• ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام مؤسسه کار آفرينان آوا سلامت – سال ۱۴۰۰

استخدام مؤسسه کار آفرينان آوا سلامت – سال ۱۴۰۰

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام مؤسسه کار آفرينان آوا سلامت

جهت ورود به صفحه جامع استخدام مؤسسه کار آفرينان آوا سلامت اینجا کلیک نمایید

استخدام موسسه کار آفرینان آواسلامت - 14 اسفند 1400

موسسه کارآفرینان آوا سلامت در تهران در نظر دارد جهت تامین  نیروی قراردادی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران طبق جدول رشته شغلی زیر پس از سیر مراحل گزینشی بر اساس قانون گزینش اقدام نماید. مهلت ثبت نام از تاریخ  1400/12/09  لغایت  1400/12/17  می باشد.
توجه 1: ثبت نام آزمون صرفاً بصورت الکترونیکی و منحصراً از طریق سامانه موسسه کارآفرینان آوا سلامت انجام می‌شود.
توجه 2: هرگونه اطلاع رسانی در خصوص مراحل فراخوان از طریق پایگاه اطلاع رسانی آوا سلامت سامانه پیامکی50004342 و درگاه های فضای مجازی به کارآفرینان آواسلامت انجام خواهد شد.
توجه 3: داوطلب می بایست کلیه مراحل آزمون را از طریق مسیرهای اعلام شده پیگیری نماید. مسئولیت عدم اطلاع از مراحل اعلام شده بر عهده داوطلب می باشد.
توجه 4: زمان صدور کارت و برگزاری آزمون پس از پایان ثب نام از همین طریق اعلام خواهد شد.
توجه 5: داوطلب گرامی اگر برای ثبت نام به کافی نت مراجعه می کنید برای پیشگیری از مشکلاتی که در ثبت نام برخی داوطلبان در آزمون های قبل روی داده است، موارد زیر را رعایت نمایید:
1-  قبل از تایید نهایی، اطلاعات و به خصوص عکس خود را کنترل کنید و این کار را به فرد دیگری واگذار نکنید.
2-  تهیه یک برگ پرینت از فرم نهایی ثبت نام با کد پیگیری برای کنترل و نگهداری در پرونده شخصی داوطلب الزامی است.
3- وجه ثبت نام را با در نظر گرفتن موارد امنیتی ( ورود پسورد توسط خود فرد، تعویض رمز دوم و ....)  با کارت بانکی خود پرداخت نمایید. لازمه اینکار فعال سازی رمز دوم  برای کارت بانکی می باشد. مواردی وجود داشته است  که در آن عملیات واریز توسط کاربر کافی نت انجام شده و حتی رسید برداشت نیز صادر گشته ولی به دلیل مختل شدن شبکه بانکی تراکنشی صورت نگرفته و وجه بعد از 72 ساعت به کارت فرد برگشت داده شده و متقاضی  نسبت به عدم واریز مطلع نگردیده است. (که در اینصورت فرآیند ثبت نام تکمیل نگشته و فرد متقاضی مجوز حضور در آزمون را نخواهد داشت. ) 
جهت اطلاع از شرایط  عمومی و اختصاصی آزمون قبل از ثبت نام حتما دفترچه راهنمای فراخوان را با دقت مطالعه فرمایید.
نکته مهم:
* کلیه اظهارات متقاضی در فرم ثبت نام اینترنتی حمل بر صحت میشود و مدارک لازم پس از اعلام نتیجه آزمون کتبی از برگزیدگان برای مرحله دوم آزمون دریافت خواهد شد. ثبت نام در آزمون و شرکت در آن، حتی کسب بالاترین نمره در بین شرکت کنندگان زمانی موثر خواهد بود که متقاضی واجد کلیه شرایط اعلام شده در آگهی باشد. در غیر اینصورت ثبت نام و امتحان متقاضی در هر مرحله که باشد کأن لم یکن تلقی شده و بدون اینکه حقی برای او ایجاد شود، پرونده وی مختومه میگردد و هیچ وجهی از وجوه دریافتی به وی مسترد نخواهد شد.

جهت دانلود دفترچه راهنمای آزمون کلیک نمایید

جهت مشاهده متن آگهی در سایت اصلی آوا سلامت کلیک نمایید


استخدام موسسه کار آفرینان آواسلامت - 23 بهمن 1400

موسسه آوا سلامت در نظر دارد جهت تکمیل کادر اداری خود در دفتر مرکزی خود تهران از متقاضیان حائز شرایط طبق جدول زیر اقدام نماید. افراد متقاضی می توانند جهت ثبت اطلاعات و ارسال رزومه از تاریخ 23 بهمن لغایت 30 اسفند ماه از طریق سامانه آزمون آواسلامت اقدام نمایند.
توجه: ارسال رزومه و انجام مصاحبه هیچ گونه تعهد جذب،استخدام و یا بکارگیری نیرو برای موسسه کارآفرینان آواسلامت ایجاد نخواهد کرد و این موسسه در رد یا پذیرش هر یک از درخواست های ارسال شده مختارمی باشد.

> شرایط عمومی

تابعيت جمهوری اسلامی ايران.
اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور.
داشتن کارت پايان خدمت وظيفه عمومي یا معافیت قانونی (برای آقایان).
داشتن سلامت جسماني و رواني و توانايي براي انجام کار مورد نظر(ارائه گواهی طب کار).
نداشتن اعتياد به مواد مخدر و روانگردان.
نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر(ارائه گواهی سوء پیشینه کیفری).
رعایت کامل شئونات اسلامی
متقاضیان نباید از مستخدمین رسمي، ثابت و پيماني ساير دستگاههاي دولتي و يا بازنشسته و بازخريد خدمت آنها باشند.

> ویژگی های رفتاری

علاقه مند به فعالیت حوزه کاری مورد تقاضا و تلاش برای یادگیری 
دارای روحیه کار تیمی و خلاق و روابط عمومی خوب
متعهد، مسئولیت پذیر، منظم، دقیق و رازدار
رعایت دقیق و کامل دستورالعمل ها وآیین نامه های موسسه

جهت مشاهده متن کامل آگهی و جدول مشاغل اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود فرم رزومه اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده متن آگهی در سایت اصلی آواسلامت کلیک نمایید


استخدام موسسه کار آفرینان آواسلامت - 13 آذر 1400

موسسه آوا سلامت جهت تکمیل کادر مالی خود در دفتر مرکزی خود در تهران از متقاضیان حائز شرایط طبق جدول زیر دعوت به عمل می آورد. این افراد می توانند فایل رزومه خود را از طریق ایمیل به نشانی  azmoon.avasalamat@gmail.com  تا تاریخ 1400/9/20 ارسال نمایند.

ردیف رشته شغلی محل مورد تقاضا 2 نفر

سن (سال)
حداقل/حداکثر

مدرک تحصیلی مورد نیاز شرایط اختصاصی
جنسیت مرد/زن
1 کارشناس حقوق و دستمزد ستاد مرکزی تهران آقا 28 - 35 دارای مدرک تحصیلی حسابداری دارای حداقل 2 سال سابقه مفید و مرتبط با شغل حسابداری و محاسبه حقوق و دستمزد
2 کارشناس مالی ستاد مرکزی تهران آقا 28 - 35 دارای مدرک تحصیلی حسابداری دارای حداقل 2 سال سابقه مفید و مرتبط با شغل حسابداری تسلط کامل به برنامه سیستم راهکاران
تسلط کامل به فرآیند ثبت   و صدور چک - سفته - مغایرت گیری بانکی- بررسی و ثبت اسناد دریافت و پرداخت و تنخواه

جهت دانلود فرم رزومه اینجا کلیک نمایید

استخدام موسسه کار آفرینان آواسلامت - 18 آبان 1400

موسسه غیرتجاری کارآفرینان آواسلامت در نظر دارد جهت تکمیل کادر اداری خود در دفتر مرکزی تهران نسبت به جذب 2 نفر نیرو به شرح جدول ذیل از طریق دریافت رزومه، انجام مصاحبه و فرآیند­­­­های پیش بینی شده، اقدام نماید.
متقاضیان می توانند از تاریخ 18 لغایت 30 آبان ماه 1400 از طریق پایگاه اطلاع رسانی موسسه کارآفرینان آواسلامت نسبت به ثبت درخواست و ارسال رزومه با استفاده از فرم رزومه موجود در همین صفحه اقدام نمایند.

ردیف عنوان رشته شغلی محل مورد تقاضا تعداد

سن (سال)

حداقل/ حداکثر

مدرک تحصیلی مورد نیاز شرایط اختصاصی
جنسیت (مرد/زن)
1 مدیر حسابرس داخلی ستاد مرکزی تهران 1 35 - 50 دارای مدرک حداقل  کارشناسی در یکی از رشته های حسابداری، حسابرسی و مدیریت بازرگانی

اردای حداقل 10 سال سابقه مفید و مرتبط با شغل حسابداری/حسابرسی و

حداقل 2 سال سابقه مدیریت حسابرسی داخلی

2 کارشناس فناوری اطلاعات ستاد مرکزی تهران 1 26 - 36 دارای مدرک حداقل کارشناسی در یکی از رشته های مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی نرم افزار، مهندسی صنایع گرایش برنامه ریزی و تحلیل سیستم­ها

مسلط به نرم افزارهای مجموعه Office ،مسلط به تجزیه و تحلیل داده­ها، آشنایی به نرم افزارUML  و Visio و تولید مستندات نرم افزاری،آشنایی با پایگاه داده ها

> شرایط عمومی

1- تابعيت جمهوری اسلامی ايران.
2- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
2- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور.
4- داشتن کارت پايان خدمت وظيفه عمومي یا معافیت قانونی (برای آقایان).
5- داشتن سلامت جسماني و رواني و توانايي براي انجام کار مورد نظر(ارائه گواهی طب کار).
6- نداشتن اعتياد به مواد مخدر و روانگردان.
7- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر(ارائه گواهی سوء پیشینه کیفری).
8-متقاضیان نباید از مستخدمین رسمي، ثابت و پيماني ساير دستگاههاي دولتي و يا بازنشسته و بازخريد خدمت آنها باشند.
توجه: ارسال رزومه و انجام مصاحبه هیچ گونه تعهد جذب،استخدام و یا بکارگیری نیرو برای موسسه کارآفرینان آواسلامت ایجاد نخواهد کرد و این موسسه در رد یا پذیرش هر یک از درخواست های ارسال شده مختارمی باشد.

جهت دانلود فرم رزومه اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده متن آگهی در سایت اصلی آواسلامت اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2450639
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد