• ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
  • 0k نظر «نمایش»

جذب ۱۴۰۰ راهدار در وزارت راه و شهرسازی

جذب ۱۴۰۰ راهدار در وزارت راه و شهرسازی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

1400 راهدار در کشور استخدام می‌شوند

جهت ورود به صفحه استخدامی وزارت راه و شهرسازی اینجا کلیک کنید


خبر 3 دی 93: ۱۴۰۰ راهدار در کشور استخدام می‌شوند

سید سعید سیدعلایی در حاشیه مراسم روز راهدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما از طریق معاونت توسعه راهبردی رئیس جمهور کار استخدام یک‌هزار و ۴۰۰ راهدار را پیگیر هستیم که به زودی بر اساس سهمیه ابلاغی به استان‌ها استخدام آن‌ها آغاز خواهد شد.
وی افزود: این استخدام منهای مجوز استخدامی پنج هزار نیرو در وزارت راه و شهرسازی است که آن را نیز اعمال می‌کنیم و امیدواریم با صدور مجوز مراحل اجرایی آن آغاز شود.
معاون توسعه منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی از حاکمیتی شدن کلیه پست‌های راهداری در کشور خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه معاونت توسعه منابع انسانی و راهبردی رئیس جمهور تمامی پست‌های راهداری حاکمیتی شده و مشکلاتی که پیش از این در این حوزه داشتیم، برطرف می‌شود.
سیدعلایی از آغاز آموزش راهداران در کشور خبر داد و تصریح کرد: براساس توافق‌نامه‌ای که بین مرکز تحقیقات راه و شهرسازی و مجموعه‌های علمی و آموزشی و دانشگاهی در کشور به انجام رسیده از امروز اول دی ماه آموزش راهداران آغاز شده و ما در تهران در ۲ مرکز آموزشی این برنامه‌ها را تعقیب می‌کنیم.
این مسئول ادامه داد: در سایر استان‌ها نیز به تدریج تا پایان امسال و سال آینده دوره‌های آموزشی آغاز خواهد شد تا راهداران بتوانند با آموزش‌های نوین در این حوزه بیشتر آشنا شوند.
معاون توسعه منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی از حذف نقاط حادثه‌خیز و همچنین تقویت ایمنی جاده‌ها خبر داد و عنوان کرد: ما شرایط بسیار سختی را در زمستان در برخی از استان‌ها در حوزه راه شاهد هستیم به طوری که گذر هموطنان‌مان بدون حضور راهداران از این جاده‌ها به دلیل بارش سنگین برف امکان‌پذیر نیست.
سید علایی ایثارگری راهداران را در انجام وظیفه خود خطیر عنوان کرد و گفت: استان اردبیل از استان‌هایی است که در نیمه ۲ سال با بیشترین بارش و نزولات جوی روبرو است اما به رغم این بارش‌های سنگین با تلاش راهداران در کمترین فرصت مسیرها و راه‌ها بازگشایی شده و امکان تردد در آن به وجود می‌آید.
شخص وزیر پیگیر تکمیل راه‌آهن اردبیل میانه است
وی در مورد پروژه راه‌آهن اردبیل نیز عنوان کرد: شخص وزیر راه و شهرسازی به جد پیگیر اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل است و در کنار تلاشی که مجموعه نمایندگان و شخص استاندار اردبیل انجام می‌دهد امیدواریم هر چه سریع‌تر از محل فاینانس شرکت چینی عملیات اجرای این پروژه را آغاز کند.
معاون توسعه منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت‌و‌گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل گفت: هیچ مانعی در آغاز عملیات اجرایی این پروژه و تکمیل آن وجود ندارد و امیدواریم در موعد مقرر پیمانکار پروژه آن را تکمیل و تحویل دهد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=751257
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد