۷ سال پیش

ثبت نام بیش از ۴۵۶ هزار داوطلب در آزمون استخدامی
اطلاعات بیشتر

ثبت نام بیش از 456 هزار داوطلب در آزمون استخدامی

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از 456 هزار نفر در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش، دانشگاه‌های علوم پزشکی و 12 دستگاه اجرایی خبر داد و گفت: این آزمون‌ها روز جمعه 21 آبان‌ماه جاری برگزار می‌شوند.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: آمار نهایی ثبت‌نام از داوطلبان متقاضی شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز 12 دستگاه اجرایی، آزمون استخدامی برای 68 دانشگاه از مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی و همچنین آزمون استخدامی سال 95 آموزش و پرورش مشخص شد.

وی در ادامه تصریح کرد: براساس آمار نهایی اعلام شده تعداد 99 هزار و 522 داوطلب در سومین آزمون استخدامی 12 دستگاه اجرایی، 123 هزار و 576 داوطلب در آزمون استخدامی 68 دانشگاه علوم پزشکی و در نهایت تعداد 233 هزار و 422 در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ثبت‌نام کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی 12 دستگاه اجرایی، 68 دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش روز جمعه 21 آبان‌ماه جاری برگزار خواهد شد و تعداد 456 هزار و 520 نفر در این روز برای پذیرفته‌شدن در یکی از آزمون‌های استخدامی رقابت می‌کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=683043
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد