• ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت تولید برق حرارتی - آبان ۱۴۰۰

استخدام شرکت تولید برق حرارتی - آبان ۱۴۰۰

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت تولید برق حرارتی

جهت ورود به صفحه جامع استخدام شرکت تولید برق حرارتی اینجا کلیک نمایید

اعلام نتایج نهایی

خبر 16 اسفند 1400: ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم، اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی پس از بررسی نمرات آزمون و مصاحبه اعلام گردید.

جهت مشاهده نتایج نهایی کلیک نمایید

اعلام نتایج آزمون

خبر 21 دی 1400: ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم، نتایج آزمون استخدامی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی اعلام گردید.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر 22 آذر 1400: دریافت کارت آزمون استخدام شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی 

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم، لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی فعال گردید.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر 2 آذر 1400: تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی 

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم، مهلت ثبت نام آزمون استخدامی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی تا 11 آذر 1400 تمدید گردید.

استخدام شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی - 18 آبان 1400

شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی وابسته به وزارت نیرو برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود مطابق تبصره ماده 32 قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد در دستگاههای اجرایی، از محل مجوز استخدامی شماره 167683 مورخ 99/04/10 سازمان اداری و استخدامی، تعداد 16 نفر (آقا و خانم) از افراد واجد شرایط عمومی و اختصاصی را برای بکارگیری در ستاد شرکت مادرتخصصی در استان تهران (جدول 1)، از طریق برگزاری امتحان کتبی در حیطه های عمومی و تخصصی، مصاحبه استخدامی و طی مراحل گزینش، به صورت قرارداد مدت معین استخدام می نماید.
مهلت ثبت نام تا 30 آبان تا 11 آذر 1400 می باشد.

جدول شماره 1- نیاز های استخدامی ستاد شرکت مادر تخصصی برق حرارتی

ردیف عنوان شغل محل خدمت تعداد مورد نیاز در سهمیه شرایط احراز
1 کارشناس بازتوانی و بهسازی راندمان نیروگاه های حرارتی تهران آزاد ایثارگران
25%
ایثارگران
5%
معلولین
3%
رشته تحصیلی مدرک
2 کارشناس فنی و مخابراتی نیروگاه های حرارتی تهران 2 1 - - مهندسی برق (قدرت)، مهندسی سیستم های انرژی کارشناسی ارشد و بالاتر
3 کارشناس برنامه ریزی* تهران 1 1 - - مهندسی عمران (سازه)، مهندسی مکانیک (تبدیل انرژی) کارشناسی ارشد و بالاتر
4 کارشناس امور مالی تهران 2 1     مهندسی صنایع (صنایع، بهینه سازی سیستم ها، مهندسی سیستم های اقتصادی اجتماعی) کارشناسی ارشد و بالاتر
5 کارشناس حقوقی تهران 2 1 1 - حسابداری، مدیریت مالی، مدیریت دولتی (مدیریت مالی دولتی)، مدیریت بازرگانی (مدیریت مالی) کارشناسی ارشد و بالاتر
6 کارشناس فناوری اطلاعات تهران 1 - - - حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم شناسی کارشناسی ارشد و بالاتر
7 کارشناس توسعه و مدیریت منابع تهران 1 - - - مهندسی کامپیوتر (نرم افزار)، مهندسی فناوری اطلاعات (شبکه های کامپیوتری) کارشناسی ارشد و بالاتر
8 کارشناس روابط عمومی تهران 1 - - - مدیریت اجرائی، مدیریت MBA کارشناسی ارشد و بالاتر
جمع 1       علوم اجتماعی (جامعه شناسی) کارشناسی ارشد و بالاتر
11 4 1 - 16 نفر کارشناسی ارشد و بالاتر

*شرایط احراز شغل کارشناس برنامه ریزی، براساس رشته های تحصیلی تخصصی مصوب، در نظر گرفته شده است.

> شرایط عمومی

1-1) داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
1-2) انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم برای مردان
1-3) عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
1-4) نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر
1-5) اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
1-6) التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
1-7) داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی انجام کار متناسب با شغل مورد نظر
1-8) عدم منع قانونی برای استخدام و نداشتن تعهد خدمت به دیگر سازمانها و شرکتها (داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی و پیمانی دستگاههای اجرایی و یا کارکنان مدت معین/دائم شرکتهای وابسته (غیردولتی) زیرمجموعه صنعت آب و برق و یا بازخرید خدمت از دستگاهها یا شرکتهای مزبور باشند).
1-9 (احراز صلاحیتهای عمومی به تایید گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه
1-10) احراز توانایی در مهارتهای پایه و عمومی فناوری اطلاعات
تبصره 1 :به منظور احراز مهارتهای پایه و عمومی فناوری اطلاعات، داوطلبان استخدام موظفند حداکثر یکماه پس از اعلام تایید گزینش، مدارک مربوط به کسب مهارتهای هفتگانه (ICDL) صادره از مراکز و موسسات تایید صلاحیت شده را ارایه نمایند.

> شرایط اختصاصی

با توجه به اینکه شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، وظیفه برنامهریزی، توسعه و نظارت بر بهره برداری از نیروگاههای کشور را به عهده دارد، لذا به منظور جذب نیروهای انسانی مورد نیاز جهت فعالیت در امور شرکتداری و توسعه نیروگاهها، شرایط اختصاصی مشاغل مورد نیاز در جدول 1 در این شرکت به شرح زیر میباشد:
2-1) داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی متناسب با مقطع، رشته و گرایش تحصیلی اعلام شده در جدول شماره 1
2-2) داشتن حداکثر سن 34 سال تمام (برای دارندگان مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر)
2-3) دارا بودن شرایط احراز شغل مورد تقاضا
تبصره 2 :ملاک عمل برای تاریخ فراغت از تحصیل، معافیت و پایان خدمت نظام وظیفه آخرین روز مهلت ثبت نام آزمون (1400/08/30) میباشد و ملاک عمل برای محاسبه سن داوطلبان، اولین روز ثبت نام (1400/08/18) میباشد.
تبصره 3 :تا سقف 10 سال سابقه مرتبط در بخش نیروگاهی (مشروط به پرداخت حق بیمه)، به حداکثر سن افزوده میشود.
تبصره 4 :گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان، کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و تاییدیههای مربوط به سهمیه های قانونی، بایستی حداکثر تا روز برگزاری آزمون آماده و صادر شده باشد و به همراه سایر تاییدیه ها در روز تطبیق مدارک ارائه گردد.

> محل خدمت

محل خدمت براساس مشاغل مورد نیاز در جدول شماره 1 ،استان تهران می باشد

> امتیازات و سهمیه های قانونی

1-4) امتیاز بومی بودن
به استناد قانون اصلاح ماده (44) قانون مدیریت خدمات کشوری (مصوب مورخ 1399/06/16 مجلس شورای اسلامی) و بخشنامه شماره 369488 مورخ 99/07/27 سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص ایجاد اولویت برای داوطلبان بومی شهرستان ها (به استثنای تهران و مراکز استان ها)، با توجه به اینکه محل خدمت در مشاغل مورد نیاز، شهرستان تهران می باشد، امتیاز بومی بودن در این آزمون موضوعیت ندارد.
2-4) سهمیه ایثارگران
1) بیست و پنج درصد (25%) از ظرفیت استخدامی به جانبازان، آزادگان فاقد شغل، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد (25%) و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان با مدت اسارت یک سال و بالای یک سال اسارت، پدر و مادر، خواهر و برادر شهید به ترتیب نمره مکتسبه اختصاص می یابد.
2) پنج درصد (5%) از ظرفیت استخدامی به رزمندگان (با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها)، همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (25%) و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت به ترتیب نمره مکتسبه اختصاص می یابد.
3)مرجع صدور تاییدیه معتبر برای ایثارگران (جانبازان و آزادگان و فرزندان و همسران آن ها، همسر و خانواده شهدا) بنیاد شهید و امور ایثارگران و برای رزمندگان، معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان خود، معاونت نیروی انسانی بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیرو های مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل، معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران می باشند. متقاضیان باید تاییدیه مربوطه را در روز بررسی مدارک ارایه نمایند. بدیهی است عدم ارایه تاییدیه به منزله حذف از فرایند جذب می باشد.
4) با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران در دفترچه امتحان مشترک فراگیر مشخص و از سهمیه سایر داوطلبان مجزا گردیده است و داوطلبان ایثارگر تأیید شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفاً باید شغل محلهای مشخص شده در سهمیه ایثارگران 25 درصد را انتخاب نمایند. ضمناً این سهمیه قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و درصورت عدم تکمیل، باقیمانده سهمیه فوق الذکر محفوظ خواهد ماند.
5) ایثارگران متقاضی بهره مندی از سهمیه استخدامی حداقل 25 درصد موضوع ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای ثبت نام و بهره مندی از سهمیه مزبور، لازم است ابتدا اطلاعات خود را در سیستم سجایا (سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران) ثبت نموده و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تایید گردد و در صورت عدم تایید بنیاد مذکور مجاز به انتخاب شغل محل های مشخص شده برای سهمیه یاد شده نمی باشند.
6) مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران، مجاز به بهره مندی از سهمیه استخدامی 5 درصد سایر ایثارگران نمی باشند. به عبارت دیگر هر داوطلب ایثارگر می تواند در صورت مشمول بودن، صرفاً از یکی از سهمیه های مشخص شده بر اساس ضوابط مربوطه، استفاده نماید. بنابر این مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران، جهت استفاده از سهمیه اختصاصی خود، صرفاً باید مشاغل مشخص شده برای آنان را در دفترچه انتخاب نمایند.
7) جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
8) آن دسته از فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی و فرزندان آنان که با کسب حد نصاب قبولی و رعایت ترتیب نمرات مکتسبه در سهمیه آزاد آزمون استخدامی پذیرفته می شوند، می توانند همانند سایر فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهره مند گردند.
9) سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه 5 درصد ایثارگران در دفترچه امتحان مشترک فراگیر مشخص و از سهمیه سایر داوطلبان مجزا گردیده است و داوطلبان ایثارگر برای اعمال سهمیه مذکور صرفاً باید شغل محل های مشخص شده در سهمیه ایثارگران 5 درصد را انتخاب نمایند. ضمناً این سهمیه قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، باقیمانده سهمیه فوق الذکر محفوظ خواهد ماند.
3-4) سهمیه معلولین عادی
1) تا سقف سه درصد (3%) ظرفیت استخدامی به معلولان مشروط بر دارا بودن شرایط احراز شغل و برخورداری از توانایی جسمی متناسب با شغل مورد نظر به ترتیب نمره مکتسبه اختصاص می یابد.
2) با توجه به اینکه 3% تعداد سهمیه استخدامی، به حد نصاب یک نفر نرسیده است، در این نوبت از آزمون، سهمیه معلولان قابل تخصیص نمی باشد.

> مواد آزمون

به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه سؤالات عمومی و یک دفترچه سؤال اختصاصی داده خواهد شد. سؤالات بصورت چهارگزینه ای (تستی) بوده و هر پاسخ نادرست، یک سوم نمره منفی خواهد داشت.
1-5) مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین می شود:
1) معارف اسلامی*
2) زبان و ادبیات فارسی
3) اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و قانون اساسی
4) ریاضی و آمار مقدماتی
5) زبان انگلیسی عمومی
6) فناوری اطلاعات
7) هوش و استعداد شغلی
* اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت، نمره مکتسبه این داوطلبان بر اساس مجموع تراز شده سایر سؤالات محاسبه خواهد شد.

2-5) مواد آزمون تخصصی برای هر یک از رشته های شغلی، در جدول شماره 2 مشخص شده است.

ردیف عنوان شغل مواد آزمون
1 کارشناس بازتوانی و بهسازی راندمان نیروگاه های حرارتی ♦ بهره برداری نیروگاه های حرارتی
♦ حفاظت تجهیزات نیروگاهی
♦ سیستم های قدرت
♦ سیستم های کنترل و ابزار دقیق نیروگاه
2 کارشناس فنی و مخابراتی نیروگاه های حرارتی ♦ آشنایی با نیروگاه های حرارتی
♦ امکان سنجی طرح های نیروگاهی
♦ استاتیک، مقاومت مصالح
♦ برنامه ریزی و کنترل پروژه
3 کارشناس برنامه ریزی ♦ مبانی سازمان و مدیریت
♦ اقتصاد خرد و کلان
♦ آمار و احتمال کاربردی
♦ برنامه ریزی استراتژیک
4 کارشناس امور مالی ♦ اصول حسابداری
♦ مدیریت مالی
♦ بودجه، قانون محاسبات عمومی و قانون مناقصات
♦ حسابداری دولتی و بخش عمومی
5 کارشناس حقوقی ♦ متون حقوقی
♦ حقوق مدنی
♦ حقوق تجارت
♦ آیین دادرسی مدنی
6 کارشناس فناوری اطلاعات ♦ مبانی فناوری اطلاعات
♦ مهندسی نرم افزار
♦ شبکه های کامپیوتری
♦ پایگاه داده ها
7 کارشناس توسعه و مدیریت منابع ♦ مبانی سازمان و مدیریت
♦ مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی
♦ قوانین مدیریت خدمات کشوری، کار و تأمین اجتماعی
♦ برنامه ریزی و کنترل پروژه
8 کارشناس روابط عمومی ♦ اصول روابط عمومی
♦ مبانی ارتباطات جمعی
♦ مبانی سازمان و مدیریت
♦ آیین نگارش در روزنامه نگاری و روابط عمومی

> نحوه محاسبه ضرایب دروس و نمره کامل

1-6) نمره کل دروس عمومی و دروس اختصاصی با ضریب یک (1) محاسبه خواهد شد.
2-6) حد نصاب آزمون: کسب حداقل پنجاه درصد (50%) نمره مکتسبه نفر اول با ارزش وزنی چهل درصد (40%) برای حیطه عمومی و شصت درصد (60%) برای حیطه تخصصی در هر شغل
3-6) داوطلبان بر اساس نمره نهایی به میزان سه برابر ظرفیت در کد شغل محل با توجه به سهمیه مندرج در دفترچه برای انجام مراحل مصاحبه معرفی خواهند شد.
4-6) مصاحبه بر اساس صلاحیت فنی و مهارتی مورد نیاز توسط شرکت، برگزار و به قبول شدگان مرحله آزمون کتبی، نمره مصاحبه اختصاص خواهد یافت.
5-6) نمره نهایی شامل 70 درصد نمره آزمون کتبی و 30 درصد نمره مصاحبه می باشد.
6-6) انتخاب قبول شدگان نهایی از بین معرفی شدگان به مصاحبه بر اساس بالاترین امتیاز مکتسبه در مجموع آزمون و مصاحبه، در هر یک از سهمیه ها خواهد بود.

> زمان ثبت نام، برگزاری آزمون، اعلام نتایج و تطبیق مدارک

1-7) داوطلبان پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این آگهی می توانند از روز سه شنبه 1400/08/18 لغایت ساعت 24 روز یکشنبه مورخ 1400/08/30 از طریق سایت مرکز آموزش های تخصصی صنعت آب و برق به آدرس اینترنتی مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران در آزمون ثبت نام نمایند.
تبصره 5: داوطلبان می بایست مبلغ 1،000،000 ریال (یک میلیون ریال) را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند.
تبصره 6: پس از ثبت نام و پرداخت هزینه، وجه واریزی مسترد نمی گردد.
تبصره 7: پس از انجام کامل و دریافت کد رهگیری ضروری است، کلیه داوطلبان این کد را یادداشت نموده و در حفظ آن دقت نمایند.
تبصره 8: ارائه کارت ورود به جلسه آزمون (چاپ شده بر روی کاغذ) و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار هنگام ورود به حوزه الزامی است؛ در غیر این صورت از ورود داوطلب به جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد.
2-7) برگزاری آزمون، روز پنج شنبه مورخ 1400/09/25 و زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ 1400/09/22 لغایت روز چهارشنبه مورخ 1400/09/24 از طریق وب سایت مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران انجام می گردد.
3-7) آزمون منحصرا در شهر تهران برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
تبصره 9: صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اعلام قبولی اولیه در آزمون، توسط شرکت متقاضی استخدام مربوط و شرکت مادر تخصصی بررسی خواهد شد.
4-7) استفاده از ماسک در زمان برگزاری آزمون به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا الزامی است.
5-7) نتایج و فهرست قبول شدگان در آزمون (سه برابر ظرفیت نهایی پذیرفته شده) حداکثر تا پایان روز شنبه مورخ 1400/10/11 از طریق وب سایت مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران اعلام می گردد.
6-7) تطبیق مدارک ارائه شده (افرادی که در آزمون پذیرفته شده اند) از روز شنبه مورخ 1400/10/18 لغایت دوشنبه 1400/10/20 انجام می شود.
تبصره 10: کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و گواهی فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان بایستی تا روز برگزاری آزمون آماده و صادر شده باشد.
تبصره 11: اصل و تصویر مدارک پذیرفته شدگان شامل: مدرک تحصیلی، شناسنامه، کارت ملی، مدرک وضعیت نظام وظیفه و عکس 4*3 به تعداد 3 عدد و مدارک اثبات بومی بودن که در شرایط ثبت نام قید گردیده است، حداکثر 5 روز پس از اعلام نتایج آزمون کتبی می بایست ارایه گردد و عدم ارائه مدارک فوق الذکر در مهلت مقرر به منزله انصراف وی تلقی خواهد شد. محل تحویل مدارک متعاقباً از طریق وب سایت مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران اعلام می گردد.
7-7) پذیرفته شدگان 3 برابر ظرفیت پس از تطبیق و تکمیل پرونده طی برنامه زمانی وارد فرآیند مصاحبه می شوند.

> راهنمای ثبت نام

1-8) از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید.
2-8) هنگام درج اطلاعات، کلید Caps Lock صفحه کلید خاموش باشد.
3-8) از زدن کلید Enter در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جدا کردن کلمات از یکدیگر از کلید فاصله (space) استفاده نمایید.
4-8) تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است.
5-8) کد ملی خود را به صوت کامل (با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید.
6-8) برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4*3 (تمام رخ، زمینه روشن و جدید)، با فرمت jpg و با حجم حداکثر 70 کیلوبایت استفاده شود. عکس های غیر پرسنلی ارسالی به هیچ وجه مورد قبول نخواهد بود.
1) اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400*300 پیکسل باشد.
2) تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
3) حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
4) حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره 12) اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و ...) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره 13) عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره 14) در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد.
تذکر مهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود، رخ داده است، تاکید می گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
7-8) در انتهای فرم ثبت نام، فیلد مربوط به شماره بازیابی که از نوع عددی و 5 رقمی می باشد را به دلخواه تکمیل و آن را یادداشت نمایید. در صورت فراموش کردن شماره رهگیری ثبت نام، با استفاده از این شماره به همراه کد ملی و شماره شناسنامه می توانید شماره رهگیری خود را بازیابی نمایید. لذا تا پایان مراحل آزمون از این شماره کاملاً مراقبت نمایید.
8-8) پس از تکمیل اطلاعات، شماره رهگیری ارائه شده را یادداشت نمایید. ضمناً امکان چاپ اطلاعات نیز وجود دارد.

> سایر موارد

1-9) در هر یک از رشته های شغلی امتحانی (مشخص شده در جداول نیازهای استخدامی) صرفاً فارغ التحصیلان همان رشته، گرایش و مقطع می توانند شرکت کنند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایش ها و یا مقطع بالاتر یا پایین تر امکان پذیر نمی باشد. در مورد رشته های تحصیلی که گرایش ذکر نگردیده است، منظور رشته تحصیلی بدون گرایش می باشد.
2-9) پذیرش داوطلبان با توجه به مقطع، رشته و گرایش تحصیلی ذکر شده در هنگام ثبت نام صورت می پذیرد. مسئولیت صحت و سقم این موارد و ارائه اصل مدارک مورد ادعا به عهده داوطلب خواهد بود.
3-9) در این آزمون، هر داوطلب می تواند صرفاً برای یک شغل محل و با یک نوع سهمیه ثبت نام نماید.
4-9) مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارایه ناقص مدارک بر عهده داوطلب می باشد و چنانچه در هر کدام از مراحل امتحان، مصاحبه و جذب، محرز شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارائه نموده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، قبولی ایشان ملغی بوده و در صورت صدور حکم استخدامی، نامبرده به کمیته انضباط کار معرفی می شود. همچنین به لحاظ طولانی نمودن فرآیند استخدام، اقدام لازم طبق قوانین و مقررات به عمل خواهد آمد.
5-9) به داوطلبان توصیه می شود که شخصاً اقدام به ثبت نام در آزمون نموده و قبل از شروع ثبت نام اینترنتی، آگهی، نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز را دقیقاً مطالعه نمایند. در صورت ایجاد هرگونه تغییر در کلیه جزئیات مربوط به مراحل برگزاری آزمون، اطلاع رسانی لازم از طریق پایگاه اینترنتی مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران به عمل خواهد آمد.
6-9) مراحل بعدی آزمون مانند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، آگاهی از زمان و مکان برگزاری از طریق پرتال اعلام می گردد.
7-9) داوطلبان گرامی جهت سهولت در فرایند ثبت نام بهتر است ثبت نام را به روز های آخر موکول ننمایند و در صورت وجود اشکال در مراحل ثبت نام، مانند واضح نبودن عکس ارسالی و یا سایر موارد اصلاحی، بعد از ثبت نام اطلاعات خود، در اسرع وقت مجدداً به صفحه ثبت نام خود مراجعه نموده تا از وضعیت تایید اطلاعات اطمینان حاصل نمایند.
8-9) قبولی در آزمون کتبی به هیچ وجه به منزله بکارگیری قطعی نمی باشد، بلکه قبولی نهایی پس از کسب حد نصاب نمره و پذیرش در آزمون کتبی و مصاحبه و انجام مراحل بعدی شامل معاینات پزشکی و اخذ عدم سوء پیشینه از مراکز ذیصلاح می باشد. لازم به تاکید است گزینش نهایی از بین داوطلبان واجد شرایط انجام خواهد شد.
9-9) پذیرفته شدگان نهایی می بایست آمادگی خدمت و اشتغال به کار در هر یک از شهر های استان حوزه فعالیت شرکت که در جدول 1 نیازهای استخدامی تعیین شده را داشته باشند.

اطلاعات مفید و کاربردی آزمون استخدامی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی:
تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام تا 30 آبان تا 11 آذر 1400
دریافت کارت آزمون 22 الی 24 آذر 1400
زمان برگزاری آزمون 25 آذر 1400

جهت دانلود دفترچه راهنمای آزمون اینجا کلیک نمایید

توجه: مهلت ثبت نام پایان پذیرفته است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.

جهت مشاهده متن آگهی در سایت اصلی مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2459249
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد