۷ سال پیش

برگزاری دومین نشست ستاد استخدام قهرمانان المپیکی و بازیهای آسیایی
اطلاعات بیشتر

دومین نشست ستاد استخدام قهرمانان المپیکی و بازیهای آسیایی برگزار شد

جهت مشاهده جزئیات استخدام قهرمانان ورزشی اینجا کلیک کنید


دومین نشست ستاد استخدام قهرمانان المپیکی و بازیهای آسیایی برگزار شد که ماموریت این ستاد تهیه مقدمات جذب قهرمانان بازیهای آسیایی و المپیکی در سازمان ها و نهادهای دولتی بر اساس قانون استخدام قهرمانان مصوب 1395 است.

به گزارش ایسنا، سید مناف هاشمی معاون توسعه و پشتیبانی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان خبر از تشکیل دومین نشست ستاد استخدام قهرمانان بازیهای آسیایی و المپیک داد.

به گفته وی این نشست امروز با حضور امیر رضا خادم معاون امور استانها و مجلس و سید نصرالله سجادی معاون امور قهرمانی و با حضور مدیران سازمان امور استخدامی کشور در محل وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد.

مرداد ماه امسال اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی جذب و استخدام قهرمانان مشمول قانون سرباز قهرمان را که به تصویب هیئت وزیران رسیده برای اجرا ابلاغ کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره امکان جذب قهرمانان در سایر دستگاههای دولتی به جز وزارت ورزش و جوانان گفت: در جلسه ای که با مدیران کل منابع انسانی دستگاههای دولتی داشتیم تلاش داریم که از ظرفیت سایر دستگاهها هم برای جذب قهرمانان ورزشی کشور که مایه سربلندی کشور هستند استفاده کنیم.

یادآور می شود بر اساس آیین نامه جذب قهرمانان در دستگاههای دولتی ، قهرمانان بازی های المپیک شامل نفرات اول تا سوم و قهرمانان اول و دوم مسابقات قهرمانی جهان و نفرات اول، دوم و سوم بازی های آسیایی و مسابقات جهانی در رشته های ورزشی تحت پوشش کمیته بین المللی المپیک (IOC) حسب مورد در رشته های فردی و گروهی و مقام اول تا سوم مسابقات جام جهانی فوتبال، بسکتبال و والیبال و همچنین یکی از فرزندان قهرمانان بازی های پارالمپیک شامل نفر اول در رشته های فردی و کلیه نفرات در رشته های گروهی می توانند با رعایت شرایطی، از سوی دستگاه های اجرایی بدون برگزاری آزمون و خارج از نشر آگهی به صورت پیمانی جذب و استخدام شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=701593
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد