• ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه علوم پزشکی ساوه- سال ۹۵

استخدام دانشگاه علوم پزشکی ساوه- سال ۹۵

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام دانشکده علوم پزشکی ساوه

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام دانشگاه علوم پزشکی ساوه اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام دانشگاه های علوم پزشکی کلیک نمایید


خبر ۲۱ آذر ۹۵: نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای شما کارجویان گرامی؛ به اطلاع میرسانیم: نتایج اولیه آزمون استخدام دانشگاه های علوم پزشکی توسط سازمان سنجش اعلام شد.

متن اطلاعیه سازمان سنجش:
بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در یکی از خوشه های شغلی پرستار (کد۲۴۶۲)، ماما (کد۲۴۶۷)، کارشناس فوریتهای پزشکی (کد۲۴۹۹)، کاردان فوریتهای پزشکی (کد ۲۵۰۰)، کارشناس ارتباطات و عملیات پزشک (کد ۲۵۴۴)، کارشناس ارتباطات و عملیات پرستار (کد ۲۴۷۳) و اپراتور ۱۱۵ (کد ۲۵۰۱) دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، متقاضی استخدام بوده و در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ ۲۱/۸/۹۵ شرکت نموده اند، می‌رساند، نتایج آزمون داوطلبان شرکت کننده در شغل های فوق الذکر به صورت کارنامه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

توجه: ضمناً به اطلاع داوطلبان سایر خوشه‌های شغلی سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی می‌رساند، نتایج آزمون آنان متعاقباً و حداکثر تا پایان آذر ماه ۹۵ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور، اعلام خواهد شد.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه کامل سازمان سنجش اینجا کلیک نمایید


خبر 11 مهر 95 : استخدام دانشكده علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه

دانشگاهها/دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نظر دارند برای تامین نیروهای مورد نیاز خود از محل مجوزهای شماره ۴۴۸۱۱۴ مورخ ۲۵/۱۲/۹۴ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، افراد واجد شرایط را از طریق امتحان کتبی (در حیطه های عمومی و تخصصی) و مصاحبه استخدامی به شرح ذیل به صورت پیمانی استخدام نمایند.

جهت دانلود شرایط عمومی استخدام دانشگاه های علوم پزشکی کلیک کنید

جهت دانلود دفترچه راهنما استخدام دانشگاه های علوم پزشکی به همراه لیست رشته ها اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده متن کامل آگهی استخدام دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

https://iranestekhdam.ir/?p=626041
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد