیه مدارک اشاره شده ذیل به ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی لرستان به نشانی لرستان، خرم آباد، میدان شهید انوشیروان رضایی اداره کارگزینی دانشگاه مراجعه نمایند:

> مدارک مورد نیاز

اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه
اصل و تصویر کارت ملی
اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی
اصل و تصویر وضعیت طرح نیروی انسانی ( پایان طرح ، معافیت و یا گواهی تمدید طرح)
اصل و تصویر کلیه مدارک و تاییدیه های مربوط به سهمیه های انتخابی (ایثارگری ، معلولیت و ... )
چهار قطعه عکس ۴*۳ پشت نویسی شده
اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه آقایان)
اصل و تصویر گواهینامه ب(۲) یا پایه دوم (جهت رشته شغلی فوریتهای پزشکی)
یک عدد گیره و پوشه سبز رنگ
*تذکرات بسیار مهم*
لیست اعلام شده به میزان یک برابر در رشته های فاقد مصاحبه (پرستاری و رادیولوژی) و سه برابر در رشته های دارای مصاحبه (فوریت های پزشکی) با توجه به دستورالعمل کشوری صرفاً جهت بررسی اولیه مدارک افراد و به صورت موقت بوده و پس از بررسی مدارک ، مصاحبه (رشته فوریت های پزشکی) و انجام مراحل گزینش جهت به کارگیری از طریق شرکت طرف قرارداد معرفی خواهند گردید. لازم به ذکر است طبق مفاد آگهی منتشر شده، مسئولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی برعهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد، اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان پذیرش انجام خواهد گردید.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اسامی دعوت شدگان اینجا کلیک نمایید


استخدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان - 8 تیر 99

 دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی لرستان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در واحد های تحت پوشش خود در نظر دارد تعداد 199 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق امتحان عمومی ،تخصصی، مصاحبه و گزینش برای پذیرش رشته شغلی بهورزی به صورت قرارداد کار معین بكارگیری نماید.
مهلت ثبت نام حضوری تا 21 تیر 99 میباشد.
مهلت ثبت نام الکترونیکی تا 25 مرداد 99 میباشد.

> شرایط عمومی 

1/1- اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرحه در قانون اساسی.
1/2- داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.
1/3- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
1/4- بومی بودن در محل خدمت طبق شرایطی که در دستورالعمل جذب بهورزی آمده است.
1/5- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت قانون دائم از خدمت (ویژه برادران)
تبصره: معافیت دائم پزشکی در صورتی پذیرفته خواهد شد که براساس اعلام کمیسیون پزشکی دانشگاه با وظایف بهورزی منافات نداشته باشد.
1/6- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان.
1/7- عدم سابقه محکومیت جزائی موثر.
1/8- داشتن سلامت جسمانی، روانی، اجتماعی و توانایی برای انجام کار بهورزی و قابلیت انجام فعالیتهای مرتبط با آن از جمله دهگردشی و انجام سیاری ها در روستاهای تحت پوشش (به تأیید پزشک معتمد شهرستان یا حسب مورد، با تأیید کمیسیون پزشکی موسسه).
1/9- نداشتن سابقه اخراج یا انصراف از مراکز آموزش بهورزی و سایر واحدهای دانشگاه.
1/10- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای دولتی و یا باز خرید خدمت باشند.
تبصره: نیروهای قراردادی دانشگاه به شرط داشتن شرایط مجاز به شرکت در آزمون مزبور می باشند.
1/11- نداشتن منع استخدام در دستگاه های دولتی به موجب آرای مراجع قانونی.

> شرایط اختصاصی

2/1- مدرک تحصیلی:
2/1/1- انتخاب داوطلبان از بین دارندگان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کاردانی مرتبط و دیپلم
(متقاضیان زن: کاردان (بهداشت خانواده، مامایی، پرستاری) یا کارشناس (بهداشت عمومی – پرستاری – مامایی)
(متقاضیان مرد: کاردان (پیشگیری و مباره با بیماریها، پرستاری، بهداشت محیط) یا کارشناس (بهداشت عمومی – پرستاری – بهداشت محیط)
تبصره1: در مناطق آزمون قراردادی کار معین که دسترسی به داوطلبان دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق دیپلم مرتبط (متقاضیان زن: کاردان (بهداشت خانواده، مامایی، پرستاری) یا کارشناس (بهداشت عمومی – پرستاری – مامایی) و (متقاضیان مرد: کاردان (پیشگیری و مبارزه با بیماریها، پرستاری، بهداشت محیط) یا کارشناس (بهداشت عمومی – پرستاری – بهداشت محیط) مقدور نباشد می تواند پذیرش بهورز از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم پایان دوره پیش دانشگاهی یا پایان تحصیلات سه ساله دوره دوم متوسطه و فاقد هرگونه مدرک دانشگاهی صورت گیرد.
2/1/2- شرکت داوطلبان بهورزی دارای مدرک تحصیلی بالاتر از کارشناسی در رشته های مرتبط ذکر شده در آزمون بهورزی مجاز نمی باشد.
تبصره2: در صورتی که داوطلب در بدو خدمت دارای مدرک تحصیلی ذکر شده در بند 2/1/1 بوده و در عین حال مدرک تحصیلی همتراز در سایر رشته های تحصیلی داشته باشد، ملزم به ارائه تعهد نامه محضری مبنی بر عدم درخواست به کارگیری مدرک دیگر پس از شروع به کار خواهد بود.
تبصره 3: پذیرش دانشجویان بالاتر از مقاطع تحصیلی ذکر شده در بند 2/1/1 و نیز دانشجویان کلیه مقاطع غیر مرتبط با مدرک تحصیلی مندرج در آگهی با عنوان بهورز ممنوع می باشد و در صورت احراز قبولی، پذیرش آنان مستلزم ارائه انصراف قطعی و گواهی دانشگاه محل تحصیل مبنی بر عدم امکان دریافت هرگونه مدرک دانشگاهی قبل از شروع کلاسهای بهورزی می باشد. در صورت عدم ارائه گواهی مذکور می بایست از دانشگاه محل تحصیل تائیدیه واحدهای گذرانده شده (تا زمان برگزاری آزمون) اخذ گردد که نشان دهنده عدم امکان دریافت مدرک دانشگاهی در مقطع پذیرفته شده با توجه به ضوابط آموزشی باشد.
تبصره 4: پذیرش افراد متعهد خدمت و کلیه افرادی که شرایط به کارگیری و استخدام را به عنوان بهورز در خانه بهداشت اعلام شده ندارند ممنوع می باشد. بدیهی است در صورتی که اجرای تعهد خدمت و متعاقباً استخدام فرد مذکور در خانه بهداشت مجاز باشد. به کارگیری این افراد در خانه بهداشت مورد نظر مشروط بر اخذ تعهدات مورد لزوم و امکان استخدام به شکل قراردادهای اشاره شده در موارد پیشین مقدور خواهد بود.
2/2 _ بومی بودن
کلیه داوطلبان می بایست بومی روستاهای محل مورد تقاضای استخدام بوده و پذیرش بهورز غیر بومی به هیچ عنوان مجاز نمی باشد. پذیرش بهورز به صورت بومی در وهله اول از روستای محل استقرار خانه بهداشت انجام می شود و داوطلبان می بایست حداقل دارای یکی از شرایط زیر باشند تا به عنوان ” بومی روستا” تلقی شوند.
الف_ محل تولد داوطلبان (طبق مندرجات شناسنامه) با روستا یا شهرستان مورد تقاضای پذیرش بهورز یکی باشد و همچنین سکونت داوطلبان حداقل در دو سال اخیر تا تاریخ اولین روز شروع ثبت نام (روز اول ثبت نام الکترونیکی 99/5/22) در روستای مورد نظر محرز گردد.
ب- حداقل دو مقطع کامل از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و متوسطه) و در خصوص فارغ التحصیلان نظام جدید دو مقطع کامل از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم) را در روستا یا شهرستان مورد تقاضای پذیرش بهورز طی کرده باشد و همچنین سکونت داوطلب حداقل در دو سال اخیر تا تاریخ اولین روز شروع ثبت نام (روز اول ثبت نام الکترونیکی 99/5/22) در روستای مورد نظر محرز گردد.
تبصره 5: داوطلبان زن که شرایط بند “الف” و “ب” را نداشته باشند ولی با فرد شاغل در همان روستای محل گزینش بهورز و واجد شرایط مطابق بند “الف” و “ب” ماده 2 ازدواج کرده و حداقل 2 سال از تاریخ ازدواج آنان تا تاریخ اولین روز شروع ثبت نام (روز اول ثبت نام الکترونیکی 99/5/22) در آزمون گذشته باشد و سکونتشان در محل مورد تقاضا پذیرش در این مدت محرز شده باشد به عنوان بومی تلقی می شود و پذیرش آنان بلامانع است. بدیهی است این افراد با افراد بومی بند ” الف” و “ب” در یک اولویت هستند و نسبت به بومیان روستای قمر در اولویت پذیرش خواهند بود.
تبصره 6: احراز شرایط سکونت داوطلبان مندرج در بندهای “الف” و “ب” و تبصره 5 از طریق گواهی شورای اسلامی روستا (ممهور به مهر و امضای رئیس شورا و نصف اعضاء شورا به اضافه یک نفر) با تائید خانه بهداشت مربوطه، تائید مسئول مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و تائید مرکز بهداشت شهرستان صورت پذیرد.
تبصره 7- چنانچه داوطلبان بهورزی تا قبل از ثبت نام به دلیل ادامه تحصیل، گذراندن طرح، اشتغال یا انجام دوره خدمت وظیفه ضرورت سربازی در خارج از محل روستا سکونت داشته اند مشروط به آنکه شورای اسلامی روستا سکونت آنان را گواهی نماید و خانه بهداشت و مرکز بهداشت شهرستان بومی بودن فرد و اقامت وی را قبل از وضعیت های فوق الاشاره در روستای اصلی یا قمر منطقه مورد تقاضا تائید نماید پذیرش آنان بلامانع است. لذا برای گروه های مذکور اقامت در دو سال اخیر در روستای مورد نظر ضرورت ندارد، مشروط بر این که خانواده وی اقامت دائم در روستای مورد نظر داشته باشد.
تبصره 8- در صورت نبود تعداد کافی از افراد واجد شرایط به تعداد حداقل 2 نفر به ازاء هر مورد پذیرش در روستای اصلی، می بایست از افراد واجد شرایط ساکن در روستاهای همجوار خانه بهداشت به ترتیب ذیل ثبت نام بعمل آورد:
الف- روستای قمر تحت پوشش خانه بهداشت براساس طرح گسترش شهرستان
ب- درصورت نبود تعداد کافی متقاضی واجد شرایط در روستاهای تحت پوشش خانه بهداشت می توان از روستاهای همجوار تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مربوطه تا شعاع 30 کیلومتر از روستای اصلی، پس از تائید مرکز بهداشت شهرستان اقدام به ثبت نام از افراد واجد شرایط نمود.
بومی روستای قمر و سایر روستاها تا شعاع 30 کیلومتری مطابق بند الف و ب ماده 2 تعریف می شود.
ج_ در شرایطی که تعداد واجدین شرایط دارای مدرک دانشگاهی برای شرکت در آزمون تنها یک نفر باشد دانشگاه می تواند مشروط بر گواهی کتبی کارگروه آزمون مبنی بر آنکه فراخوان در تمامی نقاط مورد نظر انجام شده و تنها فرد واجد شرایط یک نفر است پس از توافق معاون بهداشتی دانشگاه آزمون کتبی را در مورد فرد واجد شرایط انجام داده و در صورت کسب نمره حد نصاب وی را برای مصاحبه معرفی نماید.
2/3_ سن داوطلبین
2/3/1_ حداکثر سن داوطلبین برای دارندگان مدرک لیسانس 30 سال (29 سال و 11 ماه و 29 روز) می باشد.
حداکثر سن داوطلبین برای دارندگان مدرک فوق دیپلم 28 سال (27 سال و 11 ماه و 29 روز) می باشد.
حداقل سن داوطلبین برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم 16 سال و حداکثر سن 26 سال (25 سال و 11 ماه و 29 روز) می باشد.
مبنای محاسبه سن تاریخ اولین روز شروع ثبت نام (روز اول ثبت نام الکترونیکی 99/5/22) می باشد.
تبصره 9: موارد ذیل به شرط ارائه تائیدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه شده است.
الف_ داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق.
ب_ مدت خدمت دوره ضرورت آقایان بر اساس کارت پایان خدمت.
در هر صورت سن داوطلب دارای مدرک تحصیلی دیپلم با در نظر گرفتن موارد زیر نباید از 28 سال (27 سال و 11 ماه و 29 روز) فوق دیپلم با در نظر گرفتن موارد زیر نباید از 30 سال (29 سال و 11 ماه و 29 روز) تجاوز نماید و سن داوطلب دارای مدرک کارشناسی نباید از 32 سال (31 سال و 11 ماه و 29 روز) تجاوز نماید.
تبصره 10_ سقف سنی ایثارگران برابر قوانین مربوطه بشرح ذیل تعیین می گردد.
_ جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر، فرزندان آزادگان بالای یکسال اسارت از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
_ افراد خانواده معظم شهدا شامل (پدر، مادر، همسر، خواهر و برادر) به میزان 5 سال.
_ داوطلبانی که در جبهه ها به صورت داوطلبانه خدمت نموده اند، به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی.
سایر مشمولین سهمیه های ایثارگران در صورت ثبت نام در آزمون مکلف به رعایت حداکثر سن های اعلام شده در بندهای فوق می باشند و در غیر اینصورت از ادامه فرآیند جذب حذف خواهند شد.
تبصره 11: در خصوص نحوه شرکت مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان واجد شرایط، آن دسته از داوطلبان فارغ التحصیل رشته های اجباری (پرستاری) در صورتی می توانند در این آزمون (قرار داد کار معین) ثبت نام نمایند که مدت زمان قانونی خدمت آنان (2 سال) تا قبل از اتمام ثبت نام الکترونیکی (99/05/25) پایان یافته باشد.
ثبت نام از متقاضیان به صورت الکترونیکی انجام می شود. ضروری است متقاضیان قبل از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به داشتن شرایط پذیرش بهورز ابتدا با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به مراکز بهداشت مربوطه (واحد گسترش - مرکز آموزش بهورزی) مراجعه و پس از تایید مراکز نسبت به واریز وجه بصورت الکترونیکی اقدام نمایند.

توجه مهم: کاربران گرامی این بخشی از آگهی استخدام علوم پزشکی لرستان میباشد. جهت مشاهده متن کامل آگهی فایل pdf زیر را مطالعه نمایید:
جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید


استخدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان - 8 تیر 99

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در واحدهای تحت پوشش خود طبق مفاد تبصره 6 ماده 34 آئین نامه اداری، استخدامی و تشکیلاتی کارمندان غیر هیات علمی دانشگاه و دستور العمل اجرایی برای جذب بهرورز در نظر دارد با توجه به مجوز شماره 151609 مورخ 98/03/27 سازمان اداری استخدامی کشور و مجوز شماره 209/4567/  دمورخ 98/06/15 معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تعداد 4 نفر از افراد واجد الشرایط را از طریق امتحان عمومی، تخصصی، مصاحبه و گزینش برای پذیرش رشته شغلی بهورزی به صورت پیمانی در مناطق عشایری به شرح ذیل بکارگیری نماید.
مهلت ثبت نام تا 21 تیر 99 میباشد.
مهلت ثبت نام الکترونیکی تا 25 مرداد 99 میباشد.

ردیف عنوان
رشته
شغلی
شرایط احراز
1 بهورز محل جغرافیایی:
خانه بهداشت عشایری دولت آباد مرکز خدمات
جامع سلامت روستایی دولت آباد ازنا
جنسیت: زن
تعداد مورد نیاز: 1 نفر
شرایط احراز:
داشتن دیپلم یا کاردان و یا کارشناس
در رشته های ذکر شده در متن آگهی
2 بهورز محل جغرافیایی:
خانه بهداشت عشایری دره تخت مرکز خدمات
جامع سلامت روستایی گرجی ازنا
جنسیت: زن
تعداد مورد نیاز: 1 نفر
شرایط احراز:
داشتن دیپلم یا کاردان و یا کارشناس
در رشته های ذکر شده در متن آگهی
3 بهورز محل جغرافیایی:
خانه بهداشت عشایری گلگلاب مرکز خدمات
جامع سلامت شهری – روستایی شبانه روزی شول آباد الیگودرز
جنسیت: زن
تعداد مورد نیاز: 1 نفر
شرایط احراز:
داشتن دیپلم یا کاردان و یا کارشناس
در رشته های ذکر شده در متن آگهی
4 بهورز محل جغرافیایی:
خانه بهداشت عشایری برددوره مرکز خدمات
جامع سلامت شهری- روستایی شبانه روزی شول آباد الیگودرز
جنسیت: زن
تعداد مورد نیاز: 1 نفر
شرایط احراز:
داشتن دیپلم یا کاردان و یا کارشناس
در رشته های ذکر شده در متن آگهی

> شرایط عمومی

1/1- اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرحه در قانون اساسی.
1/2- داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.
1/3- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
1/4- بومی بودن در محل خدمت طبق شرایطی که در دستور العمل جذب بهرورزی آمده است.
1/5- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان
1/6- عدم سابقه محکومیت جزائی موثر.
1/7- داشتن سلامت جسمانی، روانی، اجتماعی و توانایی برای انجام کار بهورزی و قابلیت انجام فعالیتهای مرتبط با آن از جمله دهگردشی و انجام سیاری ها در روستاهای تحت پوشش (با تایید پزشک متعمد شهرستان یا حسب مورد، با تایید کمیسیون پزشکی موسسه).
1/8 – نداشتن سابقه اخراج یا نصراف از مراکز آموزش بهرورزی و سایر واحدهای دانشگاه
1/9- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای دولتی و یا بازخرید خدمت باشند.
تبصره: نیرو های قراردادی دانشگاه به شرط مجاز به شرکت در آزمون مزبور می باشند.
1/10- نداشتن منع استخدام در دستگاهای دولتی به موجب آرای مراجع قانونی.

> شرایط اختصاصی

2/1- دارا بودن مدرک تحصیلی کاردان و یا کارشناس در یکی از رشته های بهداشت عمومی(بهداشت خانواده)، مامایی و پرستاری برای پذیرش بهورز زن عشایری که پس از طی دوره آموزشی تطبیقی مهارتهای بهورزی و حصول تجارب لازم به خدمت گرفته خواهند شد.
2/2- در شرایط استثنایی دانشگاه مجاز به ثبت نام و پذیرش داوطلبان دیپلم است. این شرایط عبارتند از:
عدم دسترسی به فارغ التحصیلان دانشگاهی واجد شرایط در رشته های مورد نظر در مناطق مجاز به استناد گواهی کتبی کارگروه آزمون مبنی بر انجام فراخوان در کلیه مناطق مجاز و عدم امکان جذب نیروی کاردان و کارشناس مرتبط، این گونه افراد باید گواهینامه پایان دوره پیش دانشگاهی و یا گواهینامه پایان تحصیلات سه ساله دوره دوم متوسطه نظام جدید را داشته باشند و فاقد هر گونه مدرک دانشگاهی باشند.
2/3- حداقل سن برای دارندگان مدرک دیپلم 16 سال (15سال و 11 ماه و 29 روز) و حداکثر 26 سال (25 سال و 11 ماه و29 روز) و حداکثر سن برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی 28 سال (27 سال و 11 ماه و 29 روز) و حداکثر سن برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی 30 سال (29 سال و 11 ماه و 29 روز)تمام می باشد تاریخ اولین روز ثبت نام الکترونیکی 99/05/22 مبدا محاسبه سن قرار خواهد گرفت.
2/4- موارد ذیل به شرط ارائه تائیدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.در هر صورت سن داوطلب برای مدرک تحصیلی دیپلم با درنظر گرفتن موارد زیر از 28 سال (27 سال و 11 ماه و 29 روز) و سن داوطلب دارای مدرک کاردان نباید از 30 سال (29 سال و 11 ماه و 29 روز) و سن داوطلب دارای مدرک کارشناسی نباید از 32 سال (31 سال و 11 ماه و 29 روز) تجاوز نماید.
الف)-ایثارگران شرکت کننده در آزمون تابع قوانین مربوط به قانون جامع ایثارگران به شرح ذیل می باشد:
– جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانباز 25 درصد و بالاتر، فرزندگان آزادگان بالای یکسال اسارت از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
– افراد خانواده معظم شهدا شامل ( پدر، مادر، همسر، خواهر و برادر) به میزان 5 سال.
سایر مشمولین سهمیه های ایثارگران در صورت ثبت نام در آزمون مکلف به رعایت حداکثر سن های اعلام شده در بند های فوق می باشند و در غیر اینصورت از ادامه فرایند جذب حذف خواهند شد.
ب)-داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی را باستناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق.
2/5-مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان رشته پرستاری که در حین انجام خدمت قانونی در مناطق مورد پذیرش بهورزی می باشند، در صورت دارا بودن شرایط بومی مطابق با بند 7/11 و سایر شرایط مندرج در دستورالعمل جذب بهورزی می توانند در آزمون مربوطه شرکت نمایند.ضمنا حداکثر زمان برای شروع طرح و یا معافیت ازطرح می بایست طبق آخرین روز ثبت نام الکترونیکی 99/5/25 باشد.
متقاضیان واجد شرایط بصورت حضوری به واحد گسترش شبکه بهداشت و درمان شهرستانهای مربوطه مراجعه نمایند.

توجه مهم: کاربران گرامی این بخشی از آگهی استخدام علوم پزشکی لرستان میباشد. جهت مشاهده متن کامل آگهی فایل pdf زیر را مطالعه نمایید:
جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1925450
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد