۱ سال پیش
استخدام مسئول دفتر آشنا به امور اداری در شرکت معتبر از تهران و البرز
حضوری
سابقه دارد (۳ سال)
حقوق توافقی
تمام وقت
منقضی شده
اطلاعات بیشتر
یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان های تهران و البرز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید.
عنوان شغلی | شرایط احراز |
مسئول دفتر آشنا به امور اداری | آشنا به مجموعه نرم افزارهای آفیس روابط عمومی بالا تحصیلات : لیسانس، فوق دیپلم دارای سابقه کاری حداقل 3 سال جنسیت: خانم |
متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
دستهبندی آگهیهای استخدام