۳ سال پیش

استخدام مسئول دفتر و منشی مسلط به excel و word در تهران

حضوری
سابقه دارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام موسسه مهاجرتی هرمس اپلای

موسسه مهاجرتی هرمس اپلای فعال در حوزه کاری و مهاجرت در تهران جهت تکمیل کادر اداری و دیجیتال مارکتینگ خود از واجدین شرایط ذیل به صورت تمام وقت دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغل شرایط احراز
مسئول دفتر – منشی مسلط به excel و word و نرم افزار های مرتبط
مسلط به کار با نرم افزارهای crm
دارای تجربه کار حداقل ۴ سال
منظم، دقیق، مسئولیت پذیر
فن بیان قوی و توانایی مدیریت ارتباط با مشتری
روابط عمومی قوی، روحیه مثبت برای کار تیمی
صبور و  توانمند در پاسخگویی تماس های تلفنی
دارای مدرک کارشناسی
توانایی برنامه ریزی، دارای مهارت مدیریت چند وظیفه ای
مسلط به تهیه گزارشات
ساعت کاری: 9 تا 18 پنجشنبه ها تا 14

متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=1984157
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه