• ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
  • 0k نظر «نمایش»

تخصصی‌ تر شدن عملکردها در حوزه استخدامی و بودجه‌ ریزی کشور

تخصصی‌ تر شدن عملکردها در حوزه استخدامی و بودجه‌ ریزی کشور

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام‌ ها و بودجه‌ ریزی تخصصی‌ تر می‌ شود

جهت ورود به صفحه اخبار سازمان اداری و استخدامی اینجا کلیک کنید


خبر ۱۳ مرداد ۹۵: تخصصی‌ تر شدن عملکردها در حوزه استخدامی و بودجه‌ ریزی کشور (منبع : خبرگزاری ایسنا)

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: احیای سازمان اداری و استخدامی و تفکیک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از این سازمان موجب تخصصی‌تر شدن عملکردها در دو حوزه استخدامی و بودجه‌ریزی کشور می‌شود.
رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: احیا و تفکیک سازمان‌های مذکور موجب افزایش دقت و تقویت نظارت‌ها در حوزه استخدام‌ها، پرداخت‌ها و دخل و خرج کشور می‌شود.
وی توجه مسئولان اجرایی را به این مسئله جلب کرد که مراقب باشند احیا و تفکیک سازمان اداری و استخدامی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی موجب چاقی و بزرگ‌تر شدن دولت و افت چابکی نظام تصمیم‌گیری کشور نشود.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: دولت قبل برای اینکه نشان دهد خود را کوچک‌تر و چابک‌تر کرده است تخصص‌های دو سازمان را در یکدیگر ادغام کرد اما هیچ تغییری در تعداد نیروی انسانی به وجود نیاورد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس، بی‌توجهی به ساختار و عملکرد نیروی انسانی و دستورالعمل‌های حقوق و دستمزد را اصلی‌ترین عامل در پرداخت حقوق‌های نامتعارف دانست و افزود: احیای سازمان اداری و استخدامی موجب دقت در تصمیم‌گیری‌ها، تخصصی‌تر شدن تصمیمات و تقویت نظام‌های کنترلی و استخدامی می‌شود.
سبحانی‌فر تفکیک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از سازمان اداری و استخدامی را موجب ساماندهی نظام درآمدها و هزینه‌های عمومی و عمرانی کشور دانست و خاطرنشان کرد: تفکیک این دو سازمان از یکدیگر موجب درگیرتر شدن سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به اعتبارات جاری و عمرانی و برداشته شدن گام‌های اجرایی‌تر دستگاه‌ها به سمت بودجه عملیاتی می‌شود.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=517117
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد