• ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
  • 0k نظر «نمایش»

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی آزمون ستاد سرشماری سال ۹۵

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی آزمون ستاد سرشماری سال ۹۵

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی آزمون ستاد سرشماری سال 95

عده ای از کاربران سایت ایران استخدام پس از شرکت در آزمون استخدامی ستاد سرشماری در سال 1395 و گذراندن مراحل مصاحبه (روانشناسی، عقیدتی، معاینات پزشکی و طب کار، گزینش و سایر مراحل مربوط به روند جذب و استخدام) تجربیات و سوالات خود را در اختیار سایرین قرار داده اند. شما می توانید با مراجعه به صفحه زیر از این تجربیات بهره مند شوید.

رفتن به صفحه تجربیات استخدامی ستاد سرشماری کشور


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

مرحله مصاحبه تخصصی، روانشناسی و علمی

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی ستاد سرشماری کشور در سال 95 از مرحله مصاحبه تخصصی، روانشناسی و علمی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: Nafis (مشاهده تجربه)
کاربری : Nafis ارسال : 95/07/10 ساعت ارسال : 18:11 کد دیدگاه : 937268
به ما یه ادرس دادن رفتیم (تهران)اونجا گفتن باید ظاهرتون اداری باشه یعنی ارایش نداشته باشی تیشرت نپوشی مدل موهات درست باشه رنگای تیره بپوشی. بعد گفتن بر اساس مدرک تحصیلی الویت بندی میکنن مناطقی که قراره برید کارشناسا رو هم خود سازمانشون از قبل مشخص کردن فقط مامور سرشماری میخوان. بیشترین نیروی مورد نیازشون خانوم هس و الویت مناطق شهری و بزرگ با خانوماس ولی اقایونی که مناطق واسشون مهم نباشه و قبول کنن که ب مناطق دورتر و سخت تر برن صد در صد انتخاب میشن چون خیلی نیاز دارن. کار با تبلت و نرم افزار رو خودشون اموزش میدن نیازی ب داشتن تبلت هم نیس خودشون تبلت میدن. کلاسای اموزش از ساعت ۸:۳۰صبح تا ۱۶:۰۰ تاریخ کلاسا ۱۲مهر تا ۱۸ مهر که تو این کلاسا یه کتاب تقریبا ۱۵۰ صفحه ای میدن تو کلاسا هم مباحثشو تدریس میکنن بعد ازمون میگیرن حد نصاب نمره رو بگیری انتخاب میشی در غیر اینصورت حذف میشی تو کلاسای اموزشی نهار هم خودشون میدن.در حین سرشماری یعنی وسطاش اگه مشکلی پیش بیاد و کار رو رها کنید هیچ مبلغی بهتون تعلق نمیگیره. راجب دستمزد هم بستگی ب تعداد خانواری داره که امارشونو میگیرید گفتن حد نصاب برای هر نفر ۱۲۰۰الی ۱۵۰۰خانواره و تقریبا در روز باید امار ۴۰تا خانوارو ثبت کنید .اگه حد نصابو ثبت کردید و رفتید ب کمک بقیه پول بیشتری میگیرید به حد نصاب نرسید براساس تعداد اماری که زدید دستمزد میگیرید.سرویس هم از ستاد مرکزی شروع میشه هر روز باید برید اونجا از اونجا میبرنتون جایی که باید امار بگیرید ساعت کاری هم ۸:۳۰ تا ۱۸:۰۰. باید با گروهتون هماهنگ باشید کار وقتی تمومه که کل گروه کارو تموم کرده باشن اینطور نیس که شما کارت تموم شد بتونی بری باید منتظر تموم شدن کار بقیه باشی. راجب الویت بندی مناطق هم گفتن اگر منطقه خاصی مورد نظرتون نباشه شانس انتخابتون بیشتره ولی اگه فقط یه منطقه خاص مدنظر باشه احتمال حذف بالاس.
هر چی که یادم بود گفتم دیگه

معرفی کتاب‌های مصاحبه

واحد آموزش ایران استخدام جهت کسب آمادگی شما کاربران عزیز در جلسات ارزیابی تکمیلی (مصاحبه) کتاب‌هایی جامع شامل تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی آماده نموده‌ است.

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی

سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی

صفحات مرتبط

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=763914
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد