۷ سال پیش

اعلام نتایج آزمون منصب امر قضا اوایل آبان‌ ۹۵

نامشخص
سابقه نامشخص
نامشخص

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

نتایج آزمون قضاوت سال 95 اوایل آبان‌ اعلام می شود

جهت ورود به صفحه اخبار آزمون تصدی امر قضا اینجا کلیک کنید

جهت ورود به صفحه اعلام نتایج آزمون تصدی امر قضا اینجا کلیک کنید


خبر 9 مهر 95: اعلام نتایج آزمون منصب امر قضا اوایل آبان‌ 95 (منبع: نسیم آنلاین) 
آزمون سراسری برای منصب قضاوت، ساعتی قبل به طور همزمان در ۱۹ استان کشور آغاز شد. معاون منابع انسانی قوه قضائیه در حاشیه این برگزاری این آزمون گفت: نتایج آزمون این مرحله اوایل آبان ماه اعلام می شود و قبول شدگان باید در آزمون تشریح در ۲۸ آبان ماه شرکت کنند.
به گزارش «نسیم آنلاین»، معاون منابع انسانی قوه قضائیه در حاشیه برگزاری یکی از محل‌های این آزمون در کوی دانشگاه در جمع خبرنگاران افرود: در این مرحله یعنی مرحله تستی، ۴۵ هزار نفر از فازغ التحصیلان دانشگاهی و ۲ هزار نفر از فارغ التحصیلان حوزوی به رقابت می‌پردازند و ۳ هزار نفر دیگر به صورت اختصاصی با توجه به تجربیات و شرایط خاص آنها در آزمون شرکت کرده‌اند که در مجموع تعداد داوطلبان به ۵۰ هزار نفر می‌رسد.
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا امیری تصریح کرد: از مجموع شرکت کنندگان یک سوم یعنی حدود ۱۵ هزار نفر را بانوان تشکیل می دهند.
وی ادامه داد: نتایج آزمون این مرحله اوایل آبان ماه اعلام می شود و قبول شدگان باید در آزمون تشریح در ۲۸ آبان ماه شرکت کنند.
امیری گفت: نتایج آزمون تشریحی نیز هفته اول بهمن اعلام خواهد شد و بعداز آن قبول شدگان مرحله تشریحی دعوت به مرحله سوم یعنی مصاحبه می شوند.
وی افزود: پذیرفته شدگان مرحله مصاحبه نیز برای مرحله نهایی یعنی سنجش شخصیتی و گزینشهای عمومی دعوت خواهند شد و در پایان نتیجه نهایی تا آخر سال اعلام می شود.
امیری گفت: قبول شدگان در دوره آموزشی یک سال تا ۱۳ ماهه شرکت خواهند کرد تا خود را آماده مسئولیت قضاوت در دستگاه قضایی کنند.
معاون قوه قضائیه تصریح کرد: در مجموع حدود هزار نفر از ۵۰ هزار نفر شرکت کننده در آزمون پذیرفته می شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=513928
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه