- ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
- 1k نظر «نمایش»
استخدام دانشگاه ملایر
استخدام دانشگاه ملایر
- بروزرسانی:
- دیدگاه: ۳۲ (نمایش)
- دیدگاههای منتظر: ۰ دیدگاه
آگهی استخدام دانشگاه ملایر
جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید
با فعالسازی این سرویس، آگهیهای استخدام سازمانهای دولتی و خصوصی و همچنین بانکها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.
استخدام دانشگاه ملایر - سال 96
آگهی 24 دی 96: استخدام دانشگاه ملایر
دانشگاه ملایر برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در چارچوب آئیننامه استخدامی اعضای غیرهیات علمی و براساس مجوز تاریخ 96/04/31 هیات امناء دانشگاه، تعداد 5 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی و مصاحبه عمومی و تخصصی و گزینش در سطح شهرستان ملایر به صورت قراردادی (با پیش شرط گذراندن سه ماه دوره آزمایشی) برای خدمت در دانشگاه ملایر با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی زیر، بهکار خواهد گرفت. ثبتنام در این آزمون، منحصراً بهصورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاعرسانی سازمان سنجش آموزش كشور از روز یکشنبه تاریخ 96/10/24 آغاز و در روز شنبه تاریخ 96/10/30 پایان میپذیرد. كلیه متقاضیان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبتنام در آزمون فوق اقدام نمایند.
شرایط عمومی
- تابعیت جمهوری اسلامی ایران
- التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت فقیه
- اعتقاد و التزام به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
- عدم سابقه عضویت یا وابستگی به گروه های سیاسی معارض با نظام اسلامی ایران
- عدم اشتهار به فسق و فجور و عمل به مناهی اخلاقی و اعمال و رفتار خلاف حیثیت و شرافت و شئون شغلی نداشتن سوءپیشینه کیفری موثر
- عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دائمی دولتی بر اساس رای قطعی صادره از سوی مراجع ذیصلاح
- عدم اعتیاد و اشتهار به خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و نظایر آن
- دارا بودن مدرک پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت قانونی دائم برای آقایان
توضیح: كارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمیباشد و تاریخ ترخیص ازخدمت وظیفه ویاصدورکارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از تاریخ 18/12/96 باشد.
9- برخورداری ازسلامت، توانایی جسمی وروانی متناسب باخدمت موردنظر (برابر ضوابط دانشگاه درمرحله مصاحبه و معاینات پزشکی مورد سنجش قرار میگیرد)
10- حداکثرسن داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی30 سال و برای کارشناسیارشد ۳۵ سال است.
11- داوطلبین نباید مستخدم رسمی، پیمانی، قراردادی و یا بازخرید شده دستگاههای اجرایی باشند.
12- نداشتن تعهد انجام كار در سایر سازمان ها، مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی
13- بکارگیری جانبازان، ایثارگران تابع قوانین و مقررات مربوط به خود خواهد بود.
مراحل ثبت نام
1. تکمیل دقیق فرم تقاضانامه ثبتنام.
2. فایل عكس اسكن شده: داوطلب میبایست یك قطعه عكس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسكن
نموده و فایل آن را برای ثبتنام اینترنتی آماده نماید.
1-2- عكس 4*3 كه در سال جاری گرفته شده باشد (عكس تمام رخ).
2-2- عكس اسكن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
3-2- اندازه عكس اسكن شده باید حداكثر 400*300 پیكسل و حداقل 300*200 باشد.
4-2-تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لكه باشد.
5-2- حجم فایل ذخیره شده عكس نباید از 70 كیلو بایت بیشتر باشد.
6-2- حاشیههای زاید عكس اسكن شده باید حذف شده باشد.
7-2- حتی الامكان عكس، رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره: درصورت ارسال عكس غیرمعتبر،ثبت نام داوطلب باطل شده وحق شركت درآزمون ازوی سلب میگردد.
تذکر مهم: با توجه به مشكلات به وجود آمده در آزمونهای قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عكس داوطلبان، كه این موضوع اكثراً برای داوطلبانی كه ثبتنام آنان توسط دیگران انجام میشود، رخ داده است، تأكید میگردد كه علاوه بر كنترل اطلاعات ثبتنامی، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عكس داوطلب دیگری به جای عكس شما ارسال نگردد. بدیهی است كه در صورت ارسال عكس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
- اسكن تصاویر مدارک تحصیلی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ( گواهینامه موقت فراغت از تحصیل یا دانشنامه با ذکر معدل) با فرمت JPG
- اسكن تصویرکارت ملی با فرمت JPG
- اسكن تصویر تمام صفحات شناسنامه با فرمت JPG
- اسكن تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه برادران) با فرمت JPG
- اسكن مدارك دال بر ایثارگری برای متقاضیان سهمیه ایثارگران . با فرمت JPG
پرداخت وجه ثبت نام
- ثبتنام بهصورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 96/10/24 لغایت روز شنبه مورخ 96/10/30 انجام خواهد پذیرفت.
- متقاضیان واجد شرایط میبایست نسبت به پرداخت وجه ثبتنام به مبلغ 700000 (هفتصد هزار) ریال به صورت الکترونیکی و یا ازطریق کارتهای بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.
- لازم به توضیح است مدت ثبتنام بههیچ وجه تمدید نمیگردد و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبتنام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
- متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبتنام، کدپیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
- به ثبتنامهای ناقص، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
شرایط اختصاصی
-با توجه به اینکه مجوز استخدام وبرگزاری فراخوان در سطح شهرستان می باشد لذا صرفاً افراد بومی شهرستان ملایر مجاز به شرکت در آزمون می باشند و افرادی بومی محسوب میشوند که متولد شهرستان ملایر باشند ویا چهارسال از دوره تحصیل خود در دوره راهنمایی یا دبیرستان به طور متوالی در شهرستان ملایر طی نموده باشند. (ارائه مدارک لازم دال بر بومی بودن در زمان مصاحبه الزامی میباشد)
- دارا بودن مدرک تحصیلی در رشتههای تحصیلی مجاز به شرح جدول احراز رشته شغلی و سایر تواناییهای موردنیاز (جدول شماره 1)
- تاریخ صدور گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان باید قبل از 18/12/96 باشد.
- حداقل معدل كل آخرین مدرک تحصیلی برای متقاضیان در مقاطع کارشناسی (13) و کارشناسی ارشد (14) میباشد.
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت
تذکرات مهم
- مدرک تحصیلی که داوطلب بر اساس جدول شماره 1 شرایط رشته شغلی و مدرک تحصیلی، نسبت به تکمیل فرم ثبتنام اقدام نموده است، آخرین مدرک وی تلقی و مدارک اخذ شده بالاتر در حین فرآیند بهکارگیری ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- داوطلب پس از قبولی نهایی در فرآیند و بهکارگیری در دانشگاه متعهد میشود با ارایه اصل مدرک تحصیلی عنوان شده و در شغل مورد تقاضا، مدت پنج سال خدمت نموده و ادامه تحصیل و پذیرش مدرک تحصیلی بالاتر، منوط به موافقت با ادامه تحصیل و ضوابط پذیرش مدرک براساس نظر هیات اجرایی منابع انسانی دانشگاه خواهد بود.
- کسب حد نصاب لازم در آزمون به منزله پذیرش و بهکارگیری محسوب نمیشود و پذیرش نهایی داوطلبان براساس نمرات آزمون ، مصاحبه و تأییدیه گزینش صورت میپذیرد.
- تمامی متقاضیان باید علاوه بر مهارتهای اختصاصی ذکر شده دارای مهارتهای هفتگانه فناوری اطلاعات (ICDL) نیز باشند.
- تسلط به زبان انگلیسی مزیت محسوب خواهد شد.
- ملاک عمل برای محاسبه سن، تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان تاریخ 96/12/18 میباشد.
- درصورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و اطلاعات درج شده در فرم ثبتنام باشد، هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و دانشگاه در هر مرحله از فرایند بهکارگیری (آزمون کتبی، مصاحبه، گزینش یا پذیرش نهایی) و حتی در خلال دوره آزمایشی، متوجه عدم رعایت اصل صداقت در ثبت اطلاعات و تکمیل فرم ثبتنام از سوی متقاضی شود، موضوع بهکارگیری کان لم یکن تلقی میشود و داوطلب حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب مینماید.
- ثبتنام و ارسال مدارک درخواستی صرفاً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر خواهد بود و از ارسال فیزیکی موارد درخواستی خودداری نمایند.
مواد آزمون
آزمون شامل دو بخش عمومی و اختصاصی است که مواد آزمون عمومی به شرح ذیل و برای کلیه مشاغل مشترک میباشد و مواد آزمون اختصاصی به تفکیک رشته شغلی در جدول شماره 1 ارائه شده است.
مواد آزمون عمومی:
1- فنّاوری اطلاعات (مهارتهای 3، 4، 6 و 7 ICDL)
2- زبان و ادبیات فارسی
3- زبان انگلیسی - عمومی
4- معارف اسلامی
5- هوش و استعداد شغلی
جدول شماره 1- كد و عناوین شغلی و مواد آزمون اختصاصی
كد و عنوان شغل |
جنسیت |
تعداد |
مقطع تحصیلی |
رشته های تحصیلی مورد نیاز |
مواد آزمون |
کارشناس فناوری اطلاعات (كد101) |
مرد/زن |
1 نفر |
كارشناسی یا كارشناسی ارشد |
مهندسی کامپیوتر ( نرم افزار) (كد1001)، مهندسی فن آوری اطلاعات (شبکه های کامپیوتری و رایانش امن(كد1002)، امنیت دادهها (كد1003)) |
سیستمهای عامل ـ طراحی الگوریتم و ساختمان دادهها ـ پایگاه دادهها ـ مهندسی نرمافزار ـ شبکههای کامپیوتری و امنیت شبکه ـ برنامهنویسی پیشرفته C++ |
کارشناس امور آموزش (كد102) |
مرد/زن |
2 نفر |
كارشناسی یا كارشناسی ارشد |
علوم تربیتی (كد1004) ، روانشناسی (كد1005) ، ریاضی (كد1006) ، فیزیک (كد1007)، زیست شناسی (كد1008) ، مدیریت دولتی (كد1009) ، مدیریت آموزشی (كد1010) |
اصول مدیریت ـ مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی ـ مبانی مدیریت آموزشی ـ روش تحقیق و آمار ـ ارزشیابی آموزشی |
کارشناس امور دانشجویی (كد103) |
مرد/زن |
1 نفر |
كارشناسی یا كارشناسی ارشد |
علوم تربیتی (کلیه گرایشها) (كد1011)، روانشناسی(تربیتی) (كد1012) ، مشاوره (كد1013) ، علوم اجتماعی (كد1014) ، مدیریت دولتی (كد1009) ، مدیریت آموزشی (كد1010) ، علوم تغذیه (كد1015) ، بهداشت (كد1016) |
آسیبشناسی اجتماعی ـ روش تحقیق ـ اصول و مبانی مدیریت ـ مبانی روانشناسی ـ مدیریت رفتار سازمانی ـ روابطعمومی |
کارشناس طرح و برنامه و بودجه (كد104) |
مرد/زن |
1 نفر |
كارشناسی یا كارشناسی ارشد |
علوم اقتصادی (كد1017) ، آمار (كد1018) ، امور مالی (كد1019) ، علوم کامپیوتر (كد1020) ، مدیریت دولت (كد1009) ، امور بانکی (كد1021) |
آمار و كاربرد آن در مدیریت ـ اقتصاد خرد و كلان ـ مالیه عمومی و بودجهریزی ـ مبانی سازمان و مدیریت و تجزیهو تحلیل سیستمها ـ مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی ـ قوانین کار، تأمیناجتماعی و خدمات کشوری |
اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.