۷ سال پیش

رفع کمبود نیاز آموزش و پرورش از طریق جذب نیروی حق التدریس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

ایجاد تعادل بین فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و نیاز آموزش و پرورش

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار معلمان و فرهنگیان اینجا کلیک کنید

جهت ورود به صفحه اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک کنید

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنید

جهت ورود به صفحه اخبار استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید


خبر 15 فروردین 96: رفع کمبود نیاز آموزش و پرورش از طریق جذب نیروی حق التدریس (منبع: خبرگزاری خانه ملت)

محمدی اظهارکرد: ایجاد تعادل بین فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و نیاز آموزش و پرورش راهکاری برای رفع مشکل کمبود معلم
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعتقاد دارد راهکار رفع نگرانی کمبود معلم در مدارس، افزایش تعداد دانشجویان و ایجاد تعادل بین فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و نیازهای وزارت آموزش و پرورش است.

ایجاد تعادل بین فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و نیاز آموزش و پرورش راهکاری برای رفع مشکل کمبود معلم

داوود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه تغییرات دو سال گذشته وزارت آموزش و پرورش در حوزه بازنشستگی نیروهای انسانی و روند افزایش این مهم موجب نگرانی شده است، گفت: بر این اساس مسئولان باید در مقابل روند افزایش بازنشستگان، تعادلی بین نیروهای ورودی‌ و بازنشستگان بوجود بیاورند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش باید کمبود نیروی انسانی را در درجه اول از طریق دانشگاه فرهنگیان تامین کند، اظهار کرد: در صورت نیاز مجدد به نیرو می‌توان بر اساس قانون کمبودها را از طریق جذب نیروی حق التدریس رفع کرد.

وی ضمن اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش باید برنامه‌ریزی مناسبی برای تامین نیروی انسانی در دستورکار قرار دهد تا در آینده با مشکل مواجه نشود، ادامه داد: یکی از راهکارها برای رفع این مهم، افزایش تعداد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و ایجاد تعادل بین فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و نیاز آموزش و پرورش است تا بتوان از بروز مشکل در آینده جلوگیری کرد.

بررسی برنامه ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

محمدی تصریح کرد: دستگاه عظیم آموزش و پرورش در حوزه ساماندهی نیروی انسانی قابل مقایسه با سایر وزاتخانه‌های دیگر نیست از این رو مسئولان این وزارتخانه برنامه مربوط به ساماندهی نیروهایشان را به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارائه کنند تا پس از بررسی، بتوان تعادلی در این عرصه ایجاد شود.

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حتما در سال جاری طی جلسه‌ای با وزیر و معاونان آموزش و پرورش این موضوع بررسی خواهد خواهد شد تابتوان این مهم را برطرف کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=754700
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه