• ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
  • 1k نظر «نمایش»

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی پتروشیمی بوشهر سال ۹۴

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی پتروشیمی بوشهر سال ۹۴

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی شرکت پتروشیمی بوشهر سال 94

عده ای از کاربران سایت ایران استخدام پس از شرکت در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بوشهر در سال 1394 و گذراندن مراحل مصاحبه (روانشناسی، عقیدتی، معاینات پزشکی و طب کار، گزینش و سایر مراحل مربوط به روند جذب و استخدام) تجربیات و سوالات خود را در اختیار سایرین قرار داده اند. شما می توانید با مراجعه به صفحه زیر از این تجربیات بهره مند شوید.

رفتن به صفحه تجربیات استخدامی شرکت پتروشیمی بوشهر


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

مرحله معاینات پزشکی

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی شرکت پتروشیمی بوشهر در سال 1394 از مرحله تحویل مدارک گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: ل.ک (مشاهده تجربه)
کاربری : ل.ک ارسال : ۹۴/۰۷/۲۷ ساعت ارسال : ۱۵:۰۸ کد دیدگاه : 523225
سلام دوستان
آقا از صفر تا صدشو می نویسم
اگه سوالی داشتین باز در خدمتم.
ساعت ۹ صندوق بودم مدارک رو تحویل دادم
یه ۲۰ دقیقه ای اونجا تشستم اونجا که یه چیزایی هم دستگیرم شد که آخر همین مطلب می نویسم.
همون دو تا نامه ای که دوستمون گفتن رو به من هم دادن یکی برای پلیس +۱۰ یکی هم بیمارستان سجاد
پلیس +۱۰ که نزدیک صندوقه کلا ۱۵ دقیقه کارش طول می کشه حتما کپی شناسنامه و کارت ملی و یه عک همراتون داشته باشین (عکسو فقط اسکن می کنن و بهتون بر میگردونن) اینجا بهتون یه رسید میدن که به صندوق تحویل میدید.جوابشو خودشون به صندوق پست می کنن.
بیمارستان یه مقدار گیج می زنه
تست اعتیاد زیاد طول نمیکشه اول تا آخرش ۱ ساعت طول میکشه جوابشم همونجا بهتون می دن.
آزمایشهای دیگه لازم نیست
من رفتم پذیرش ۳۰ تومن هم فیش تهیه کردم ولی دکترش نبود.گفتن فردا ۹ صبح بیا
برگشتم صندوق هم رسید پلیس +۱۰ رو تحویل دادم هم جواب تست اعتیاد و گفتم بیمارستان زیاد در جریان آزمایش صحت مزاج و توانایی انجام کار نیست
اونام گفتن ایرادی نداره همین کافیه.
(تو اون ۲۰ دقیقه چیزایی که شنیدم این بود که دارن برنامه ریزی می کنن برای برگزاری کلایهای آموزشی و کارورزی که ۱ ماه طول می کشه.هم واسه فنی ها هم حقوقیا هم یه رشته دیگه گفت که دقیق یادم نیست یه مدیریت صنعتی هم اون وسطا شنیدم.نمی خوام کسی رو نا امید کنم ولی فکر نمی کنم کسی مونده باشه که بخوان واسه گزینش ببرنش ولی فکر می کنم فقط کسایی رو بردن گزینش که قراره استخدام بشن)
آخرشم گفتم آیا نیازی هست که تهران بمونم گفتن نه ولی آمادگیشو داشته باشین که هفته بعد دو شنبه بیاین تهران واسه شروع دورتون که ۱ ماه طول می کشه.
در نتیجه اون آزمایش ساعت ۹ صبحمم کنسل شد و نمی رم.
ضمنا امروز با یکی از بچه های حقوقی که از قزوین شرکت کرده بود آشنا شدم.
اگه سوالی هست من در خدمتم.
نویسنده: علی (مشاهده تجربه)
کاربری : علی ارسال : ۹۴/۰۷/۲۵ ساعت ارسال : ۱۵:۰۷ کد دیدگاه : 521301
سلام دوستان.تو صفحه قبلی به طور کامل و مبسوط مراحلم رو نوشتم ولی اگه اونجا رو ندیدید عرض کنم که من که رفتم دو تا معرفی نامه دادن یکی برا عدم سوءپیشینه و یکی بیمارستان برای احراز توانایی انجام کار،صحت مزاج و عدم اعتیاد که گفتن باید ناشتا باشید.همون روز برای درخواست عدم سوء پیشینه رفتم یه مرکز پلیس+۱۰ و انگشت نگاری انجام شد و گفتن نتیجه رو یه هفته ای براتون میفرستن.(هزینه ۲۵)فرداش رفتم بیمارستان امام سجاد.(خیابان بهار شمالی)مسئول آزمایشگاه نبود و پذیرش هم اطلاع درستی از معنی و روال کاری این معرفی نامه نداشت صبر کردم مدیر درمانگاه اومد و ایشون گفتن که برا این نامه ها ما آزمایش اعتیاد میگیریم و یه سری آزمایش که یه دکتر عفونی مینویسه.تماس گرفتم با صندوق و گفتم فقط تست اعتیاده اونا گفتن تست سلامتم هست.بنابراین اول رفتم آزمایش اعتیادو دادم و جوابشو گرفتم.(هزینه ۲۷) تو همون روز و همون جا یه دکتر عفونی هم یه سری آزمایش نوشت که جواب اونا ۸ روز بعد آزمایش آماده میشه.(هزینه حدود ۱۶۰) هزینه رو خودم دادم و بیمه نداشتم البته نمیدونم که بیمه تو اینجا تأثیری داره یا نه.(برای بیمارستان کارت ملی و یه قطعه عکسم همراه داشته باشید)البته یکی از دوستانی که باهاش در ارتباطم گفت فقط تست اعتیاد داده ولی من داستانم اینجوری شد.ضمناً مرحله بعد کارآموزیه و گفتن کار دوستان داره به تدریج انجام میشه و فاصله چندانی بین این مرحله و کارآموزی نیست.کارآموزی هم گروه گروه انجام میشه برداشت من این بود که هر پستی کار متقاضیانش تموم بشه کارآموزیش شروع میشه.انشاالله کار بقیه دوستانم به زودی انجام میشه.
نویسنده: زارعی (مشاهده تجربه)
کاربری : زارعی ارسال : ۹۴/۰۶/۰۷ ساعت ارسال : ۰۲:۱۳ کد دیدگاه : ۴۷۶۲۶۵
سلام.
اونایی که هنوز طب صنعتی نرفتن ( عسلویه). توضیحات رو میگم ( ممکنه افراد دیگه توضیح داده باشن توی کامنت های قبلی، ولی به دلیل ارسال کامنت جدید، نتونن پیدا کنن)
استراحت گاه شما، روستای شیرینو هست. مهمانسرا ها، رستوران ها و کمپ استراحت. کمپ استراحت تازه کار شده و دارن بیشتر می سازن. نگران جا و غذا نباشید که راحت راحت هستید.
برای کار های طب، صبح اولین روز، باید برید دقیقا منطقه ویژه. درمانگاهش دقیقا یه صد متر جلوتر از ورودی هست.
روز اول آزمایش خون و ادرار + پرسشنامه روان شناسی ( یا دروغ سنجی به قول بچه ها)
بعد از اتمام آزمایش ها، ماشین میبرتتون کمپ برا استراحت. رستوران هم نزدیک کمپ هست. ماشین میاد میبرتتون.( هر کجا قرار هست برید، ماشین میاد دنبالتون). می تونید به حراست کمپ هم بگید تا براتون غذا بیاره.
روز دوم هم ساعت ۶ ماشین میاد تا برید صبحانه بخورید، بعد صبحانه، دوباره میبرنتون منطقه ویژه برای ادامه آزمایش.
توی روز دوم، آزمایش های عکس از قفسه سینه، شنوایی سنجی، بینایی سنجی،تست هوای ریه، نوار قلب،تکمیل یه سری فرم پزشکی، تست فشار خون، گرفتن اندازه لباس از شما میگیرن. در نهایت میرید پیش دکتر تا نتایج همه آزمایش ها رو بررسی کنه.( دکتر هم همونجا هست).
از هیچ چیز نترسید. مثلا آزمایش بینایی رو الکی دادم. اصلا طرف یادش رفت. خودم بهش گفتم بیا ازم تست بگیر. علامت های بینایی سنجی رو روشن میکنه که آدم کور هم میتونه تشخیص بده.
تست شنوای سنجی هم راحت. گوشی رو میزاره دم گوشت، بیشتر اوقات اول از گوش راست شروع میکنه.یه سری صدا های ضعیفی ( از زیر تا بم) برات تو گوشی پخش میکنه. یه سنسور هم میده دستت تا هر وقت صدا رو شنیدی فشار بدی. سعی کنید گوشی رو یه کم با دستتون فشار بدید تا صدا رو واضح تر بشنوید.
عکس و تست فشار خون هم چیزی نداره. نوار قلب هم کار خاصی نداره. تست ریه هم جالب هست. یه لوله میده دستت و میگه تا گفتم نفست رو سریع بده داخل و بعد یک باره همش رو با فشار بده بیرون و تا نگفته قطع نباید بکنی. توی مانیتور هم نگاه کنید چون نموداری که باید تشکیل بدید چیزی شبیه مثلت باید باشه.
کارتون هم که تموم شد برید به سلامت.
روز اول کارتون تا ۹ یا ۹.۳۰ تمومه. روز دوم هم تا ۱۰ بیشر طول نمیکشه.
یک ریال هم هزینه برای هیشکی نداره.
اونایی که این اطلاعات براشون مفید بوده لایک کنن
نویسنده: هله بوشهر (مشاهده تجربه)
کاربری : هله بوشهر ارسال : ۹۴/۰۶/۰۶ ساعت ارسال : ۱۶:۱۱ کد دیدگاه : ۴۷۵۸۹۶
بچه هایی که میرن طب صنعتی داخل عسلویه
روز اول از ما ازمایش خون و ادرار گرفتن و یه تست روانشناسی که حدودا تا ساعت ۹ طول می کشه و بعد ما را بردن محل استراحتمون
روز دوم هم ازمایش ریه بعد ازمایش قلب و فشار و شنوایی و بینایی سنجی گرفتن و بعد نتیجه ازمایش دیروز را بهتون میدن و بعدش میرید برای تشکیل پرونده و بعد یه تست روانشناسی داخلش است که اونو درست پر کنید البته عکس رادیولوژی هم قبل رفتن پیش پزسک ازتون می گیرن .
بعد پزسک نگاه به نتایج و تستایی که داخل این دو روز ازتون گرفتن می کنه و کمی هم خودش معاینه می کنه
می گه لباس را دراورید و به بعضی ها گفته بود شلوار هم دربیارن و در اخر اگه هیچ مشکلی داخل ازمایش ها نذید پرونده کامل میشه و اگه مشکلی داستید به متخصص ارجاعتون می ده
هیچ ترسی نداشته باشین
همتون قبولین
نویسنده: امید (مشاهده تجربه)

کاربری : امید ارسال : ۹۴/۰۶/۰۴ ساعت ارسال : ۱۱:۳۸ کد دیدگاه : ۴۷۳۸۶۰
سلام دوستان،
من دیروز سه شنبه ۳ شهریور اصفهان طب صنعتی داشتم. شب قبلش از یکی دیگه استانها با اتوبوس حرکت کردم و صبح ساعت ۶ رسیدم ترمینال کاوه اصفهان. از اونجا تا شهرک شهید منتظری حدودا با تاکسی یک ربع و یا نهایتا ۲ دقیقه راهه.
حدودا ۳۵ نفر بودیم.
یکسری فرم ها اولش دادن که پر کردیم.
ازمایشات اینا بود:
نمونه خون (یک سرنگ کوچیک خون گرفتن)، نمونه ادرار (نمونه مدفوع از ما نگرفتن)، نوار قلب (که لازمه موهای سینه زده شده باشه و یا کاملا کوتاه باشه)، سنجش قد و وزن، شنوایی سنجی (شما وارد یک اتاق چوبی کوچیک ایزوله شده صوتی میشید که کاملا ساکته، سپس یک هدفون روی گوشاتون قرار میدید، بعدش دکتری که بیرون اتاقک چوبی بود یکسری علائم صوتی بوق مانند ایجاد میکرد که شما به محض شنیدن هر کدوم از بوق ها، باید یک شستی رو که داخل اتاقک بود فشار میدادید)، تست ریه (اسپیرومتری، یک دستگاه بودش که باید اول خارج از اون دشتگاه، دم عمیق میکشیدید و سپس تمام بازدم رو با شدت داخل دستگاه خالی میکردید و تا جایی که میتونستید بازدم رو طول میدادید)، بینایی (من عینک داشتم و قبلش خیلی نکران بودم که مشکلی پیش بیاد، چون مجموع نمره چشمام فکر میکنم بالای ۶ باشه، ولی گویا مهم دید با عینک بود و من چون تونستم با عینک علائم رو تشخیص بدم گیر ندادن، البته بدون عینک هم تونستم بزرگترین علائم و همینطور خط پایینیش رو به زحمت تشخیص بدم)، معاینه بدن هم بود که گفتن لباساتون رو در بیارید (همه چیزی الا شورت) و دکتر از نظر ظاهری بررسی کرد و بشین پاشو داد.
تا یادم نرفته بگم که تست روانشناسی هم دادن که حدودا ۷۰ سوال تستی بله-خیر بود که جوابشون رو توی پاسخ نامه وارد کردیم. همه اینا ساعت حدودا ۱۲ ظهر تموم شد و بعنوان اخرین مرحله رفتم یک مرکز بهداشت دیگه که مخصوص عکس رادیولوژی از قفسه سینه بود. این مرکز بلوار ارتش بود و مسیرش دوره، سعی کنید ۴ نفر بشید و با آژانس برید و قبل از ۳ هم حتما اونجا باشید، هر چه زودتر بهتر. تمام کارا خوشبختانه یک روزه تموم شد و من دیروز عصر (سه شنبه) مراجعه کردم و ترمینال و امروز صبح چند ساعتیه که رسیدم خونه.
در کل خواستم بگم جای نگرانی نیست و من خودم یک مقدار استرس داشتم ولی بدونید مشکل خیلی حادی وجود نداشته باشه، اصلا مشکلی پیش نمیاد.
موفق باشید

نویسنده: محمد (مشاهده تجربه)
کاربری : محمد ارسال : ۹۴/۰۶/۰۴ ساعت ارسال : ۰۵:۵۸ کد دیدگاه : ۴۷۳۶۹۰
سلام
برای شروع طب صنعتی یه فرم پر میکنین و پزشکا پشت همون فرم بخش های مربوط به خودشون رو پر میکنن.
بینی در طب صنعتی اصلا چک نشد
چشم اگر با عینک باشه هیییچ ایرادی نداره، چشم ضعیف هم پزشک تجویز میکنه با عینک، لنز یا عمل لیزیک…بدون اینا نمیشه!
کوررنگی ثبت در پرونده میشه اما من ندیدم مانع استخدامی بشه، بازم امیدت به خدا
هنگام چک کردن بدن، دندان چک شد اما به هیچ وجه عیب در دندان مانع استخدام نیست.
اگر کسی عمل جراحی کرده مثلا مثل دوستمون که زانو جراحی کردن باید بتونه پامرغی و اینا رو بره و جراحیش درمان کامل کرده باشه و خلاصه در آینده برای شرکت هزینه تراشی نشه!
در کل دوستان عزیزم نگران نباشین، اونا تمام سعی خودشون رو میکنن باهاتون راه بیان، پس نگران نباشین و با خیال راحت و صداقت برین طب صنعتی.
یه جورایی معاینات جهت تکمیل پرونده استخدامی هستش.
مگر بیمعری های مزمن و خیلی حاد.
با دندان درد و خرابی و عمل جراحی ساده و بینی انحرافی و چشم ضعیف و اینا کاری ندارن.
برای کور رنگی هم نهایتا شرکت تصمیم میگیره جذب بشن یا خیر، طب صنعتی کسی رو رد نمیکنن، فقط گزارش های تمامی آزمایش ها رو به شرکت ارسال میکنن.
من که میگم کسی رد نمیشه
موفق باشید، بدرود
نویسنده: ناشناس (مشاهده تجربه)
کاربری : ناشناس ارسال : ۹۴/۰۶/۰۴ ساعت ارسال : ۰۹:۳۵ کد دیدگاه : ۴۷۳۷۶۰
سلام به دوستان گلم
من دیروز اصفهان معاینه پزشکی داشتم
ببینید ما میانگین سنیمون حدود بیستو پنجه
بالاخره تو این بیستو پنج سال احتمالش زیاده یکی از سیستم های بدن به مشکل جزیی بخوره
مثلا یکی گوشش افت شنوایی داره یکی چشمش یکی زانوش یکی قلبش و…
شرکت اگه بخواد بخاطر یه مشکل جزیی یا معمولی استخدام نکنه باید نصف بیشتر بچه ها رد بشن که غیرممکنه
معاینه پزشکی برای چند دلیله
۱- بعدا ادعای غرامت نکنیم که کار کردن تو شرکت باعث فلان مشکل شده
۲- استفاده از لوازم حفاظت فردی مناسب که مشکل موجود شدیدتر نشه مث استفاده از گوشی برای اینکه افت شنوایی شدیدتر نشه
نویسنده: محمد (مشاهده تجربه)
کاربری : محمد ارسال : ۹۴/۰۶/۰۴ ساعت ارسال : ۰۵:۵۸ کد دیدگاه : ۴۷۳۶۹۰
سلام
برای شروع طب صنعتی یه فرم پر میکنین و پزشکا پشت همون فرم بخش های مربوط به خودشون رو پر میکنن.
بینی در طب صنعتی اصلا چک نشد
چشم اگر با عینک باشه هیییچ ایرادی نداره، چشم ضعیف هم پزشک تجویز میکنه با عینک، لنز یا عمل لیزیک…بدون اینا نمیشه!
کوررنگی ثبت در پرونده میشه اما من ندیدم مانع استخدامی بشه، بازم امیدت به خدا
هنگام چک کردن بدن، دندان چک شد اما به هیچ وجه عیب در دندان مانع استخدام نیست.
اگر کسی عمل جراحی کرده مثلا مثل دوستمون که زانو جراحی کردن باید بتونه پامرغی و اینا رو بره و جراحیش درمان کامل کرده باشه و خلاصه در آینده برای شرکت هزینه تراشی نشه!
در کل دوستان عزیزم نگران نباشین، اونا تمام سعی خودشون رو میکنن باهاتون راه بیان، پس نگران نباشین و با خیال راحت و صداقت برین طب صنعتی.
یه جورایی معاینات جهت تکمیل پرونده استخدامی هستش.
مگر بیمعری های مزمن و خیلی حاد.
با دندان درد و خرابی و عمل جراحی ساده و بینی انحرافی و چشم ضعیف و اینا کاری ندارن.
برای کور رنگی هم نهایتا شرکت تصمیم میگیره جذب بشن یا خیر، طب صنعتی کسی رو رد نمیکنن، فقط گزارش های تمامی آزمایش ها رو به شرکت ارسال میکنن.
من که میگم کسی رد نمیشه
موفق باشید، بدرود
نویسنده: محمد (مشاهده تجربه)
کاربری : محمد ارسال : ۹۴/۰۶/۰۳ ساعت ارسال : ۱۳:۳۶ کد دیدگاه : ۴۷۲۵۹۷
سلام
اینم تجربه کامل من از طب صنعتی شیراز
روز یکم ساعت هفت درمانگاه صنعت نفت بودیم و آقایی از طرف شرکت حضور داشتن که معرفی نامه هامون رو بهمون تحویل دادن، بعدش رفتیم طبقه دوم بخش طب صنعتی و این آزمایش ها رو انجام دادیم.
نوار قلب، تست چشم از فاصله چهار متری و نزدیک بینی و کور رنگی، تست ریه که در یه دستگاه کوچولو باید فوت کنین(کیسه هم نیس)، آزمایش خون، آزمایش مدفوع و ادرار، تست اعتیاد(این تست رو در مرکز نادر کاظمی واقع در میدان ولیعصر باید انجام بدین) ، تست روانشناختی( اینم خارج از بیمارستان صنعت نفت هست و کنار پل باغ صفا هستش)، چک کردن کامل بدن بدون لباس و چندتا حرکت ساده مثل پا مرغی و اینا و پرده گوش، سنجش قد و وزن و دور شکم.عکس از قفسه سینه(رادیولوژی)، تست شنوایی…
بچه ها این مراحل رو به محض ورود به بیمارستان بهتون توضیح میدن و جای هییییچ نگرانی نداره، اصلا اصلا نگران نباشید، با بیماری های سطحی و ساده هیچ مشکلی پیش نمیاد، مگر اینکه خدایی نکرده کسی سرطانی ایدزی چیزی داشته باشه، وگرنه اصلا اصلا به خودتون فشار روحی یا استرس وارد نکنین.
اینم بگم ما دنبال کارای طب صنعتی بودیم و نمیشد بیایم جواب بدیم، تازه من به نت دسترسی پیدا کردم، بچه ها دنبال کاراشون بودن.
طب صنعتی دو روز طول میکشه…
بجز نتیجه آزمایش خون تقریبا همه نتایج رو به صورت شفاهی از دکتر میشه پرسید.
خیلی منظم و مودب هستن و همچنین هر کمکی خواستین از نماینده شرکت کمک بگیرین.
نماینده هم اول سالن ورودی نشسته و پیداش میکنین، سعی کنین به موقع اونجا باشین، اگرم تو ترافیکی چیزی موندین اصلا نگران نباشین چون همه برنامه های شما از پیش مشخص شده.
موفق باشین
نویسنده: ناشناس (مشاهده تجربه)
کاربری : ناشناس ارسال : ۹۴/۰۶/۰۳ ساعت ارسال : ۱۲:۲۰ کد دیدگاه : ۴۷۲۹۴۲
سلام خدمت دوستان
طب صنعتی شیراز مراحل به ترتیب زیر بودن
ابتدا تست خون دادیم
بعد رفتیم برای نمونه ادرار و مدفوع
بعد از اون رفتیم برا نوار قلب و بینایی سنجیو فشار خون
بعد رفتیم سراغ تست شنوایی سنجی
بعد از اون روم سیاه رفتیم برای چکاب کامل بدن
الان هم داریم میریم برا روانشناسیِ
راستی قبلشم از سینمون عکس گرفتن
فقط میمونه فردا تست ریه که باید فوت کنیم
در کل سادس
نگران نباشد

مرحله مصاحبه عقیدتی

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی شرکت پتروشیمی بوشهر در سال 1394 از مرحله مصاحبه عقیدتی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: علی (مشاهده تجربه)
کاربری : علی ارسال : ۹۴/۰۶/۲۳ ساعت ارسال : ۱۸:۲۲ کد دیدگاه : 490787
سلام دوستان.من امروز رفتم گزینش جو همون طوری بود که دوستمون گفتن.یه فرمی پر کردیم از مشخصات، فعالیتها و مختصری از زندگی و این حرفا.بعد از خانواده پرسیدن، کارهایی که قبلاً کردم، فعالیتهایی که تو محیط¬های مذهبی و بسیج و اینا داشتم،جایی که نماز جماعت میرم، نماز جمعه،راهپیمایی ها، انتخابات(اینجا رو فقط پرسید شناسنامه ندید)،غسل، اینکه کدوم قسمتای نماز به کدوم یک از اصول دین اشاره داره،تفاوت تسبیحات اربعه و تسبیحات حضرت زهرا، رکن و غیر رکن، اذکار نماز، سجده سهو(ذکرش و مواردی که باید خونده بشه)، اعمال و ادعیه شبهای قدر، اتفاقاتی که تو این شب افتاده، خوندن سوره قدر، منظور از روح در این سوره که گفت رییس همون فرشته هاس که میان، شورای نگهبان و مجلس خبرگان (وظایف، ترکیب و شیوه انتخاب اعضا)،شرایط رهبری،وظایف مجمع تشخیص،خصوصیات اخلاقیت رو بگو، پوشش الآن دیگه چیزی یادم نمیاد اگه مورد دیگه ای به ذهنم رسید عرض میکنم.آخر گفت سؤالی نداری که من از نظرش در خصوص مصاحبم پرسیدم و گفت اینجا چند برابر ظرفیت نیست که بحث اصلح مطرح باشه یه عده ای رو به ما معرفی کردن و ما باید بگیم خوب بودن یا بد.گفتم حالا من چطور بودم گفت خوب بود.طول مدت اعلام نتایجو پرسیدم گفت دو سه ماهی میکشه!!خود صندوق بهتون اعلام میکنه!به نظرم اومد که خیلی در جریان نیست از اون خانومه پرسیدم گفت ما خیلی کار نداریم سریع میتونیم نتایج رو بگیم منتهی نتایج استعلامم باید بیاد.احتمال میدم قبلاً درخواست استعلاما رو خود صندوق داده وقتی نتایجش بیاد هم نتایج نهایی رو اعلام میکنن.موفق باشید.التماس دعا
نویسنده: ناشناس (مشاهده تجربه)
کاربری : ناشناس ارسال : ۹۴/۰۶/۲۲ ساعت ارسال : ۲۳:۳۳ کد دیدگاه : 490083
ﻣﻦ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﺩاﺷﺘﻢ ﺩﻳﺮﻭﺯ ﻳﻪ ﺁﻗﺎﻳﻲ ﺑﻨﺎﻡ اﻗﺎﻱ ﻣﻨﺼﻮﺭﻱ ﻣﺴﻮﻝ ﮔﺰﻳﻨﺸﻪ ﺭﻭﺯاﻧﻪ ۶/۷ ﻧﻔﺮ ﮔﺰﻳﻨﺶ ﻣﻴﺸﻦ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻧﻲ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺳﺎﻛﺖ و ﺧﻠﻮﺕ ﻓﻘﻄ ﻳﻪ ﺧﺎﻧﻢ ﺑﺎ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﮔﺮ ﻣﻦ ﺩﻳﺪﻡ ﺗﻮﻱ اﻭﻥ ﻃﺒﻘﻪ ﺳﻮاﻻﺕ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺧﺼﻮﺻﻴﺎﺕ اﺧﻼﻗﻴﺘﻮﻥ,ﻣﺴﺠﺪ و ﻧﻤﺎﺯ ﺟﻤﻌﻪ و ﭘﻮﺷﺶ و اﻭﻗﺎﺕ ﻓﺮاﻗﺘﺘﻮﻧﻪ,و ﺑﺤﺚ اﺣﻜﺎﻣﻢ ﻓﻘﻄ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻤﺎﺯ اﺯ ﻣﻦ ﭘﺮﺳﻴﺪ و اﺻﻮﻝ و ﻓﺮﻭﻉ ﺩﻳﻦ و اﺗﺼﺎﻝ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﺯ ﺟﻤﺎﻋﺖ و ﺳﻴﺎﺳﻲ ﻫﻢ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻭﻻﻳﺖ ﻓﻘﻴﻪ و ﺗﺸﻜﻴﻼﺕ اﺭﮔﺎﻧﻬﺎﻳﻲ ﻣﺜﻞ ﺷﻮﺭاﻱ ﻧﮕﻬﺒﺎﻥ و ﺧﺒﺮﮔﺎﻥ و ﻣﺠﻤﻊ ﺗﺸﺨﻴﺺ,ﻣﺼﻠﺤﺖ ﻧﻆﺎﻡ و ﻭاﻟﺴﻼﻡ,,,ﺳﻮاﻻﺗﻲ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﭘﻴﺶ ﭘﺎ اﻓﺘﺎﺩﻩ و ﺳﺎﺩﻩ ﻛﺎﻓﻴﻪ ﻭاﺟﺒﺎﺗﻮ ﺑﻠﺪ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﻧﮕﻴﺪﻡ ﺧﻮﺩﺵ ﻛﻤﻜﺘﻮﻥ ﻣﻴﻜﻨﻪ اﺻﻼ اﺳﺘﺮﺱ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﻧﺪاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ, , ﺗﻮﻱ ﮔﺰﻳﻨﺶ اﺻﻞ ﺑﺮ ﻗﺒﻮﻟﻲ ﺷﻤﺎﺳﺖ ﻣﮕﻪ ﺳﻮﺗﻲ خ ﺑﺰﺭﮔﻲ ﺑﺪﻳﺪ ﻣﺜﻼ ﺣﻤﺪ و ﺳﻮﺭﻩ ﻧﻤﺎﺯﻭ ﺑﻠﺪ ﻧﺒﺎﺷﻴﺪ ﺑﺨﻮﻧﻴﺪ…

مرحله مصاحبه روانشناسی، تخصصی و علمی

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی شرکت پتروشیمی بوشهر در سال 1394 از مرحله مصاحبه روانشناسی، تخصصی و علمی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: ارشد م.ش.بومی (مشاهده تجربه)
کاربری : ارشد م.ش. بومی ارسال : ۹۴/۰۵/۲۰ ساعت ارسال : ۱۵:۰۵ کد دیدگاه : ۴۵۸۷۷۹
سلام خدمت همه ی دوستان چه بومی و چه غیر بومی
من فوق لیسانس مهندسی شیمی گرایش طراحی فرآیند از دانشگاه دولتی اصفهان هستم و ((((بومی)))) هستم
روز مصاحبم هم دوشنبه ساعت ساعت ۸ صب بود، آزمون رو هم خیلی خوب دادم، الکی مثل بعضی از دوستان نمیخوام یه درصدی تو هوا بگم ولی کلا فقط ۹ تا از تستا رو نزدم اکثرا هم مطمان بودم حالا چن درصد شدن باشه رو نمیدونم! روز مصاحم هم اولین نفری بودم که توی پلن ۲ رفتم و مصاحبه شدم، از رزومم و کارایی که کردم پرسیدن و چون هم یه دونه مقاله ISI تو مجله Desalination and waterTreatment انگلستان که نوامبر ۲۰۱۴ چاپ شد داشتم و هم چهارتا مقاله داخلی، و هم اینکه ۴ سال و نیم زبان تدریس میکنم و پروژه لیسانسم هم شبیه سازی یه واحد پتروشیمی اصفهان با Aspen بود کلا مصاحبم خیلی شروع خوبی داشت و همشون تحت تاثیر قرار گرفتن بعدش هم رفتن تو کار سوال از پایان نامه و پروژه کارشناسی و کارآموزی و اینچیزا که همشون رو خیلی کامل جواب دادم فقط ازم پرسید گف تولید روزانه Condensate پالایشگاه جم که رفته بودی چقدر بود که من نمیدونستم ولی سایز مخزن ذخیرش رو گفتم! چنتا سوال هم از طراحی شبکه مبدل با تکنولوژی Pinch ازم پرسید چون یه قسمت از پروژه لیسانسم بود که اونم خیلی خوب و کامل جواب دادم، بعدشم یه مشت سوال روانشناسی پرسیدن و با یکیشون که مسن بود چن دقیقه ای اینگلسی حرف زدم که خیلی خوشش اومد و در کل همه چیز خیلی عالی بود!
نویسنده: محسن (مشاهده تجربه)
نقل قول : محسن در : ۹۴/۰۵/۱۱ ۱۹:۲۹:۲۶
من ساعت ۱۱ بودم و لی ساعت ۱۰ رفتم تو.
فک میکنم عمومیای کتبیمو ۹۰ درصد زدم , تخصصیا رو هم ۶۰
توی اتاق مصاحبه ۳ نفر بودن.انواع پمپا ,کمپرسورا ,سیکل نیروگاه بخار ,سیکل نیروگاه گازی ,پدیده های کاویتاسیون و سرج و ضربه قوچ و تفاوت توربینای ضریه ای و عکس العملی و راههای جلوگیری از ضربه قوچ و کاویتاسیون.البته اونا خیلی کلی میپرسیدن ولی من چون خوب اماده شده بودم واسه مصاحبه سعی میکردم توضیحات کاملتر و بیشتری بدم.دوتا سوال هم پرسیدن که اگه مدیرت سرت داد بزنه چیکار میکنی و چرا میخای کار الانت رو ول کنی و بیای پتروشیمی.
نویسنده: سیروس (مشاهده تجربه)
نقل قول : سیروس در : ۹۴/۰۴/۲۷ ۲۳:۱۵:۰۳
علمی:
خودتو معرفی کن
معدل
رشته (ریاضی فیزیک)
خودتو انگلیسی معرفی کن
یه متن کاملا انگلیسی تخصصی در مورد طراحی تحت فشار که دست و پا شکسته فقط معنی میکردم!!!
ثابت تعادل چیه
ضریب زاویه خط مماس بر منحنی چیه و چطوری بدست میاد توضیح کامل
ممیت چیست و توضیح دقیق بده
فک میکنی حقوقت چقدره؟
آشناهات اقماری هستن؟آیا از زندگیشون راضی هستن؟
برادرات و شغلشون رو کاملا توضیح بده
ورزشکاری؟ دقیق رشته های ؟ قوانینشو تشریح کن
چرا فک میکنی به درد پتروشیمی میخوری؟
چندتا تجهیز پتروشیمی رو بگو
چندتا تجهیز برق و ابزار دقیق پتروشیمی رو بگو
سیستم برق پتروشیمی رو تشریح کن
چرا صورتت جای خط داره؟
فک کن سر کاری بچت داره متولد میشه چکار میکنی و اگر حتی وقت مرخصیت باشه و رئیست نذاره بری چی؟
کنترل ولو چیست؟ و چطوری کار میکنه؟
زمان سابقه کارت و اسم شرکت و فاز و کل چیزایی که یاد گرفتی رو بگو
چرا دیپلم گرفتی و ادامه تحصیل ندادی؟
کارت تو دوران بعد دیپلمت چی بوده؟
یه سوال گفت که اصلا یادمم نیس شبیه اینکه mmt یا mst چیست؟ منم مثل جناب خان شدم اونجا
آذری هستی؟
تجهیزات پتروشیمی با چه ولتاژایی کار میکنن؟
کابل ابزار دقیق چه فرایندی رو انجام میده؟
کابل ۱۵۰ آمپری مقطعش چقدره؟
مثلا یعنی من دیپلم بودم، پنل پنج بودم و به نظرم با توجه به سختی سوالات بازم خیلی خوب دادم.
البته من شنبه ساعت ۱۱ صبح بودم و مطمئنم درصدای بسیار خوبی تو آزمون کتبی بدست آوردم.
نویسنده: Arash (مشاهده تجربه)
کاربری : Arash ارسال : ۹۴/۰۴/۲۵ ساعت ارسال : ۱۳:۴۸ کد دیدگاه : ۴۰۹۵۵۸
سلام خدمت دوستان
من لیسانس الکترونیک بودم چهارشنبه اخرین گروه های مصاحبه بودم. پلن ۳ بودم. اولین حرفی که به من زده شد در مصاحبه این بود که کسی میخوایم که در ابزار دقیق دانش بالایی داشته باشته بعد شروع به سوالای تخصصی کرد که تقریبا همش مربوط به ابزار دقیق بود هیچ سوالی تخصصی از من که درسهای الکترونیک، مدار، کنترل خطی باشه نپرسید در صورتی که به این درسا تسلط کامل داشتم. من یک سال هم سابقه کار دارم و فکر کردم به دردم به خوره در مصاحبه اما جالبه در مورد کار هم سوال کرد کارت چه ربطی به ابزار دقیق داره وقتی گفتم ربطی نداره خوشش نیومد. من نمیدونم بقیه مثل من بود مصاحبه تخصصیشون یا نه ولی به نظرم این روش مصاحبه اشتباهه اگه شما احتیاج به افرادی دارید که ابزار دقیق بلد باشند فقط از همین رشته می گرفتید.
البته زبان تخصصی و سوالای روانشناسی هم پرسیدن
ولی در کل من فکر میکنم قبول نشم.
حالا که مصاحبه تموم شده بچه های دیگه رشته های لیسانس و ارشد (الکترونیک کنترل ابزار دقیق) که رفتین مصاحبه چطور بود؟
نویسنده: احسان (مشاهده تجربه)
کاربری : احسان ارسال : ۹۴/۰۴/۲۴ ساعت ارسال : ۱۶:۲۳ کد دیدگاه : ۴۰۸۳۰۲
مصاحبه دیپلم ها تو دوتا پنل برگزار میشد!!!…
پنل پنج: فشار زیاد ، سوالات سخت، گیر دادن های شدید، هی دم به دقیقه پرسیدن که مدرک بالاتر از دیپلم داری یا ن، اگه سابقه کار داری هزارتا سوال از سابقه پرسیدن، روانشناسی و متن زبان سنگین، و بالاخره لبخند های تلخی که نشان از کاملا زیر فشار قرار دادن داوطلب داره…
پنل شیش: سلام علیک و چندتا سوال تکراری  مثل حجم کره، مساحت مثلث، پیوند کولانسی چیه و همچنین فرمول آب رو هم بگی دیگه تمومه، زبانش که رو هواست، چندتا عکس میزارن جلوت که زیرش کلمه انگلیسی نوشته و بالاش تصویرش که با نگاه کردن به تصویر میفهمی مثلا cat یعنی گربه! بعدش بهت میگن عزیزم هرچی دلت میخواد بگو و یه کم صحبت دوستانه و در آخر هم اتمام مصاحبه
به نظرتون این تفاوت بین پنل ها دلیلش چیه؟
نویسنده: دیپلم (مشاهده تجربه)
کاربری : دیپلم ارسال : ۹۴/۰۴/۲۳ ساعت ارسال : ۱۰:۱۱ کد دیدگاه : ۴۰۵۹۷۵
سلام من الان از مصاحبه اومدم دیپلم بودم ازم سوال کردن که چی دوست داری ازت بپرسم منم گفتم شیمی بعدش سوال پیوند کووالانسی چه و آب نمک زودتر یخ میزنه یا آب خالص وفشار چه و متن انگلیسی و اتحاد اول چیه وقانون اول نیوتن و اتم چیه و چند تا سوال از روان شناختی
نویسنده: مجی=مجتبی (مشاهده تجربه)
کاربری : مجی=مجتبی ارسال : ۹۴/۰۴/۲۰ ساعت ارسال : ۱۱:۱۶ کد دیدگاه : ۴۰۱۲۱۲
سلام به همه عزیزان.
من همین الان از مصاحبه برگشتم خونه. ارشد مکانیک دارم و نوبت مصاحبه م ساعت ۹ بود.
روند کار اینجوری بود که اول که وارد دفتر شرکت میشید گوشی همراهتون رو تحویل میدید و به سمت اتاق پذیرش هدایت میشید که در اونجا یکی از عکسا رو ازتون میگیرن و میچسبونن به یه فرم که همونجا پرش میکنید. بعد به نوبت وارد اتاق ثبت پرونده میشید تا سه نفر که پشت میز نشستن به ترتیب مدارک رو ازتون بگیرن و تشکیل پرونده بدن. یادتون باشه حتما باید دوقطعه عکس باهاتون باشه وگرنه میگن برو و با عکس بیا. ضمنا از من مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی رو چک نکرد و گفت چون تحصیلات دانشگاهی داری لازم نیست. دوباره برمیگردین به همون سالن پذیرش و منتظر میشید تا نوبت به مصاحبه شما برسه. بعدش هدایت میشید به یکی از طبقات برای مصاحبه. مصاحبه توسط سه نفر انجام میشه که پشت یه میز نشستن. برای من یه آقای مسن، یه آقای میانسال و یه آقای جوون بودن. کل مصاحبه ۱۰ دقیقه طول کشید اون آقا جوونه زیاد فرصت نشد سوال بپرسه و اکثر سوالا رو اون دوتای دیگه پرسیدن. سوالات تا جایی که یادم میاد به ترتیب اینا بودن:
۱- تا به حال چه سابقه کار مرتبطی با پتروشیمی داشتی؟ چرا فکر میکنی به درد صنعت پتروشیمی میخوری؟ کارآموزی دوره لیسانس رو که میگی توی شرکت گاز گذروندی برامون شرح بده. دقیقا چیکارا کردی و چیا یاد گرفتی؟
۲- برنامه ت برای زندگیت چیه؟ حداقل برای ۵ سال آینده چه برنامه ای داری؟ اصلا تا به حال بهش فکر کردی؟
۳- سطح زبانت چطوره؟ از روی این متن بخون و برامون ترجمه کن.
۴- کمپرسور چیه؟ به چه دردی میخوره؟ چطوری آب بندی میشه؟
۵- انتظاراتی که از محل کار داری چیه؟
۶- چه دستمزدی مد نظرت هست؟ اگه مثلا یه مدت بهت حقوق کامل ندن چیکار میکنی؟ ول میکنی میری یا صبر میکنی؟
۷- فرض کن یکی از همکارات زیرآبتو بزنه و رییست هم حق رو به اون بده، چیکار میکنی؟ اگه توی یه کار گروهی این اتفاق بیوفته چی؟ رابطه ت با همکارت چه تغییری میکنه؟
۸- اگه در اوج کار و شرایط سخت عسلویه وقتی واقعا خسته ای رییست بیاد و ازت ایراد بگیره و داد و بیداد راه بندازه که این چه وضع کارکردنه و از این حرفا، چه برخوردی باهاش میکنی؟
۹- اگه کاری که بهت محول شده تکراری و یکنواخت بشه چه تاثیری روی بازدهی کاریت میذاره؟
یکی دوتا سوال دیگه هم بود ولی هرچی فکرشو میکنم یادم نمیاد…
کلا سوالات بیشتر از ایتکه علمی باشه، شخصیتی بود. به نظر من حین مصاحبه کاملا خودتون باشید و خالی نبندید! اینجوری استرسی نمیشید.
برای همه مون آرزوی موفقیت دارم.
نویسنده: داداش (مشاهده تجربه)
نقل قول : داداش در : ۹۴/۰۷/۲۳ ۲۳:۵۵:۲۱
راسش من که رفتم اول ازم سوال روانشناسی پرسیدن
۱-اگه داخل پمپ بنزین باشی و یه نفر جلوتر از شما بنزین بزنه عکس العملتون چیه
۲-اگه داخل زمین فوتبال یه نفر به تیم حریف اضافه شود و شما شکست بخورید چیکار میکنید
و چندتا سوال ریاضی و فیزیک پرسیدن
۱- فرمول شتاب چیست
۲-فرمول دلتا در ریاضی چطوری هستb^2_4ac
داداشی دیگه چیز خاصی به یادم نمیاد
برام دعا کن تا من قبول بشم
ان شاءاله موفق باشی
نویسنده: علی مکانیک (مشاهده تجربه)
کاربری : علی مکانیک ارسال : ۹۴/۰۵/۱۲ ساعت ارسال : ۲۱:۲۷ کد دیدگاه : 439537
سلام من الان از مصاحبه امدم خونه
روند کار اینجوری بود که اولش میری تو یه اتاق دو نفر اقای محترم خوش اخلاق چند تا فرم میدن باید فرم ها رو پر کنی حدودا ۳۰ تا از سوالات روانشناختی بود بایدجواب رو تسطی میزدی .دو تا گزینه بیشتر نداشت. بعد مشخصات شخصی .باسوالا های مثل ثابقه داری تو باید بنویسی .
سطح زبانتو بنویسی .
سطح کامپیوتر تو بنویسی
نام دانشگاه معدل رشته ای تحصیلی
بعد که این فرم ها رو پر کردی . باید مدارکتو با این فرمها تحویل اقایی بدید که اونجا نشسته . اون مدارکتونو تو یه پوشه میزاره بعد اسمتون با رشته تحصیلی تونو روش مینویسه بعد باید برید تو یه اتاق که یه اقایی محترم دیگه هستن .و بومی بودنتونو تاید میکنه. چند تا سوال از این که کجایی مال کدوم شهری با این حرف ها
بعد دوباره بر میگردی تو اتاق اولی یه اقا شما رو راهنمایی میکنه پیش کسانی که مصاحبه میگرن .
تو اتاق مصاحبه سه تا اقایی محترم .نشستن .که یکیشون سوالات تخصصی میپرسه .یکیشون راونشناختی . .اونیکی سوال خاصی نمیکنه فقط نگاه میکرد .
۱_ خودتو معرفی کن هر چی دوس داری بگو
۲ رشتت چیه .معدلت چنده
۳_ فرمول های ریاضی رو یادت هست
۴_ موتو خورجینی یعنی چی؟
۵_ به چه رشته ای ورزشی علاقه داری ؟
۶ _ هر چی از دروس تخصصی یادت میاد بگو ؟
۷ _ انواع موتور ها از نوع شکل؟
۸_ ترک متر چیه؟ کارش چیه؟
۹_ سرسیلندر رو چجوری باز میکنن؟
۱۰_افیس در چه سطحی بلدی؟
۱۱_ یه صفحه رو نشون داد گفت چند دقیقه طول میکشه اینو تایپ کنی ؟
۱۲_ رشته ای ورزشی چیه من والیبال حرفحه ای بودم ازم سوالات در مورد والیبال پرسید؟
۱۳_ اگه یکی با دیپلم با پارتی بیاد شرکت حقوقشم بیشتر از تو باشه چیکار میکنی؟
۱۴_ اگه ریست بهت زور بگه چیکار میکنی ؟
۱۵_اگه زیر دست حرفتو گوش نکنه بعد قلدری در بیاره چیکار میکنی؟
۱۶_ میتونی تو این گرما کار کنی ؟
بعد گفتن ما دیگه سوالی نداریم میتونید برید . منم خدا حافظی کردم و رفتم .

معرفی کتاب‌های مصاحبه

واحد آموزش ایران استخدام جهت کسب آمادگی شما کاربران عزیز در جلسات ارزیابی تکمیلی (مصاحبه) کتاب‌هایی جامع شامل تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی آماده نموده‌ است.

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی

سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش

صفحات مرتبط

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=413956
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k