۱ سال پیش

استخدام مسئول دفتر خانم مسلط به نرم افزارهای اداری در یک شرکت کارگزاری

حضوری
سابقه دارد (۲ سال)
حقوق توافقی
تمام وقت
(8صبح تا 17عصر)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

یک شرکت کارگزاری در تهران جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
مسئول دفتر  مدرک تحصیلی: کارشناسی(ترجیحا" حسابداری)
گواهینامه‌های حرفه‌ای: گواهینامه پذیرش مشتریان بورس اوراق بهادار
شرایط تخصصی: تسلط کامل به تمام نرم افزارهای اداری(Excel.word)
جنسیت:خانم
سابقه فعالیت: حداقل 2 سال سابقه کار

متقاضیان محترم میتوانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2634282
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه