۸ سال پیش

استخدام ۷ هزار نفردر اورژانس کشور
No Image

استخدام ۷ هزار نفردر اورژانس کشور

خراسان جنوبی
منقضی شده


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

استخدام بیش از ۷ هزار نفر توسط اورژانس کشور

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام اورژانس کشور اینجا کلیک نمایید 


خبر 19 اردیبهشت 94: استخدام ۷ هزار نفردر اورژانس کشور

دکتر میعادی‌فر با اشاره به استخدام بیش از ۷ هزار نفر در امسال توسط اورژانس کشور عنوان کرد: ما در این زمینه با کسری جدی نیرو مواجه هستیم که امیدواریم بتوانیم مجوزهای لازم را برای استخدام این تعداد نیرو را اخذ کنیم و اگر در این زمینه موفق نباشیم سعی می‌کنیم تا خدمات مورد نیاز را از طریق خرید خدمت از بخش خصوصی به مردم ارائه کنیم.

معاون اجرایی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور با بیان اینکه محور مواصلاتی تهران - سبزوار و سبزوار - مشهد از مهم‌ترین محورهای پر تردد در کشور است، گفت: متاسفانه با وجود مصوباتی که در زمینه استقرار امدادهوایی در این شهرستان شده، هنوز زیرساخت‌های لازم برای استقرار فراهم نشده است.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه زیرساخت‌های لازم برای استقرار امدادهوایی در شهرستان سبزوار وجود ندارد، تصریح کرد: در همین زمینه پیگیری شده تا بتوانیم از امکانات و تجهیزات سازمان‌ها و مجموعه‌هایی که از این ظرفیت بهره‌مند هستند، استفاده کنیم تا بتوانیم پایگاه امداد هوایی را در شهرستان مستقر و بالگرد آن را تامین کنیم.

میعادی‌فر با اشاره به استقرار امداد هوایی در شهرهای تهران، مشهد و شاهرود خاطرنشان کرد: این مسیر یک هزار کیلومتری در حقیقت ارتباطی مهم در ابعاد مختلف است که در صورت تامین امداد هوایی در سبزوار پوشش جاده‌ای در شعاع ۱۵۰ کیلومتری را برای امدادرسانی به مجروحان حوادث خواهیم داشت

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=625916
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه