۷ سال پیش

معلمان استخدامی رد صلاحیت شده تا سال آینده صبر کنند
اطلاعات بیشتر

 معلمان استخدامی رد صلاحیت شده تا سال آینده صبر کنند

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


تهران – ایرنا – مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی گفت: معلمان استخدامی که صلاحیت حرفه ای آنان تائید نشده باید تا سال آینده تحصیلی صبر کنند پرونده آنان در دست بررسی مجدد است.
معلمان استخدامی رد صلاحیت شده تا سال آینده صبر کنند
محمد فاضل روز شنبه و در حاشیه گردهمایی کارشناسان مسئول امور زنان استانهای آموزش و پرورش در محل باشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: صلاحیت این نیروها در بررسی مجدد است و سعی خواهد شد برای سال تحصیلی آینده تا برطرف شدن مشکل حرفه ای و کسب آمادگی لازم برای تدریس در مدارس ، اقدام لازم به عمل آورده شود.
وی نسبت به طرح رتبه بندی معلمان و فرهنگیان گفت: رتبه بندیی که از سال گذشته اعمال شد کماکان با همان شرایط ادامه پیدا خواهد کرد و معلمان براساس فرمی که در این رابطه وجود دارد در همیشه ایام مورد ارزیابی قرار می گیرند و بر اساس میزان کارکرد افراد امتیازاتی به آنان تعلق خواهد گرفت که شامل امتیاز مادی نیز هست و در سیستم اداری ثبت می شود.
فاضل افزود: رتبه بندی با همان شرایط گذشته در سالجاری نیز ادامه خواهد داشت ولی امیدواریم در آینده از جهت افراد تحت پوشش و میزان تاثیر گذاری از بابت معیشت همکاران فرهنگی به شرط توسعه مالی دولت بتوان اثرات بیشتری داشته باشد.
مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش در صورت تامین امکانات به دبنال طرح توسعه رتبه بندی معلمان است ، نسبت به اجرای طرح صلاحیت حرفه ای فرهنگیان افزود: طرح صلاحیت حرفه ای یک طرح جامعه ای که ابعاد مختلفی را در بر می گیرد اگر همه ابعاد این طرح با یکدیگر انجام نشود بخصوص بعد مالی ، این طرح نمی تواند فراگیرد شود .
وی گفت: حتما باید زمینه سازی قبل از اجرای طرح انجام پذیرد که بتوان اقدامات بعدی را در این زمینه انجام داد.
فاضل نسبت به پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته ، حق التدریسی و سرانه مدارس گفت: خوشبختانه با مصوبه اخیر دولت قرار شد مطالبات فرهنگیان اعم از بازنشستگان سال ۹۴ و بخش دیگری از مطالبات آنان حداکثر تا آخر آذر ماه امسال پرداخت شود و این پرداختی ها شامل معلمان حق التدریسی و همچنین بخش دیگری از سرانه مدارس نیز خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=697283
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد