- ۱۴۰۳/۱۱/۱۸
- 191 نظر «نمایش»
استخدام بانک اقتصاد نوین
استخدام بانک اقتصاد نوین (تکمیل فرم)
- بروزرسانی:
- دیدگاه: 191 (نمایش)
- دیدگاههای منتظر: ۰ دیدگاه
استخدامی بانک اقتصاد نوین
استخدام بانک اقتصاد نوین از طریق تکمیل فرم دعوت به همکاری، گزینش و مصاحبه انجام میپذیرد. علاقمندان به استخدام بانک اقتصاد نوین، میتوانند جهت تکمیل فرم استخدام، منابع مصاحبه و شرایط اعلامی، به ادامه این صفحه مراجعه نمایند.
روی لینکها بزنید و بیشتر بخوانید
با فعالسازی این سرویس، آگهیهای استخدام سازمانهای دولتی و خصوصی و همچنین بانکها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.
استخدام بانک اقتصاد نوین | تکمیل فرم
استخدام بانک اقتصاد نوین از طریق تکمیل فرم دعوت به همکاری، درحال حاضر فعال میباشد.
توجه: مهلتی برای تکمیل فرم، تعیین نشده است.
علاقمندان به استخدام بانک اقتصاد نوین، پس از مشاهده تصویری راهنمای ثبت نام، بر روی دکمه ثبت نام در انتهای صفحه کلیک نمایند.
مرحله اول: ورود به صفحه تکمیل فرم
برای شروع فرآیند تکمیل فرم، ابتدا وارد سایت اصلی بانک اقتصاد نوین شوید. (لینک مستقیم ورود به صفحه تکمیل فرم استخدام بانک اقتصاد نوین در ادامه این آموزش قرار داده شده است.)

مرحله دوم: ثبت اطلاعات متقاضی
پس از کلیک روی گزینه درخواست همکاری، چندین بخش برای شما نمایش داده میشود که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:
بخش اول: ثبت اطلاعاتی هویتی
برای تکمیل این بخش از فرم، لازم است اطلاعات هویتی خود شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، محل تولد و.. را وارد نمایید.

بخش دوم: ثبت اطلاعات مربوط به همسر و وضعیت تأهل
در این بخش اطلاعاتی نظیر وضعیت تاهل، ناو نام خانوادگی همسر، تعداد فرزندان و.. را وارد نمایید.

بخش سوم: ثبت وضعیت نظام وظیفه و شغل مورد تقاضا
در این قسمت باید وضعیت نظام وظیفه و در صورت معافیت دلیل آن را مشخص کرده، همچنین شغل مورد تقاضا، نحوه آشنایی با بانک و وضعیت مشتری بودن خود را وارد نمایید.

بخش چهارم: ثبت اطلاعات تماس و محل سکونت
بخش چهارم مربوط به اطلاعات تماس و محل سکونت است که باید در آن اطلاعاتی مانند آدرس محل سکونت، شهر، کدپستی و.. را وارد نمایید.

بخش پنجم: ثبت مشخصات اعضای خانواده
در این بخش باید مشخصات اعضای خانواده خود مانند نام و نامخانوادگی پدر، شغل پدر، محل خدمت پدر و.. را وارد نمایید.

بخش ششم: ثبت اطلاعات سوابق تحصیلی
این قسمت مربوط به اطلاعات سوابق تحصیلی است که باید در آن اطلاعاتی مانند رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی، معدل و .. را وارد نمایید.

بخش هفتم: ثبت مهارتهای زبانی و رایانهای
در این بخش باید میزان آشنایی خود با زبانهای خارجی، رایانه و مهارتهای ICDL را وارد نمایید.

بخش هشتم: ثبت اطلاعات سوابق کاری
بخش نهایی مربوط به اطلاعات سوابق کاری است. در ابتدا لازم است به پرسشهای مربوط به وضعیت اشتغال فعلی و داشتن سابقه کاری پاسخ دهید. سپس میتوانید مواردی مانند شماره بیمه، نام سازمان، پست سازمانی و.. را وارد نمایید. در پایان، روی دکمه "ثبت پیش نویس" کلیک نمایید.

مرحله نهایی: پیش نمایش اطلاعات وارد شده و کد رهگیری
در مرحله نهایی، پیش نمایش اطلاعات وارد شده و کد پیگیری نمایش داده خواهد شد.

برای آغاز فرآیند تکمیل فرم، روی دکمه زیر کلیک نمایید.
اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.