۸ سال پیش

پیگیری اعتراضات آزمون تستی مترجمان قوه قضائیه

نامشخص
سابقه نامشخص
نامشخص

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

رسیدگی به اعتراضات آزمون تستی مترجمان قوه قضائیه

جهت ورود به صفحه اصلی آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضاییه اینجا کلیک کنید

جهت ورود به صفحه اصلی استخدامی قوه قضاییه اینجا کلیک کنید


خبر 19 دی 94 : پیگیری اعتراضات آزمون تستی مترجمان قوه قضائیه (منبع : خبرگزاری میزان)

کاظمی گفت: آزمون تشریحی مترجمان قوه قضائیه تصحیح و به اعتراض شرکت کنندگان نسبت به آزمون تستی رسیدگی شده است.
علی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان افزود: آزمون تشریحی مترجمان رسمی قوه قضائیه نیز تصحیح شده و انشالله  نتایج به زودی از طریق سایت سازمان سنجش به داوطلبان اعلام شود.
مدیرکل اسناد و امور مترجمان قوه قضائیه در ادامه افزود: با توجه به اینکه در چند مورد حد نصاب مستلزم نظرات معاونت حقوقی قوه قضائیه هستیم  پس از اعلام نظرات، نتایج از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.
کاظمی اضافه کرد: پس از اعلام نتایج آزمون تشریحی مصاحبه از داوطلبان آغاز خواهد شد .
به گزارش میزان، آخرین تاریخ برگزاری آزمون مترجمان رسمی 20 بهمن 1385 بوده است که در آن تاریخ از میان چند هزار شرکت کننده حدود 250 نفر پذیرش شدند.
آزمون جذب مترجمان رسمی در دو بخش تستی و تشریحی 9 مردادماه با شرکت  بیش از 7 هزار نفر داوطلب در رشته زبان‌های آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، ترکی استانبولی، ترکی آذری، چینی، اسپانیولی، عربی، فرانسه و کردی برگزار شد.
در مرحله اول نتایج آزمون تستی از سوی سازمان سنجش به اداره کل اعلام که با توجه به وضعیت داوطلبان و نتایج اولیه نمره قبولی  از طرف اداره کل فنی در هر زبان تعیین می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=514906
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه