• ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت خرما طلایی قیر و کارزین

استخدام شرکت خرما طلایی قیر و کارزین

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت خرما طلایی قیر و کارزین


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت خرما طلایی قیر و کارزین به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۰۹ تیر ۱۴۰۰
استخدام چند رده شغلی در شرکت خرما طلایی قیر و کارزین (سهامی خاص )

دعوت به همکاری شرکت خرما طلایی قیر و کارزین (سهامی خاص) شرکت خرما طلایی قیر و کارزین (سهامی خاص ) جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در شیراز از رده های شغلی زیر دعوت به همکاری مینماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارشناس فنی برق گرایش قدرت دارای سابقه کاری مزایا: حقوق و بیمه طبق قانون و قرار داد - برای افراد غیر بومی امکانات رفاهی و اقامتی محیا می باشد. جنسیت: آقا 2 کارشناس مکانیک سیالات دارای سابقه کاری مزایا: حقوق و بیمه طبق قانون و قرار داد - برای افراد غیر بومی امکانات رفاهی و اقامتی محیا می ب...

مشاهده بیشتر
۰۷ تیر ۱۴۰۰
استخدام کارشناس فنی برق (گرایش قدرت) در شرکت خرما طلایی قیر و کارزین

دعوت به همکاری شرکت خرما طلایی قیر و کارزین شرکت خرما طلایی قیر و کارزین (سهامی خاص ) جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در شیراز از رده شغلی زیر دعوت به همکاری مینماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فنی برق (گرایش قدرت) دارای سابقه کاری مزایا: حقوق و بیمه طبق قانون و قرار داد برای افراد غیر بومی امکانات رفاهی و اقامتی محیا می باشد. جنسیت: آقا متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۷ تیر ۱۴۰۰
استخدام کارشناس مکانیک سیالات در شرکت خرما طلایی قیر و کارزین

آگهی استخدام شرکت خرما طلایی قیر و کارزین شرکت خرما طلایی قیر و کارزین (سهامی خاص ) جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در شیراز از رده شغلی زیر دعوت به همکاری مینماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس مکانیک سیالات دارای سابقه کاری مزایا: حقوق و بیمه طبق قانون و قرار داد برای افراد غیر بومی امکانات رفاهی و اقامتی محیا می باشد. جنسیت: آقا متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۷ تیر ۱۴۰۰
استخدام حسابدار مسلط به امور دفتری در شرکت خرما طلایی قیر و کارزین

دعوت به همکاری شرکت خرما طلایی قیر و کارزین شرکت خرما طلایی قیر و کارزین (سهامی خاص ) جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در شیراز از رده شغلی زیر دعوت به همکاری مینماید: عنوان شغلی شرایط احراز حسابدار دارای سابقه کاری مسلط به نرم افزارهای حسابداری و امور دفتری مزایا: حقوق و بیمه طبق قانون و قرار داد - برای افراد غیر بومی امکانات رفاهی و اقامتی محیا می باشد . جنسیت: خانم متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۷ تیر ۱۴۰۰
استخدام نیروی انسانی جهت خط تولید آب معدنی در شرکت خرما طلایی قیر و کارزین

آگهی استخدام شرکت خرما طلایی قیر و کارزین شرکت خرما طلایی قیر و کارزین (سهامی خاص) جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در شیراز از رده شغلی زیر دعوت به همکاری مینماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی انسانی جهت کار در خط تولید آب معدنی دارای حداقل دیپلم مزایا : حقوق و بیمه طبق قانون و قرار داد - برای افراد غیر بومی امکانات رفاهی و اقامتی محیا می باشد . جنسیت: خانم / آقا متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۴ مهر ۱۳۹۸
استخدام هفت ردیف شغلی در شرکت خرما طلایی قیر و کارزین

شرکت خرما طلایی قیر و کارزین (سهامی خاص) در فارس جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 منشی خانم آشنا به تایپ و امور منشی گری تمام وقت دفتر مرکزی شیراز 2 حسابدار آقا بازنشسته محل خدمت: شهرستان قیر و کارزین با اسکان 3 سرپرست فروش خدمات سردخانه آقا دیپلم به بالا محل خدمت: شهرستان قیر و کارزین با اسکان 4 اپراتور خط تولید آقا محل خدمت: شهرستان قیر و کارزین با اسکان 5 اپراتور تعمیرات و تاسیسات آقا محل خدمت: شهرستان قیر و کارزین با اسکان 6...

مشاهده بیشتر
۲۶ مرداد ۱۳۹۸
استخدام چهار رده شغلی در گروه صنایع خرما طلایی قیر و کارزین

گروه صنایع خرما طلایی قیر و کارزین جهت تکمیل کادر خود در شهرستان های شیراز، قیر و کارزین از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارشناس صادرات 1 نفر با مدرک کارشناسی مسلط به زبان انگلیسی حداقل 5 سال سابقه کار در حوزه صادرات مواد غذایی محل خدمت: شیراز 2 سرپرست فروش 1 نفر حداقل مدرک کارشناسی حداقل 3 سال سابقه در حوزه فروش و توانمند در مذاکره و هدایت عملیات فروش محل خدمت: قیر و کارزین 3 کارشناس فروش هورکا 1 نفر با مدرک کارشناسی 2 سال سابقه کار در حوزه فروش به...

مشاهده بیشتر
۲۵ تیر ۱۳۹۸
استخدام گروه صنایع غذایی خرما طلایی قیر و کارزین

گروه صنایع غذایی خرما طلایی قیر و کارزین در شهرستان های شیراز، قیر و کارزین به همکاری رده های شغلی زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 مدیر تولید مهندسی رشته های مرتبط 5 سال سابقه کار در صنعت آب نوشیدنی تعداد : یک نفر محل خدمت: قیر و کارزین 2 مدیر فنی(مسئول آزمایشگاه) مهندسی صنایع غذایی و رشته های مرتبط 5 سال سابقه تعداد: یک نفر محل خدمت: قیر و کارزین 3 مسئول تاسیسات برق فوق دیپلم به بالا 5 سال سابقه کار تعداد : دو نفر محل خدمت: قیر و کارزین 4 مسئول تاسیسات مکانیکی فوق دیپلم به ب...

مشاهده بیشتر
۲۵ دی ۱۳۹۶
استخدام نیروی بازرگانی داخلی در شرکت خرما طلایی قیر و کارزین

شرکت خرما طلایی قیر و کارزین واقع در شیراز جهت تکمیل کادر دفتر مرکزی خود به دو نفر نیروی بازرگانی داخلی، مسلط به زبان انگلیسی، دارای مدرک ICDL با فن بیان و روابط عمومی بالا نیازمند است. از متقاضیان محترم خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند پس از بررسی فرم استخدام به حضورشان ارسال می گردد.

مشاهده بیشتر
۳۱ خرداد ۱۳۹۶
استخدام حسابدار خانم در شرکت خرما طلایی قیر و کارزین

شرکت خرما طلایی قیر و کارزین واقع در فارس جهت تکمیل کادر پرسنلی دفتر مرکزی خود به سه نفر حسابدار خانم با حداقل مدرک کارشناسی (1 نفر با حداقل 3 سال سابقه و 2 نفر بدون سابقه کار) نیازمند است. متقاضیان لطفا رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند که پس از بررسی فرم استخدام به حضورشان ارسال می گردد.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2285755
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد