۶ سال پیش

فراخوان مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزده آذر
اطلاعات بیشتر

فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم به خدمت سربازی

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک نمایید


خبر 16 آذر 96: فراخوان مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزده آذر (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)
سازمان وظیفه عمومی ناجا، همه مشمولان فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم آذرماه سال ۹۶ دریافت کرده اند، را به خدمت سربازی فراخواند.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم متولد ۱۳۵۵ تا پایان آذر ماه ۱۳۷۸ که برگ آماده به خدمت به تاریخ ۹۶/۹/۱۹ دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.
در این اطلاعیه آمده است؛ مشمولان ساکن تهران بزرگ باید ساعت ۶ صبح روز یکشنبه مورخ نوزدهم آذر ماه ۱۳۹۶ و مشمولان ساکن سایر استان‌ها نیز ساعت ۷ صبح تاریخ ذکر شده، در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
گفتنی است، عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.
شایان ذکر است؛ مشمولان مذکور می‌توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز مدارک و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام همراه داشته باشند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=896668
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد