۱۰ سال پیش

تغییر ضریب ریالی حقوق کارکنان وظيفه نيروهای مسلح


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

افزایش حقوق کارکنان وظیفه در سال 93

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار میزان حقوق سربازان اینجا کلیک کنید


خبر سال 93: تغییر ضریب ریالی حقوق کارکنان وظيفه نيروهای مسلح

بر اساس آيين‌نامه جدید، کمترين دريافتي ناخالص يک نفر وظيفه با سمت سرباز به 78 هزار تومان و بيشترين حقوق دريافتي متعلق به ستوان يکم پزشک به 145 هزار تومان رسيده است.
به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، بر اساس ابلاغیه‌ های صورت گرفته به سپاه، ارتش، ناجا، وزارت دفاع و سایر دستگاه‌های مربوط، ضریب ریالی حقوق کارکنان وظيفه نيروهاي مسلح در سال 1393 از 1006 به 1207 ریال تغییر کرده است.

همچنین در این مصوبه دستگاه بکارگیرنده موظف شده است برای کارکنان وظیفه غیر بومی که در محل خدمت سکونت دارند، مکانی مناسب جهت اسکان و استراحت تامین کرده و در صورت فقدان امکانات، بایستی کمک هزینه آن را مطابق با عرف منطقه (شهرستان، شهر و...) به آنان پرداخت کنند.

از سوی دیگر هزینه سفر کارکنان وظیفه در هنگام اعزام به مرخصی استحقاقی با توجه به فاصله ترابری جاده ‌ای محل خدمت تا محل اعزام، برای هر نوبت مرخصی به ازای هر کیلومتر، معادل یک پنجم ضریب ریالی سال ضربدر مسیر رفت و برگشت به صورت کیلومتر، قابل پرداخت اعلام شده است.

همچنین مقرر شده پرداخت هرگونه وجهی در قالب اضافه کار، عیدی، حق التدریس، حق کارشناسی و ... به کارکنان وظیفه مامور ممنوع باشد و نرم کمک هزینه پوشاک کارکنان وظیفه عمومی (بومی و غیربومی) 362 هزار تومان می باشد.

افزایش حقوق کارکنان وظیفه در سال 1393:

بر اساس بخش دیگری از مصوبه افزایش حقوق کارکنان وظیفه در سال 1393، حداقل حقوق سرباز/ ناوی مبلغ 78 هزار تومان و ستوان یکم/ ناوبان یکم پزشک نیز 145 هزار تومان می باشد. مبلغی نیز به عنوان کمک هزینه معاش همسر و اولاد به سربازان متاهل پرداخت خواهد شد. بر اساس ابلاغیه سال گذشته، کمترين دريافتي ناخالص يک نفر وظيفه با سمت سرباز به 65 هزار تومان و بيشترين حقوق دريافتي متعلق به ستوان يکم پزشک به 121 هزار تومان رسيده بود.

حقوق سربازان

ابلاغیه صادره به نیروهای مسلح همچنین تاکید کرده است که کارکنان وظیفه بومی به کسانی اطلاق می‌گردد که دارای یکی از شرایط عدم خدمت در محل سکونت یا بکارگیری در فاصله کمتر از 35 کیلومتر از محل سکونت یا امکان تردد بعد از ساعت کاری به منزل یا در زمان جذب، پذیرش و اخذ امریه بنا به تمایل شخصی محلی خارج از محل سکونت را برای خدمت تعیین کرده باشد را داشته باشند.

همچنین کارکنان وظیفه غیر بومی به کسانی اطلاق می‌گردد که بنا به ضرورت و نیاز دستگاه به کارگیرنده در شهرستان خارج از محل سکونت خود خدمت کرده و یا امکان تردد به منزل را نداشته و در محل خدمت بیتوته داشته باشد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=515413
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه