• ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
  • 1k نظر «نمایش»

۱۸۰ هزار آموزشیار و حق التدریسی منتظر تایید کلیات طرح استخدامی

۱۸۰ هزار آموزشیار و حق التدریسی منتظر تایید کلیات طرح استخدامی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

180 هزار نفر چشم‌ انتظار تصمیم درباره طرح استخدام حق‌التدریسان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: 180 هزار آموزشیار و حق التدریسی منتظر تایید کلیات طرح استخدامی می باشند.

زاهدی می‌گوید اگر آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی به حق‌التدریسان اضافه شوند، جامعه آماری طرح استخدامی آنها به ۱۸۰هزار نفر می‌رسد.
محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نحوه بررسی و جمع‌بندی کمیسیون آموزش مجلس درخصوص طرح استخدام حق‌التدریسان باوجود مخالفت‌های وزارت آموزش و پرورش با این طرح، گفت: اگرچه کمیسیون آموزش مجلس هم با این موضوع مخالفت کرد؛ اما کلیات این طرح در صحن علنی‌ رأی آورد به همین دلیل کمیسیون در بررسی مجدد خود دیگر نمی‌تواند با کلیات آن مخالفت کند؛ هرچند مخالفت اولیه کمیسیون به دلیل مغایرت این طرح با برنامه ششم و بار مالی پیرامون طرح آن بود.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات کمیسیون آموزش مجلس با معاونان وزیر آموزش و پرورش درخصوص این طرح، افزود: توافقات کلی در این رابطه صورت گرفته است و قرار است این توافقات طی جلسات آتی چکش‌کاری شوند البته امیدواریم بحث‌ها و تصمیم‌گیری‌ها طوری جلو رود که منافع دولت و آموزش و پرورش و حق‌التدریسانی که سال‌ها از حق و حقوق خود باز مانده‌اند توأمان تامین شود.
وی اضافه کرد: جامعه آماری حق‌التدریسان زیرمجموعه این طرح متناقض است چراکه اگر آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی نیز به آن‌ها اضافه شوند تعدادشان به حدود 180هزار نفر می‌رسد.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درخصوص بحران کمبود نیرو انسانی در آموزش و پرورش، توضیح داد: برای عبور از این بحران باید از تمام ظرفیت دانشگاه فرهنگیان استفاده و هر سال به تعداد جذب نیروی آن افزوده شود؛ همچنین با استخدام و ساماندهی نیروهای حق‌التدریسی نیز می‌توان این مشکل را کاهش داد.

مشاهده صفحه جامع استخدام آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی

مشاهده صفحه جامع استخدام مربیان حق التدریس

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=881840
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k