۷ سال پیش

کسر خدمت برای ارائه دهندگان طرح های تحقیقاتی و پژوهشی دانشجویی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مسئول دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: کسر خدمت وظیفه برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا که طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی ارائه می‌دهند، اعمال می‌شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی کلیک کنید


مسئول دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: کسر خدمت وظیفه برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا که طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی ارائه می‌دهند، اعمال می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،سرهنگ اسدالله مالکی در نشست خبری با اصحاب رسانه آغاز به کار دفتر تحقیقات کاربردی ناجا در آذربایجان غربی را از سال 1387 اعلام کرد و گفت: نگرش علمی به ماموریت ها و چالش های سازمانی از جمله اهداف تشکیل این دفتر بشمار می رود.

وی افزود: دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان ماموریت دارد با تولید دانش پلیسی ، تصمیم گیری فرماندهان را مبتنی به دانش و یافته های علمی گند.

مسئول دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ارتقای جایگاه علمی پلیس استان در سطح مراکز علمی و دانشگاه را از دیگر ماموریت های این حوزه برشمرد و اظهار کرد: یکی از اقداماتی که نیروی انتظامی در بحث های علمی مورد توجه قرار می دهد تولید فصل نامه های علمی است که از طریق سامانه نشریات ناجا قابل مشاهده می باشد.

مالکی تالیف و تهیه سه عنوان کتاب ، دو عنوان پروژه تحقیقاتی و 25 عنوان مقاله را از جمله اقدامات دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان در راستای تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سازمان تحقیقات کاربردی از پایان نامه ارشد و دکتری حمایت مالی و عملی دارد و با تمامی دانشگاه‌ها نیز در ارتباط است گفت: موضوعات جرم یابی، علوم اجتماعی، همگرایی با اقوام، نظم و امنیت، سرقت، راهنمایی و رانندگی، ترافیک و قاچاق از اولویت های طرح های حمایتی ناجا می باشد البته به شرطی که در حوزه جغرافیایی آذربایجان غربی باشد.

مسئول دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: سال گذشته 8 نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد کسر خدمت گرفته اند و امسال نیز از بین 20 عنوان پروژه کسر خدمت ابلاغی 2 مورد مصوب و بقیه نیز در دست بررسی است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=672210
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد