۷ سال پیش

اعلام زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۵
اطلاعات بیشتر

اعلام زمان ثبت سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی

جهت ورود به صفحه اصلی جزئیات آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

جهت ورود به صفحه اصلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۵ تیر ۹۵ : اعلام زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۵

*اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره ثبت‌نام و شرکت در سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۵

بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند ثبت‌نام سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور برای جذب مجموعاً ۱۹۲۵۱ نفر در ۱۲ دستگاه اجرایی و ۶۸ دانشگاه از مجموعه دانشگاههای علوم پزشکی از تاریخ ۱۳۹۵/۴/۲۸ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز خواهد شد.
لذا از متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در آزمون مذکور دعوت بعمل می‌آید بمنظور کسب اطلاعات و جزییات مربوط به رشته‌ها و شغل محل استخدام هریک ازز دستگاههای اجرایی و همچنین دانشگاههای علوم پزشکی به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی که از تاریخ ۱۳۹۵/۴/۲۸ برروی سایت سازمان قرار داده خواهد شد مراجعه نمایند.

ضمناً تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون که در شهریورماه خواهد بود در دفترچه راهنما اعلام می‌گردد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=517629
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه