۷ سال پیش

ساعت کاری بانوان به ۴ ساعت کاهش یابد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

ساعت کاری بانوان به ۴ ساعت کاهش یابد

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه ساعت کاری بانوان به ۴ ساعت کاهش یابد، گفت: افزایش بیماری‌های غیرواگیر در یزد ریشه‌یابی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با جمعی از مدیران و معاونان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) یزد با اشاره به اینکه باید یک علت سنجی از افزایش بیماریهای غیر واگیر در جامعه انجام شود، اظهار داشت: امروزه متاسفانه بیماری‌های غیرواگیر در جامعه از جمله در یزد رو به افزایش است.

وی یکی از مهمترین علل این موضوع را بحث تغذیه دانست و گفت: در گذشته مردم انواع غذاهای چرب و شیرین را مصرف می‌کردند ولی به این میزان چربی خون، قند خون، فشار خون و موارد مختلف دیگر را نداشتند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: متاسفانه الان در سطح شهرها مغازه‌های متعدد فست فودها را مشاهده می‌کنیم که هیچ نظارتی هم بر تولیدات آنها صورت نمی‌گیرد.

ناصری ادامه داد: رستوران‌ها هم به همین صورت است و نظارت خاصی در رابطه با مثلا میزان مصرف نمک یا روغن مصرفی و میزان روغن مورد استفاده قرار گرفته صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه باید نظارت‌ها بر تولید مواد غذایی افزایش یابد، گفت: در صورتی که میزان مصرف موادی که مصرف زیاد آن برای سلامت مضر است برای رستوران‌ها مشخص شود و تخلف از این حد با جریمه روبه‌رو باشد، می‌توان جلوی بخشی از بیماریهای غیرواگیر را گرفت.

وی تغییر فرهنگ در زمینه پخت غذا و شیوع مصرف غذاهای آماده به جای غذاهای خانگی را یکی از مشکلات امروز جامعه دانست و گفت: متاسفانه امروز شاهدیم که به نسبت گذشته در خانه‌ها کمتر غذا پخت می‌شود و مردم بیشتر به غذای آماده رو آورده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: استفاده از غذاهای آماده علاوه بر اینکه هزینه بسیار بیشتری بر خانواده تحمیل می‌کند، زمینه کاهش الفت و انس را در بین خانواده‌ها فراهم می‌کند.

ناصری با اشاره به اینکه یکی از دلایل این موضوع این است که بخش عمده‌ای از بانوان شاغل هستند، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های علاج این موضوع این است که ساعت کار بانوان به 4 ساعت کاهش پیدا کند.

امام جمعه یزد ادامه داد: بعد از طی کردن این ساعتها بانوان باید به خانه‌های خود بروند و اگر می‌توانند دور کاری کنند کار خود را انجام دهند اما اگر نمی‌توانند باید به همان میزان کار در اداره اکتفا کرد.

وی با تاکید بر این موضوع که امروزه امکان‌پذیر نیست که مانع کار و اشتغال بانوان شد، گفت: در صورتی که ساعت کاری بانوان کاهش یابد آنها می‌توانند به مدیریت منزل و تربیت فرزندان هم به صورت بهتری بپردازند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=702222
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد