• ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
  • 1k نظر «نمایش»

جزئیات پرداخت پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش

جزئیات پرداخت پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جزئیات پرداخت پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش

جهت ورود به صفحه اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

جهت ورود به صفحه آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

جهت ورود به صفحه اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

وضعیت پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته در سال 96


خبر 23 اردیبهشت 96: جزئیات پرداخت پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش (منبع: خبرگزاری فارس)

پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش هنوز از سال 94 باقی مانده است

نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش هنوز از سال 94 باقی‌مانده و دولت از دریچه منزلت به آموزش و پرورش نگاه نکرده است.

اسدالله عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس استان سمنان درباره عملکرد وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: نمره عملکرد دولت یازدهم در حوزه آموزش و پرورش پایین است؛ دولت در بخش‌هایی اعلام کرده که حقوق فرهنگیان را دو برابر کرده‌ایم و فرهنگیان و شاغلان آموزش و پرورش را مانند سایر کارکنان دیده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه دولت نگاهی متناسب به‌ جایگاه آموزش و پرورش نداشته، اضافه کرد: دولت از دریچه منزلت به آموزش و پرورش نگاه نکرد و آموزش و پرورش را به‌عنوان یک وزارت‌خانه مانند سایر وزارت‌خانه‌ها دیده است.

نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش هنوز از سال 94 باقی مانده است، تصریح کرد: بسیاری از مربیان پیش‌دبستانی و حق‌التدریسی‌ها مشکلاتی دارند و حقوق خیلی از فرهنگیان هنوز پرداخت نشده است.

عباسی با بیان اینکه مدیریت این وزارت‌خانه سال 95 در بحث تملک دارایی‌ها و اعتبارات سرمایه‌ای ضعیف بوده است، اضافه کرد: نتوانسته‌اند مطالبات پیمانکاران را هم پرداخت کنند و این باعث شده بود با اتفاقاتی که در صندوق ذخیره فرهنگیان و مشابه آن رخ داد، وزیر سابق آموزش و پرورش برکنار شود.

وی با اشاره به رفتار وزیر فعلی آموزش و پرورش در مدیریت این وزارت‌خانه برای رفع مشکلات و کمبودها به‌ویژه موانع پیش روی فرهنگیان، این برنامه‌ها را دارای ساختار روزمرگی توصیف کرد.

نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان با تأکید بر اینکه وزیر آموزش و پرورش جای مدیریت نگهداری می‌کند، تصریح کرد: چندین مدیر را خارج از فضای این وزارتخانه آورده‌اند که خیلی اشرافیتی بر مسائل آموزش و پرورش ندارند.

عباسی با اشاره به اینکه مدیریت وزارت آموزش و پرورش شتاب لازم را برای ساماندهی مطالبات و سایر نیازهای فرهنگیان ندارد، افزود: امید داریم در آینده شاهد حفظ جایگاه و منزلت فرهنگیان باشیم.

وی اظهار کرد: دولت باید بیمه فرهنگیان و تحول بنیادی در آموزش و پرورش را در دستور کار قرار دهد و نگاه ویژه به حوزه پرورشی و مهارت‌آموزی داشته باشد تا زمانی که دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل شدند، دارای مهارت باشند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=776569
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k