۷ سال پیش

جذب ۱۰ هزار معلم در استان زنجان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

رئیس آموزش و پرورش استان از جذب 10 هزار معلم در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: متقاضیان در آزمون جذب نیرو ثبت نام کنند.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


رئیس آموزش و پرورش استان از جذب 10 هزار معلم در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: متقاضیان در آزمون جذب نیرو ثبت نام کنند.
مرتضی تمجیدی به خبرآنلاین افزود: برای سال تحصیلی چند طرح در نظر گرفته شده است که یکی از این طرح‌ها «رهروان آموزش» است. در این طرح راهروان آموزش ماموریت خواهند داشت که پیگیر کمی و کیفی آموزش‌ دانش‌آموزان روستایی باشند.
وی درباره جذب معلم در آموزش و پرورش استان اظهار کرد: اگرچه جذب نیروهای آموزش و پرورش از کانال دانشگاه فرهنگیان بوده است، اما کانال دیگری برای جذب نیرو وجود دارد. چرا که برخی از رشته‌هایی که در آن نیاز به معلم داریم در دانشگاه فرهنگیان تدریس نمی‌شود. وی افزود: در این باره باید از نیروهای که دارای تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند، جذب نیرو داشته باشیم.
تمجیدی گفت: با اینکه قرار بود جذب نیرو در شهریور انجام گیرد اما این موضوع به مهر موکول شد و علاقه‌مندان می‌توانند در زمان فراخوان ثبت‌نام کنند. براین اساس در صورت پذیرش، متقاضیان یک سال آموزش خواهند دید و سپس برای تدریس راهی مدارس خواهند شد.
تمجیدی گزارش داد: طی سال گذشته در کشور 5 هزار نفر از طریق آزمون جذب شدند که سهم استان زنجان از این تعداد 85 نفر بود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=672240
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد