۹ سال پیش

ایران استخدام: هرآنچه که نوبخت در برنامه گفتگوی ویژه خبری گفت
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

با سلام

طبق درخواست بازدیدکنندگان محترم، ایران استخدام تصمیم به تهیه ی گزارشی چکیده از گفته های آقای نوبخت در برنامه ی ویژه ی گفتگوی خبری گرفته است که به شرح زیر ارائه میگردد:

محمد باقر نوبخت روز یکشنبه 21 اردیبهشت 93 با حضور در گفتگوی ویژه ی خبری در رابطه با استخدام های صورت گرفته چنین بیان کرد:

با توجه به ایراد قانونی گرفته شده توسط مجلس محترم به لایحه ی طرح مهر آفرین در دولت قبلی، دولت جدید اقدام به لغو طرح مهر آفرین نموده است، اما با توجه به اینکه گروهی از افراد در طی طرح مهرآفرین اقدام به ثبت نام در آزمون های استخدامی نموده و همچنین در آزمون پذیرفته شده اند و مراحل استخدامی آنها طی شده است استخدامی آن دسته از پذیرفته شدگان به شرط تأمین بودجه در دستگاه مربوطه قابل انجام است.  این تأمین بودجه جهت استخدام از محل صرفه جویی منابع و یا براساس بند “ب ” ماده ۲۴ قانون خدمات کشوری که به ازای هر ۳ نفر بازنشسته، یک نفر مجوز استخدام را خواهد داشت،  صورت خواهد گرفت.

نوبخت همچنین در رابطه با استخدام مهنددسین ناظر چنین بیان داشت که با توجه به قانونی بودن این استخدام و بر اساس قانون برنامه ی پنجم توسعه و بند “ب ” ماده ۲۴ قانون خدمات کشوری به ازای هر ۳ نفر بازنشسته، یک نفر مجوز استخدام را خواهد داشت.

با آرزوی موفقیت-ایران استخدام

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=85767
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد