• ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
  • 1k نظر «نمایش»

جذب ۲۴۰ هزار نفر در وزارت بهداشت از طریق آزمون استخدامی

جذب ۲۴۰ هزار نفر در وزارت بهداشت از طریق آزمون استخدامی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

بیش از 240 هزار پست خالی در وزارت بهداشت وجود دارد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، معاون توسعه وزارت بهداشت گفت: در حال حاظر 240 هزار پست خالی در وزارت بهداشت وجود دارد که تا پایان سال از طریق آزمون جبران خواهد شد.

بهروز رحیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد آخرین وضعیت تعیین تکلیف نیروهای طرحی وزارت بهداشت، گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم برای وزارت بهداشت بحث ساماندهی نیروهای انسانی است که بخشی از این نیروها نیروهای طرحی هستند.

وی افزود: تعداد زیادی از نیروهای طرحی در دوران کرونا به دلیل نیاز جدی کشور طرح شان را تمدید کردند و در حال حاضر دوران طرح شان به اتمام رسیده و به طور قطع ایجاد تامین امنیت شغلی و بکارگیری آنها برای ما دغدغه است.

رحیمی با بیان اینکه تعیین تکلیف وضعیت این نیروها را از مسیرهایی دنبال کردیم با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی و پیش بینی سهمیه قابل توجه برای جذب آنها، گفت: در حال مذاکره با سازمان‌های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی برای نهایی کردن مجوزهای استخدام نیروهای طرحی هستیم تا بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا سهمیه قابل توجهی را برای آنها در نظر بگیریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: همچنین مقرر شده استخدام نیروهای طرحی را در قالب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت پیگیری تا حداقل بتوان آنها را به صورت قراردادی در سیستم وزارت بهداشت بکارگیری کرد.

وی ادامه داد: بیش از 240 هزار پست خالی در وزارت بهداشت وجود دارد و به نیروهای طرحی به عنوان نیروی آموزش دیده و متخصص نیاز جدی داریم؛ با توجه به اینکه جذب نیروهای طرحی دستور رهبر معظم انقلاب است بنابراین تلاش خواهیم کرد تا پایان سال جاری نسبت به جذب آنها از طریق آزمون اقدام کنیم.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2648322
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k