• ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت ایران خودرو - سال ۹۹

استخدام شرکت ایران خودرو - سال ۹۹

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت ایران خودرو 

جهت ورود به صفحه جامع استخدام شرکت ایران خودرو اینا کلیک نمایید


 

خبر 19 اسفند 99: اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام گروه صنعتی ایران خودرو سال 99 (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ نتايج اولیه آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو اعلام گردید.
اطلاعیه: به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو در تاریخ 99/11/16 می‌رساند که نتايج اولیه آزمون مذکور، تا ساعت 20:00 روز سه شنبه مورخ 99/12/19 بر روي درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. لذا متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج درکارنامه آزمون، جزء معرفی‌شدگان تا چند برابر ظرفيت موردنياز شركت ايران خودرو براي بررسي مدارك و طي ساير مراحل بعدي آزمون هاي استخدامي باشند، براساس توضيحات تكميلي مندرج در كارنامه، اقدام نمایند.
طبق اطلاع رساني هاي قبلي، ملاك پذيرش نهایي معرفي شدگان آزمون علمي سازمان سنجش و استخدام آزمايشي در گروه صنعتي ايران خودرو، قبولي در تمامی آزمون هاي تخصصي و رفتاري كانون جذب اين شركت مي باشد.

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


 

خبر 14 بهمن 99: دریافت کارت آزمون استخدام گروه صنعتی ایران خودرو سال 99 (منبع: سایت سازمان سنجش)

 ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو فعال گردید. زمان برگزاری آزمون 16 بهمن 99 می باشد.

جهت دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

 

خبر 12 بهمن 99: اطلاعیه جدید زمان دریافت کارت و برگزاری آزمون استخدام گروه صنعتی ایران خودرو سال 99 (منبع: سایت سازمان سنجش)

به اطلاع همه متقاضیان شركت در آزمون استخدامي گروه صنعتی ایران خودرو در سال 1399 مي‌رساند كه آزمون مذکور صبح روز پنجشنبه مورخ 99/11/16 در شهرستانهای تهران و کرج برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون صبح از ساعت 8:30 آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم ­ساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد، لذا متقاضیان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.
الف‌ - نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون
لينك مربوط به كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه ­شنبه 99/11/14 بر روي درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي پرينت كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.
ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:
1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغايرتي در اطلاعات مندرج در كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ي رفع نقص مراجعه نمايند.
2ـ چنانچه عكس الصاقي به كارت ورودي متقاضی با چهره وي مغايرت داشته باشد لازم است شخص متقاضی همراه با دو قطعه عكس و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار براي اصلاح كارت، مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمايند. در غير اين صورت فرد به عنوان متخلّف تلقي و برابر مقررات با وي رفتار خواهد شد.
3- چنانچه عكس روي كارت متقاضی داراي اشكالاتي از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي­باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ي رفع نقص مراجعه نمايند. موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد.
ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود متقاضی تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.
یادآوری: متقاضیان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شركت در آزمون كه بر روي درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.
ج - آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون
در صورت بروز اشكال در تهيه پرينت از كارت شرکت در آزمون و يا مشاهده مغايرت در اطلاعات مندرج در كارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامي و يا هريك از موارد مندرج در بند «ب» فوق، متقاضیان مي‌توانند از ساعت 8:30 صبح الي12:00 و 14:00 الي 17:00 بعدازظهر روز چهارشنبه مورخ 99/11/15 به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول ذيل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمايند.

استان شهر نام دانشگاه آدرس
تهران تهران دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره تهران : خيابان انقلاب، ميدان فردوسي، بن بست شاهرود
البرز کرج دانشگاه آزاد اسلامی واحد كرج كرج: انتهای رجایی شهر بلوار شهید موذن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

د- زمان و محل برگزاري آزمون
آزمون همه متقاضیان صبح روز پنجشنبه مورخ 99/11/16 برگزار مي‌گردد و فرآيند برگزاري آزمون صبح از ساعت 8:30 همان روز خواهد بود. آدرس محل برگزاري آزمون بر روي پرينت كارت شركت در آزمون متقاضیان درج شده است.
ه‍‍ ـ یادآوری های مهم‌
1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامي است.
2- در ورودي ِحوزه ­هاي امتحاني نيم ساعت قبل از شروع فرآيند آزمون بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.
4- هر متقاضی براي حضور در جلسه آزمون بايد چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.
5-مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارك امتحاني ماهيتاً از مصاديق تخلّف و تقلّب محسوب مي گردد و با متقاضیان متخلف برابر با قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رسيدگي و برخورد خواهد شد.
6- متقاضیان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله پيجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، جزوه، كتاب، ماشين‌حساب، هرگونه نت و يادداشت و نظاير آن به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند. به همراه داشتن هر كدام از وسايل مندرج در اين بند به عنوان تقلب و تخلف تلقي و با متقاضیان ذيربط براساس قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري که بخشی از آن در بند« ح » آمده است، رفتار خواهد شد.
7- حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافي از جمله تلفن همراه، ماشين حساب، كيف دستي، ساك دستي، كتاب، جزوه و ... معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.
8- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.
9- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.
و- دستورالعمل بهداشتی، فاصله ­گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی
ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما، براساس، آخرین اطلاعات درباره راه­های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالي آن در حوزه­ هاي برگزاري آزمون، انتظار می­رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده­ های محترم خود، آن را رعایت کنید:
1- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 7:00 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.
2- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.
3- از تردد بی­ مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.
4- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.
5- همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی می‌باشد.
6- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.
7- از تماس دست­ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.
8- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.
9- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.
10- در پايان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرايي همچنان بر صندلي خود مستقر باشيد.به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.
11- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس مي­شود نظير صندلی­ها، دستگيره درب­­ها و شیرآلات سرويس بهداشتي و... خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.
ز- اقدامات لازم برای متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا:
- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون:
همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز سه‌شنبه مورخ 99/11/14 به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نموده و یک نسخه پرینت از فرم مذکور را در جلسه آزمون همراه داشته باشند.
نحوه اقدام داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا:
متقاضیانی در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند می‌بایست با رعایت ضوابط بهداشتی در تاریخ 99/11/15 با مراجعه به باجه رفع نقص (طبق مندرجات بند «ج» همین اطلاعیه) گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه نمایند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آنها بعمل آید.
ح - قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري
ماده 5- تخلفات و جرايم در اين قانون مشتمل بر موارد زير است:
الف- ارتكاب هرگونه عملي كه موجب بي‌نظمي در برگزاري آزمون گردد يا همراه داشتن هرگونه وسيله غيرمجاز از قبيل وسايل ارتباط الكترونيكي و دستگاه­هاي حافظه‌دار.
ب- ارتكاب هرگونه عمل خلاف مقررات كه آزمون متقاضی را از نظر علمي خدشه دار سازد از قبيل:
1- ارائه مدرك يا گواهي مجعول يا تصوير گواهي مجعول براي شركت در آزمون.
2- تباني با متقاضیان يا افراد خارج از حوزه امتحاني يا دست‌اندركاران آزمون از قبيل عوامل اجرايي و طراحان سئوال براي تخلف در آزمون.
3- ثبت‌نام در آزمون با هويت مجعول يا شركت در جلسه آزمون به جاي متقاضی اصلي.
ج- استفاده از هرگونه وسيله غيرمجاز از قبيل وسايل ارتباط الكترونيكي و دستگاه­هاي حافظه‌دار.
د- كمك به متقاضی خارج از ضوابط برگزاري آزمون براي پاسخ به سئوالات.
ه‍- دسترسي غيرمجاز به اطلاعات مربوط به متقاضیان يا استفاده غير مجاز از آنها.
و- هرگونه تغيير غيرمجاز سئوالات، اوراق و پاسخنامه‌هاي متقاضیان يا ساير مدارك و دفاتر مربوط به آزمون.
ز- افشاي سئوالات آزمون يا تلاش در جهت دستيابي و افشاي آن يا شركت يا معاونت در اين امر قبل يا حين برگزاري آزمون به هر نحو.
ح- خريد يا فروش سئوالات آزمون يا پاسخ آنها يا شركت يا معاونت در اين امر قبل يا حين برگزاري آزمون اعم از اينكه سئوالات يا پاسخ آنها واقعي يا غيرواقعي باشد.
ماده 6- هيأت‌هاي رسيدگي به تخلفات، صلاحيت صدور حكم به مجازات­هاي زير را درباره متخلفان دارند:
الف- در مورد مشمولان بند (الف) ماده (5): اخطار كتبي با درج در پرونده متقاضی و اعلام به مراجع ذي­ربط يا محروميت از گزينش در آزمون همان سال.
ب- در مورد مشمولان بند (ب) يا بند (ج) ماده (5): محروميت از گزينش علمي در آزمون همان سال و ابطال قبولي متقاضی در همان سال و محروميت از شركت در آزمون از يك تا ده سال بعد.
تبصره- آراي هيأت‌هاي بدوي جز در مورد مشمولان بند (الف) ماده (6) اين قانون قابل تجديد نظر خواهي در هيأت تجديد نظر رسيدگي به تخلفات در آزمون‌ها مي‌باشد.
ماده 7- در مورد مشمولان بندهاي (د)، (هـ)، (و) (ز) و (ح) ماده (5) هيأت‌هاي رسيدگي متهم را براي رسيدگي و اعمال جزاي نقدي از ده ميليون (10.000.000) ريا ل تا يك ميليارد (1.000.000.000) ريال يا حبس از يك تا پنج سال يا هر دو مجازات به محاكم دادگستري معرفي مي‌نمايند.
ماده 8 – ارتكاب هر يك از اعمال موضوع ماده (5) چنانچه در قالب عضويت در يك گروه يا شبكه باشد، موجب تشديد مجازات مي‌شود و تشكيل دهنده و سركرده گروه يا شبكه به حداكثر مجازات محكوم مي‌گردد. مجازات هر يك از اعضاء كه در ارتكاب تخلفات و جرايم فوق دخالتي نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذكر شده براي مرتكب مي‌باشد.
ماده 9- رسيدگي در هيأت‌هاي رسيدگي به تخلفات در آزمون‌ها مانع از رسيدگي برابر ساير قوانين جزايي يا رسيدگي در هيأت‌هاي رسيدگي به تخلفات اداري يا هيأت‌هاي انتظامي اعضاي هيأت علمي يا كميته‌هاي انضباطي دانشجويان نيست و مرتكب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (6) و (7) اين قانون به مجازات مقرر در ساير قوانين و مقررات محكوم مي‌گردد.
ماده 10- در صورت محكوميت قطعي فردي به يكي از مجازات­هاي مندرج در اين قانون، به استثناي مجازات مندرج در بند (الف) ماده (6)، هيات رسيدگي به تخلفات در آزمون‌ها، قبولي وي در آزمون را ابطال مي‌نمايد. در اين صورت مؤسسه آموزشي مربوط از صدور و اعطاي هرگونه گواهي يا مدرك به وي خودداري خواهد نمود، و چنانچه گواهي فارغ‌التحصيلي به وي اعطاء شده باشد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي يا وزارت آموزش و پرورش يا دانشگاه آزاد اسلامي ملزم به ابطال آن گواهي هستند.
ماده 11- چنانچه با بررسي‌هاي فني و علمي، بين نمرات و رتبه اكتسابي متقاضیي و سوابق تحصيلي وي مغايرت­هاي غيرمتعارف مشهود و اساسي از قبيل عدم تطابق معدل ديپلم و دوره پيش‌دانشگاهي با رتبه و نمره اكتسابي در آزمون وجود داشته باشد، با تأييد هيأت‌هاي بدوي رسيدگي به تخلفات در آزمون‌ها از متقاضی در يك يا چند درس عمومي و اختصاصي امتحان مجدد به عمل مي‌آيد. تعيين وضعيت نهايي آزمون اين متقاضی، بر اساس نتايج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هيأت بدوي است.
ماده 12- هر مؤسسه يا آموزشگاه علمي و آموزشي كه براي افزايش آمادگي متقاضیان شركت در آزمون‌هاي مورد بحث اين قانون فعاليت مي‌كند، چنانچه در تخلفات ماده (5) مشاركت داشته باشد، مجوز تأسيس آن لغو مي‌شود و مديران مسؤول آنها، علاوه بر محروميت دائمي از تأسيس و اداره اين گونه مراكز، به مجازات‌هاي پيش‌بيني شده در اين قانون و ساير قوانين محكوم مي‌شوند، و چنانچه مؤسسه يا آموزشگاه فاقد مجوز باشد، مجازات مديران مسؤول آنها حداكثر مجازات مندرج در ماده (6) است.
تبصره- در مورد آموزشگاه­هايي كه فاقد مجوز باشند علاوه بر اقدام مراجع قانوني ذي­ربط مدعي‌العلوم نيز مي‌تواند رأساً نسبت به اعلام جرم و پيگيري تخلفات آنان اقدام نمايد.
ط ‍ - نحوه ارسال درخواست و یا ارتباط با سازمان سنجش آموزش کشور
باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می­توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می­شود. متقاضیان می­توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.
ضمناً متقاضیان درصورت لزوم مي‌توانند سئوال يا سئوالات خود را از با بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره ‌تلفن‌ 42163-021 در ميان بگذارند.

 

خبر 2 دی 99: اطلاعیه تغییر زمان برگزاری آزمون استخدام گروه صنعتی ایران خودرو سال 99 (منبع: سایت سازمان سنجش)

به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدام قراردادی گروه صنعتی ایران خودرو سال 1399 می‌رساند، با توجه به وجود افراد مشترک ثبت نام کننده در این آزمون و آزمون دوره هاي فراگير کارشناسي ارشد ناپيوسته پيام‌نور سال 1399 (در روز جمعه مورخ 99/11/17)، برگزاری آزمون استخدام قراردادی گروه صنعتی ایران خودرو به روز پنجشنبه مورخ 99/11/16 تغییر می یابد.
لذا از متقاضیان تقاضا می شود با توجه به زمان اعلام شده و اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون که در تاریخ 99/11/12 در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد در جلسه آزمون شرکت نمایند.

 
 

خبر 17 آذر 99: اطلاعیه تعویق زمان برگزاری آزمون استخدام گروه صنعتی ایران خودرو (منبع: سایت سازمان سنجش)

به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدام قراردادی شرکت ایران خودرو سال 1399 مي رساند، باتوجه به مصوبات چهل و دومين جلسه ستاد ملي مقابله با بيماري کرونا و رشد فزاينده بيماري کوويد-19 درکشور و اعمال محدوديت ها دراکثر استان های کشور، آزمون مذکور در تاريخ 99/10/05 برگزار نمي‌گردد. درصورت فراهم شدن شرایط، آزمون مذکور در روز جمعه مورخ 99/11/17 برگزار خواهد شد.

 
 

خبر 18 آبان 99: تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام گروه صنعتی ایران خودرو (منبع: سایت سازمان سنجش)

یرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدام قراردادي گروه صنعتی ایران خودرو در سال 1399 در تاريخ 99/08/08 بدينوسيله به اطلاع همه متقاضيان ثبت‌نام و شركت در آزمون مذکور مي‌رساند كه به منظور مساعدت و فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از متقاضيانی كه در بازه زماني (99/08/08 لغايت 99/08/18) براي ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه تا روز چهارشنبه مورخ 99/08/21 نيز بتوانند نسبت به ثبت‌نام در اين آزمون اقدام نمايند.

همچنین با توجه به اعلام گروه صنعتی ایران خودرو و توضيحات مندرج در صفحه 4 دفترچه راهنماي ثبت نام، چنانچه متقاضیان ثبت نام تمايل به استفاده از سهمیه ایثارگران را دارند می‌توانند با انتخاب گزینه مربوطه علاوه براستفاده از تسهیلات سنی، از سهمیه ایثارگران نیز بهره مند گردند.

لذا تمامي متقاضيان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرايط و ضوابط عمومي و اختصاصي مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام به درگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذكور اقدام نمايند.

ضمناً آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و يا ويرايش اطلاعات ثبت نامي خود اقدام نمايند.

آزمون استخدام گروه صنعتی ایران خودرو - 6 آبان 99

گروه صنعتی ایران خودرو در سال جهش تولید و به منظور تقویت توان علمی و مهارتی خود در نظر دارد مجموعاً تعداد 400 نفر از جوانان فارغ التحصیل متعهد و متخصص واجد شرایط بومی استان های تهران و البرز را در مشاغل کارشناسی و تکنسین بخش های مختلف سایت مرکزی تهران، ازطریق برگزاری آزمون علمی و مصاحبه های فنی و تخصصی، شناسائی، جذب و به صورت قراردادی جایگزین همکارانی نماید که در شرف بازنشستگی هستند. مهلت ثبت نام تا 18 آبان 99 تا 21 آبان 99 می باشد.

> شرایط عمومی

1 -داشتن تابعیت نظام جمهوري اسلامی ایران
2 -اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوري اسلامی ایران
3 -التزام به قانون اساسی جمهوري اسلامی ایران
4 -انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم براي داوطلبان مرد
5 -عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات
6 -نداشتن سابقه محکومیت جزایی
7 -داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی انجام امور کاري مرتبط
8 -دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جداول نیازهاي استخدامی
9 -احراز صلاحیت هاي عمومی به تأیید واجد جذب شرکت ایران خودرو
10 -عدم وجود هرگونه ممنوعیت قانونی استخدام توسط آراء مراجع قضایی و ذي صلاح

> شرایط اختصاصی

1 -شرایط سنی داوطلبان با احتساب سوابق کاري مرتبط مطابق با جدول ذیل میباشد:

مقطع تحصیلی حداکثر شرایط سنی حداکثر شرایط سنی با احتساب سابقه کار
کاردانی 25 30 سال
کارشناسی 26 33 سال
کارشناسی ارشد 29 34 سال

تبصره1 :داوطلبان توجه نمایند، حداکثر سن در مقاطع کاردانی،کارشناسی، کارشناسی ارشد با احتساب سوابق کار و ارائه مستندات مربوط تا سقف تعیین شده در جدول بالا قابل افزایش می باشد و در صورت عدم ارائه مستندات لازم در مراحل گزینش و جذب، از استخدام ایشان خودداري خواهد شد. سوابق و مستندات مدت سابقه کار قبلی مفید و مرتبط با شغل، با ارائه گواهی معتبر از محل خدمت قبلی و گواهی سوابق تلفیقی پرداخت حق بیمه مربوطه لحاظ خواهد شد.
تبصره 2 :مبناي محاسبه حداکثر سن، اولین روز ثبت نام (تاریخ: 08/ 08/ 99) میباشد.
تبصره 3 :با عنایت به کار در شیفت برخی از مشاغل کارشناسی فنی تولید با رشته و گرایش هاي عمدتا فنی و مهندسی، پذیرش داوطلبان زن در این دسته از مشاغل کارشناسی امکان پذیر نمی باشد و شرکت ایران خودرو بر حسب نیاز خود صرفا از داوطلبان مرد در این رده هاي شغلی استفاده مینماید.
تبصره 4 :پذیرش داوطلبان زن با توجه به سخت و زیان آور بودن مشاغل مهارت محور این شرکت، امکان پذیر نبوده و صرفا داوطلبان مرد مجاز به ثبت نام در رده شغلی کاردانی میباشند.
2 -دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه ها امکان ثبت نام ندارند.
3 -موفقیت در مراحل استخدامی (آزمون، مصاحبه، معاینات پزشکی و...)
4 -نداشتن تعهد خدمتی یا استخدامی به دستگاه هاي دولتی و بخش خصوصی براي داوطلبان استخدام.
5 -عدم اشتغال بستگان درجه 1 در شرکت ایران خودرو (بستگان درجه 1 شامل: پدر، مادر، همسر، خواهر و برادر می باشد.)
6 -داوطلبان بومی (استان تهران و استان البرز) مجاز به ثبت نام خواهند بود.
داوطلبانی که حداقل داراي یکی از شرایط ذیل باشند به عنوان داوطلب بومی استان تهران و البرز تلقی میگردند:
− استان محل تولد متقاضی تهران و البرز باشد.
− محل خدمت فعلی یا بازنشستگی همسر، پدر و مادر متقاضی در استان تهران و البرز باشد.
− محل سکونت داوطلب بر ا ساس سند معتبر ملکی یا اجاره نامه کد رهگیري دار به نام خود، هم سر، پدر یا مادر در استان هاي تهران و البرز باشد (تاریخ اسناد مربوطه براي حداقل 3 ماه قبل از تاریخ شروع ثبت نام باشد).
تبصـره1 :مبناي تائید اسـناد اجاره نامه محل سـکونت داوطلب بر اسـاس ارائه اسـتشـهاد محلی (ممهور به مهر نیروي انتظامی) پاسگاه یا کلانتري محل (در شهرستان مورد تقاضا در دو استان تهران و البرز) خواهد بود.
7 -شاغلین در شرکت هاي زیر مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو، به منظور حفظ سرمایه هاي انسانی گروه صنعتی امکان ثبت نام نداشته، ولیکن کارکنان پیمانکار می توانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی سازمان سنجش اقدام نمایند.

> تسهیلات سنی براي ایثارگران، بسیجیان فعال و فرزندان بازنشسته

تبصره1 :بر اساس هماهنگی هاي بعمل آمده، متقاضیان گرامی مشمول اولویت اول امتیازات ویژه ایثارگران به میزان 4 سال به سابقه سنی آنان افزوده می شود و متقاضیان اولویت دوم به میزان 2 سال به سابقه سنی ایشان افزوده میگردد. لازم به ذکر است براي این دسته از متقاضیان هیچگونه سهمیهاي درنظر گرفته نمیشود و فقط تخفیف سنی لحاظ میگردد.

مشمولین اولویت اول امتیازات ویژه ایثارگران:

•جانباز
•آزاده
•فرزندان شاهد
•فرزندان جانبازان (25درصدوبالاتر ) براساس درصد جانبازی
•فرزندان آزادگان با یک سال اسارت وبیشتر
•همسر شهید
•همسرجانبازان 25 درصد و بالاتر
•همسرآزادگان بایک سال اسارت و بیشتر
•خواهر و برادر شهید

مشمولین اولویت دوم امتیازات ویژه ایثارگران:

•فرزندان جانبازان زیر 25 درصد
•فرزندان آزادگان کمتر ازیک سال اسارت
•همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها

تبصره 2: متقاضیان گرامی بسیجی فعال به ازای هر دو سال سابقه فعال، شش ماه به سابقه سنی ایشان افزوده می شود و حداکثر سابقه سنی بر اساس سوابق بسیجی فعال تا 3 سال امکان پذیر می باشد . ( با احتساب 12 سال سابقه بسیجی فعال به میزان 3 سال به سابقه سنی متقاضیان افزوده می شود.)

تبصره 3: متقاضیان فرزند بازنشستگان سایت مرکزی شرکت ایران خودرو، به میزان 3 سال به سابقه سنی آنان افزوده می شود.

تبصره 4: متقاضیان توجه نمایند تسهیلات سنی در نظر گرفته شده برای مشمولین ایثار گر، بسیجان فعال و یا فرزندان بازنشسته به حداکثر شرایط سنی ایشان با احتساب سابقه کار افزده می شود.

> مراحل ثبت نام

1- تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی
2- فایل عکس اسکن شده
داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:
-عکس 4*3 که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)
– عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
-اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400*300 باشد.
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
-حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از 70 کیلو بایت بیشتر باشد.
-حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
– حدالامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره 1: اسکن  عکس از روی کارت های شناسایی ( کارت ملی، شناسنامه و ..) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.

تبصره 2: عکس خواهران باید با حجاب و صورت آنان کامل مشخص باشد.

تبصره 3: در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد.

یاد آوری مهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرا برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود رخ داده است. تاکید می گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباها عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما الصاق نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقرارات با وی رفتار خواهد شد.

داوطلبان می بایستی تصاویر مرتبط با مدارک الزامی خود را در محل مورد نظر بارگذاری نمایند. شایان ذکر است به مدارک ناقص به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد. داوطلبان دقت نمایند برای بارگذاری مدارک با رعایت ترتیب ذیل، تصاویر و فایل های هر مدرک را به صورت جداگانه در محل مورد نظر بارگذاری نمایند:
-تصویر کارت ملی
– تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه برادران)
-تصویر آخرین مدرک تحصیلی مندرج در جدول رشته های شغلی دفترچه راهنما

پرداخت وجه ثبت نام:
-ثبت نام به صورت اینترنتی از روز پنجشنبه مورخ 1399/08/08 لغایت روز یکشنبه مورخ 1399/08/18 انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان واجد شرایط می بایست به درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و پس از پرداخت مبلغ 900/000 (نهصد هزار) ریال به عنوان هزینه ثبت نام به صورت الکترونیکی و با کارت های بانکی متصل به شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند. لازم به توضیح است هزینه ثبت نام به حساب مشخص شده در گروه صنعتی ایران خودرو واریز خواهد شد.

-متقاضیان شرکت در آزمون باید پس ازپایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
-به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

> مدارک و مستندات لازم

– با توجه به اینکه مدارک متقاضیان حسب نیازهای تخصصی گروه صنعتی ایران خودرو پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان چند برابر مجوز های استخدامی اخذ و بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، هیچ گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی در صورت پذیرش نهایی، داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچ گونه اعتراضی ندارد.

> تکمیل تقاضانامه ثبت نام

– در ردیف های 2،1 و 3 داوطلب باید در محل مورد نظر نام خانوادگی (فامیلی)، نام و نام پدر خود را مطابق با شناسنامه بطور کامل وارد نماید (از بکار بردن مد، تشدید، الف محذوف یا همزه خودداری شود)
– در ردیف 4، داوطلب باید بر حسب اینکه زن یا مرد می باشد منحصراً مربع مربوط را علامتگذاری نماید.
– در ردیف 5، داوطلب باید برحسب اینکه مجرد یا متاهل می باشد مربع مربوطه را علامتگذاری نماید.
– در ردیف 6، داوطلب باید تاریخ تولد خود را به صورت سال، ماه و روز در محل مربوط درج نماید.
– در ردیف 7، داوطلب باید کد ملی خود را که ده رقم می باشد از چپ به راست در محل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید. ضمناً داوطلبانی که تاکنون موفق به اخذ کارت ملی نشده اند برای اطلاع از شماره کد ملی خود با شماره تلفن گویای 66707131-021 تماس حاصل نمایند.
– در ردیف 8، داوطلب باید از سمت چپ به راست فقط شماره شناسنامه خود را در محل مربوطه درج نماید و از درج حروف، ممیز و یا خط تیره که در بعضی شناسنامه ها درج گردیده خودداری نماید.
در ردیف 9 و 10، داوطلب باید کد استان و شهرستان محل تولد خود را با توجه به جدول استان و شهرستان مندرج در صفحه 16 مشخص و در این محل درج نماید.
– در ردیف 11، داوطلب باید با علامتگذاری در یکی از مربع ها، دین خود را مشخص نماید.
– در ردیف 12، داوطلبان چپ دست باید این مربع را علامتگذاری نمایند.
– در ردیف 13، داوطلبان مرد باید وضعیت نظام وظیفه خود را در این قسمت مشخص نمایند.
– در ردیف 14 و 15، داوطلب متقاضی استفاده از تسهیلات سنی در این بند یکی از موارد را علامتگذاری نماید.
– در ردیف 16، داوطلب باید آخرین مقطع تحصیلی خود را در این بند علامتگذاری نماید (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما)
– در ردیف 17، داوطلب باید کد  عنوان رشته تحصیلی خود را مشخص و در این محل درج نماید.
– در ردیف 18، داوطلب باید معدل آخرین مدرک تحصیلی خود را درج نماید.
– در ردیف 19، داوطلب باید تاریخ فارغ التحصیلی آخرین مقطع تحصیلی خود را به سال و ماه و روز در این قسمت درج نماید.
– در ردیف 20، داوطلب باید دانشگاه یا موسسه محل اخذ آخرین مدرک تحصیلی خود را درج نماید.
– در ردیف 21، چنانچه داوطلب دارای سابقه اشتغال می باشد بند مربوطه را تکمیل نماید.
– در ردیف 22، داوطلب چنانچه سابقه اشتغال در شرکت ایران خودروو سازمان های وابسته به آن (در گذشته) را دارد بند مربوطه را تکمیل نماید.
– در ردیف 23، داوطلب چنانچه دارای افراد تحت تکفل می باشد می بایست این بند را تکمیل نماید.
– در ردیف 24، داوطلب باید کد و عنوان گروه امتحانی خود را در این قسمت مشخص نماید.(بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه)
– در ردیف 25، داوطلب بومی می بایستی بند مربوطه را تکمیل نماید.
– در ردیف 26، داوطلب باید کد و نام استان و شهرستان محل اقامت خود را جهت تعیین حوزه امتحانی باتوجه به جداول استان و شهرستان مندرج در صفحه 16 مشخص و در این محل درج نماید.
– در ردیف 27، داوطلب باید ضمن مشخص نمودن استان و شهرستان محل سکونت آدرس دقیق محل سکونت خود را درج نماید.
– در ردیف 28، داوطلب شماره تلفن بستگان خود را در محل مربوط درج نماید.
– در ردیف 29، داوطلب متقاضی آدرس پست الکترونیکی خود را درج نماید.

> زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ  99/10/02 برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ 99/10/05 در شهر تهران و کرج برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی بر اساس انتخاب داوطلب در تقاضانامه به هنگام ثبت نام خواهد بود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون بررسی خواهد شد.

> مواد آزمون

به هریک از داوطلبان یک دفترچه عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی حسب مورد داده خواهد شد.

آزمون عمومی:

1 – فنّاوری اطلاعات (مهارت هفتگانه I.C.D.L) (ضریب1)

2 – معارف اسلامی (ضریب1)

3- زبان انگلیسی – عمومی (ضریب 2)

4 – هوش و توانمندی های عمومی (ضریب 3)

آزمون اختصاصی:

* علاوه بر آزمون عمومی، آزمون اختصاصی حسب مورد در عنوان گروه امتحانی مربوطه به شرح مندرج در این آگهی انجام خواهد شد.
* سوالات ازمون اختصاصی بر اساس گروه امتحانی طراحی می گردد و مواد (دروس) هر یک از عناوین گروه امتحانی و جزئیات مربوطه در بخش ششم و هفتم درج گردیده است. در آزمون های اختصاصی ضرایب مواد آزمون متفاوت می باشد.
* آزمون نمره منفی (با احتساب یک سوم نمره) دارد.

> مراحل و نحوه اعلام نتیجه

نتایج اولیه آزمون استخدامی، به طریق مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین برای داوطلبانی که پس آزمون استخدامی حد نصاب لازم برای ورود به مرحله مصاحبه را کسب می نمایند از طریق پیامک نیز اطلاع رسانی خواهد شد.
پس از احراز شرایط داوطلبان، ضمن هماهنگی و تعیین وقت حضوری با ایشان، جهت برگزاری آزمون ها و مصاحبه فنی و تخصصی به کانون های جذب تخصصی شرکت معرفی میگردند.
فرد متقاضی پس از موفقیت در آزمون های ورودی سازمان سنجش و آزمون های فنی و تخصصی گروه صنعتی ایران خودرو، آزمایشات پزشکی و استعلامات مربوطه پذیرفته شده و بصورت آزمایشی و قرارداد 3 ماهه جذب سازمان خواهد شد.
موفقیت در دوره آزمایشی مربوطه ملاک انتخاب فرد جهت انعقاد قراردادهای آتی فرد با سازمان خواهد بود.
بخش پنجم: تذکرات مهم1-داوطلبانی که با رعایت شرط حد نصاب لازم، بالاترین نمرات را از مجموع نمرات آزمون های عمومی و اختصاصی هر گروه امتحانی کسب نموده اند، تا چند برابر تعدادی مورد نیاز برای انجام مصاحبه ها و آزمون های تخصصی به شرکت ایران خودرو معرفی می گردند.داوطلبان توجه نمایند، نمره کل آزمون (مجموع نمره آزمون عمومی 40% و اختصاصی 60%) ملاک می باشد.
2-داوطلبان معرفی شده چند برابر برای انجام مرحله مصاحبه ، از مراجعه و ارائه مدارک و پیگیری حضوری خودداری نموده و صرفا از طریق درگاه وبسایت گروه صنعتی ایران خودرو و تکمیل فرم های ثبت نام و بارگذاری مدارک خواسته شده اقدام به ثبت نام نمایند.

3-قرار گرفتن در ردیف چند برابر برای انجام مرحله مصاحبه در آزمون استخدامی، هیچ تعهدی برای شرکت ایران خودرو به منظور استخدام ایشان ایجاد ننموده و شرکت ایران خودرو برای پذیرش و استخدام داوطلبان بر اساس الویت و ظرفیت های جذب تخصصی خود، نتایج و امتیازات آزمون ها و مصاحبه های فنی و تخصصی از داوطلبان پذیرفته شده در آزمون استخدامی را ملاک گزینش نهایی قرار داده و اقدام می نماید.

4-کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه (داوطلبان مرد) و گواهی فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان بایستی تا تاریخ 99/08/08 آماده و صادر شده باشد.

5-چنانچه در هر مرحله از فرایند استخدام مشخص شود داوطلبی در زمان ثبت نام دانشجو بوده و تاریخ فارغ التحصیلی وی پس از موعد مقرر شده در آگهی است، استخدام وی منتفی خواهد شد.

-انتخاب نهایی پذیرفته شدگان پس از طی مراحل مصاحبه های فنی و تخصصی و گزینش میسر می باشد.ضمنا اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از تائید طی مراحل لازم از طریق تماس تلفنی به اطلاع ایشان خواهد رسید.

7-مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال (اعلام) مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و چنانچه در هر یک از مراحل، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلا اثر می گردد.

8- مهلت ثبت نام داوطلبان در آزمون استخدامی به هیچ وجه تمدید نخواهد گردید.

9- پسوابق و تجارب شغلی، تحصیلی، تخصصی و رزومه علمی و پژوهشی معرفی شدگان چند برابر برای انجام مصاحبه نظیر برندگان جشنواره ها و المپیادها، گواهینامه ها و مهارت های فنی و تخصصی و …در صورت ارائه مدارک و مستندات معتبر و مرتبط در زمان ثبت نام در وبسایت گروه صنعتی ایران خودرو، به عنوان امتیاز برای داوطلبان در مراحل آزمون ها و مصاحبه های فنی و تخصصی لحاظ خواهد شد و آن دسته از داوطلبانی که رزومه و سوابق شغلی، علمی و تخصصی بهتری داشته باشند در الویت جذب قرار خواهند گرفت.

توجه مهم: کاربران گرامی این بخشی از آگهی استخدام گروه صنعتی ایران خودرو میباشد. جهت مشاهده متن کامل آگهی فایل pdf زیر را مطالعه نمایید:
جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده متن آگهی در سایت اصلی سازمان سنجش اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2109656
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد