۷ سال پیش

کمک معیشت ماهانه، گام مثبت مجلس جهت حمایت از ایثارگران
اطلاعات بیشتر

اختصاص کمک معیشت ماهانه برای ایثارگران معسر فاقد شغل

جهت ورود به صفحه اخبار استخدامی جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید


خبر 5 اردیبهشت 95 : اختصاص کمک معیشت ماهانه، گام مثبت مجلس در حمایت از ایثارگران معسر فاقد شغل (منبع : خبرگزاری خانه ملت)

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس با بیان اینکه ۱۲هزار ایثارگر فاقد شغل در کشور وجود دارد، اختصاص کمک معیشت ماهانه معادل حقوق کارکنان دولت به ایثارگران معسر فاقد شغل را گام مثبت مجلس در حمایت از این قشر ارزیابی کرد.
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در توضیح وضعیت معیشتی ایثارگران معسر فاقد شغل، گفت: بر اساس آمار غیررسمی 12 هزار آزاده و ایثارگر در کشور فاقد شغل بوده و از وضعیت معیشتی نامناسبی نیز برخوردارند، این افراد در جنگ بوده و دچار عارضه شدند اما در کمیسیون پزشکی از کار افتاده محسوب نشدند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه این افراد به دلیل اینکه فاقد شغل و درآمد هستند باید تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گیرند، تصریح کرد: نمایندگان در جریان بررسی لایحه بودجه سال جاری مبلغی را برای کمک معیشت ماهانه این افراد معادل حقوق کارکنان دولت درنظر گرفتند که با مبلغ اختصاص داده شده مجموع این افراد یعنی 12 هزار نفر را می‌توان تحت پوشش قرار داد لذا انتظار می‌رود بنیاد شهید و امور ایثارگران این افراد را مورد توجه قرار دهد.
وی افزود: مبنای سازمان خدمات دهنده به آزادگان، جانبازان و رزمندگان یعنی بنیاد شهید وامور ایثارگران، حمایت و تحت پوشش قرار دادن ایثارگرانی‌ است که به طور کلی ازکارافتاده شدند اما نیاز است تا از افراد معسری که از کارفتاده محسوب نشدند هم حمایت شود.
جعفرزاده ایمن‌آبادی یادآور شد: حمایت از 12 هزار رزمنده‌ای که آسیب جسمی و روحی بسیار دیده و اسیر شدند اما به هر دلیل از کار افتاده کلی نیستند ولی فاقد شغل و درآمد بوده و از هیچ نهادی هم حقوق دریافت نمی‌کنند ضروری است.
سخنگوی فراکسیون ایثارگران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از ابتدای سال 94 همه کسانی که در مناطق جنگی و در دوران اسارت دچار عارضه شده و مورد تایید دستگاه متولی قرار گرفتند تا زمانی که حقوق از جایی دریافت نکنند تحت پوشش بنیاد شهید قرار گرفتند که با مصوبه سال جاری مجلس ایثارگران فاقد شغلی که از کارافتاده نیستند نیز 5 مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ پیشنهاد مصوب الحاقی 168 لایحه بودجه سال 95 عبارت است از: دولت مکلف است از محل اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال معسر فاقد درآمد که براساس قوانین نیروهای مسلح مشمول دریافت حقوق وظیفه نمی‌باشند، تا زمانیکه فاقد شغل و درآمد باشند، ماهانه کمک معیشت معادل حقوق کارکنان دولت را پرداخت کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=514200
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه