۷ سال پیش

تکمیل ظرفیت آزمون قضاوت مناطق محروم در سال ۹۵

نامشخص
سابقه نامشخص
نامشخص

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

اطلاعیه مرحله تکمیل ظرفیت آزمون قضاوت سال 95

جهت ورود به صفحه اخبار آزمون قضاوت اینجا کلیک نمایید


خبر ۸ آبان ۹۵: تکمیل ظرفیت آزمون قضاوت مناطق محروم در سال 95 

پیرو برگزاری و اعلام نتایج مصاحبه­ های علمی آزمون قضاوت ویژه مناطق محروم کشور سال ۱۳۹۵ که در تاریخ ۲۷ فروردین ماه سال جاری و به ­منظور تامین کادر قضائی مورد نیاز در آن مناطق برگزار شد، بدین­ وسیله اعلام می­ دارد، از داوطلبان دانشگاهی و حوزوی که در آزمون تشریحی مردود و نمره کل تراز (مندرج در کارنامه آزمون تشریحی) آنها ۲۵۰۰ و بالاتر است، دعوت به عمل می­ آید تا در مصاحبه علمی مرحله تکمیل ظرفیت شرکت نمایند.

*زمان و مکان برگزاری مصاحبه علمی:
زمان: روز و تاریخ مصاحبه علمی، مطابق برنامه اعلامی در جدول پیوست می‌باشد. داوطلبان می‌بایست رأس ساعت ۱۳ برای تشکیل پرونده در محل مصاحبه حضور یابند. شایان ذکر است زمان مصاحبه، غیر قابل تغییر و عدم حضور داوطلب در زمان مقرر، به منزله اعلام انصراف از ادامه مراحل است.
مکان مصاحبه داوطلبان دانشگاهی: تهران، خیابان حافظ، تقاطع خیابان سمیه، روبروی دانشگاه امیرکبیر، ساختمان شماره ۳ قوه قضائیه (معاونت منابع انسانی) طبقه نهم
مکان مصاحبه داوطلبان حوزوی: قم، بلوار ۱۵ خرداد، بعد از پمپ بنزین، نبش خیابان سعدی، ساختمان مرکز آموزش قوه قضائیه، طبقه سوم

*مدارک لازم برای تشکیل پرونده:
۱. اصل شناسنامه و کپی تمام صفحات آن
۲. اصل و کپی کارت ملی
۳. اصل و کپی مدارک تحصیلی (کارشناسی یا سطح دو و بالاتر)
۴. یک قطعه عکس ۴*۳ رنگی
۵. کارنامه آزمون تشریحی

جدول زمانبندی مصاحبه علمی داوطلبان آزمون قضاوت

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=513902
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه