رزومه نویسیکارجو

دانلود نمونه رزومه برنامه نویس اندروید + آموزش نوشتن

زمان مطالعه: 7 دقیقه

آموزش ساخت و دانلود نمونه رزومه کاری برنامه نویس اندروید (با فرم خام)

با توجه به بهره گیری بیش از 80 درصد مردم دنیا از سیستم عامل اندروید و ایجاد اپلیکیشن موبایلی برای کسب و کار شرکت‌های بزرگ شغل برنامه نویسی اندروید رونق بسیاری یافته و افراد زیادی می‌توانند به راحتی راهی بازار کار شوند و در این شرکت‌ها استخدام گردند. اگر شما نیز جز متقاضیان این شغل هستید، داشتن رزومه ای کامل و حرفه ای که در برگیرنده توانایی‎ها و تجربه کاریتان باشد، برایتان بسیار حائز اهمیت است.
در این مطلب قصد داریم به بررسی نمونه رزومه‌ برنامه نویس اندروید که با رعایت اصول استاندارد توسط سایت ایران استخدام تنظیم شده است بپردازیم. سپس نکات مهم و کلیدی برای نوشتن رزومه کاری برنامه نویس اندروید و تنظیم آن را توضیح می دهیم.

جستجوی آگهی‌های استخدامی

نمونه رزومه‌ برنامه نویس اندروید تکمیل شده توسط ایران استخدام

سایت ایران استخدام برای آشنایی بیشتر شما با اصول صحیح ساخت رزومه حرفه ای برنامه نویس اندروید، نمونه رزومه‌ ای کامل از جهت درج اطلاعات، مهارت‌ها و سابقه فعالیت را برای این شغل تهیه و تنظیم نموده است. شما می‌توانید با بررسی آن‌ها، با اصول صحیح ساخت رزومه حرفه ای بیشتر آشنا شوید و از آن برای تنظیم رزومه خود استفاده نمایید.
لطفا توجه داشته باشید این نمونه رزومه‌ها حاوی تمامی اطلاعات است. لازم است شما با توجه به مهارت‌ها و زمینه فعالیت خود رزومه‌تان را تکمیل نمایید.

چهار نکته کلیدی برای نوشتن رزومه برنامه نویس اندروید

برنامه نویسی زبان‌های متنوعی دارد. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از گوشی‌های همراه، زبان برنامه نویسی اندروید کاربرد بیشتری در میان سایر زبان‌های برنامه نویسی پیدا کرده است. اگر شما نیز توانایی‌های لازم را برای ورود به این شغل دارید، برای اینکه بتوانید از میان متقاضیان انتخاب شوید و رزومه‌تان در میان صدها رزومه‌ ارسالی برجسته باشد، رعایت 4 نکته کلیدی زیر برایتان ضروری است.

1- ارائه توضیحات در رابطه با تجربه کاری برنامه نویس اندروید

یکی از بخش‌های مهم رزومه برنامه نویس اندروید بخش تجربه و سوابق کاری است، زیرا کارفرمایان تمایل دارند کار برنامه نویسی شرکت خود را به دست افراد با تجربه و دارای مهارت بسپارند. از این رو برنامه نویسان اندروید را می‌توان در دو دسته زیر قرار داد:

برنامه نویس اندروید سطح ورودی: اگر جز برنامه نویسان اندرویدی هستید که تازه قدم در این راه گذاشته اید و سابقه کار در این زمینه ندارید، بهتر است ابتدا به عنوان کارآموز برنامه نویسی مشغول به کار شوید و در این مدت تجربه لازم را کسب کنید. شما می توانید در رزومه کاری خود علاق و اهدافتان را بیان کنید. دوره‌های کارآموزی که تا کنون گذرانده اید، پروژه‌هایی که کار کرده اید و گواهینامه‌ها و دوره‌های آموزشی خود را لیست کنید.

برنامه نویس اندروید حرفه ای و باتجربه: اگر جز برنامه نویسان اندرویدی هستید که سابقه کار مرتبط و متعددی در شرکت‌های مختلف دارید، در بخش سوابق کار خود مهم‌ترین و موفق‌ترین سوابق کاری، فعالیت‌ها،دستاوردها، تقدیر و ترفیع هایتان را لیست کنید. اگر عمده‌ی سابقه‌ی کار شما به صورت پروژه‌ای بوده است، موفق‌ترین و پربارترین پروژه‌های خود را در ابتدای فهرست سابقه کار بنویسید.
توجه داشته باشید که رعایت اصل صداقت در رزونه ارسالی شما بسیار حائز اهمیت است. این اصل زمانی اثبات می شود که شما بتوانید مدارک و مستنداتی را که از شما به هنگام مصاحبه حضوری، مطالبه می کنند را ارائه دهید. در نتیجه قبل از شروع تکمیل رزومه و اشاره به تجربیات خود مدارک، گواهینامه‌ها مورد نیاز و نمونه کارهایتان را در یک فایل جمع آوری کنید.

نکته: مشاغل مربوط به برنامه نویسی جز مشاغلی است که نیازمند به روز کردن مهارت‌ها و تجربیات است. پس از مطالعه و کسب تجربه غافل نشوید و از تکنیک‌ها و مهارت‌های روز عقب نمانید.

2- بیان تجربیات برنامه نویس به صورت کمی و عددی

برنامه نویسی اندروید نیز مانند سایر زمینه های شغل برنامه نویسی شغلی فنی است و با داده‌ها سرو کار دارد. از آنجایی که بیان تجربیات با استفاده از اعداد و ارقام یکی از راه‌های برجسته‌تر کردن رزومه و جلب توجه کارفرماست، پیشنهاد میکنیم تجربیات خود را در قالب اعداد و ارقام بیان نمایید.

نمونه هایی برای تجربیات کمی:

  • ارائه پشتیبانی تلفنی به طور متوسط ​​برای 40 کارمند در ماه که با عملکردهای نرم افزار خود مشکل داشتند.
  • بازیابی اطلاعات سیستم برای 10000 کاربر
  • ثبت جزئیات دقیق خطاها را در طول آزمایش برای اصلاح بیشتر و کاهش خطرات تا 95٪

3- اهمیت اشاره به مهارت‌های برنامه نویس اندروید در رزومه کاری

مدیران استخدام و کارفرمایان برای استخدام برنامه نویس اندروید به‌دنبال مهارت‌های خاصی هستند. برای اینکه ثابت کنید شما بر دیگر برنامه نویسان برتری دارید، مهارت‌های نرم و سخت خود را با توجه به شرایطی که در آگهی استخدام وجود دارد لیست کنید.

مهارت‌های سخت برنامه نویس اندروید:

  • برنامه‌نویسی نرم‌افزار
  • تجربه کار با Android SDK
  • تجربه کار با کتابخانه‌های شخص ثالث و APIها
  • دانش کافی در زمینه موبایل، معماری‌ها، روندها و تکنولوژی‌های نوظهور
  • دانش قابل قبول درباره چرخه کامل توسعه برنامه‌های موبایل
  • دانش کاملی از Android SDK و نسخه‌های مختلف Android
  • کارآیی در زبان‌های برنامه‌نویسی مانند Java / Kotlin
  • شناخت کافی از اصول، الگوها و بهترین روش‌های طراحی UI Android
  • دانش SQL
  • درک ماهرانه از ابزارهای نسخه‌نویسی کد، مانند Git
  • توانایی طراحی برنامه‌های اطراف UI مانند لمس
  • درک اصول طراحی Android Google و دستورالعمل‌های رابط کاربری
  • آشنایی با ادغام مداوم و …

مهارت‌های نرم برنامه نویس اندروید:

  • مدیریت زمان
  • صبور بودن
  • توجه به جزئیات
  • خلاقیت
  • علاقه به کار تیمی
  • تمایل به یادگیری
  • مهارت‌های ارتباطی
  • مهارت حل مسئله و تفکر نقادانه

4- نکات کلی در نوشتن رزومه برنامه نویس اندروید

نوشتن خلاصه رزومه برنامه نویس اندروید: با توجه به اینکه کارفرمایان تعداد زیادی رزومه برنامه نویس اندروید دریافت می‌کنند، نمی‌توانند وقت زیادی را برای بررسی رزومه‌ها اختصاص دهند. از این رو پیشنهاد می‌کنیم در ابتدای رزومه خود اطلاعات کلی در مورد خودتان، دستاوردها و سابقه کاری‌تان را در چند جمله بیان کنید. این کار به شما کمک می کند از رقبا متمایز شوید و رزومه‌تان بلافاصله مورد توجه کارفرما قرار بگیرید.

تحصیلات برنامه نویس اندروید: برای استخدام شدن به عنوان برنامه نویس اندروید، به تحصیلات آکادمیک در مقاطع بالا نیاز نیست بلکه بیشتر بر مهارت‌ها و توانایی‌های شما تاکید می‌شود. اگر دارای مدرک دانشگاهی هستید در رزومه کاری خود مقطع تحصیلی، گرایش، محل تحصیل و معدل خود را ذکر کنید و در صورتی که تحصیلات دانشگاهی ندارید به مدارک و گواهینامه‌های دوره ‌های آموزش آزادی که تا کنون گذرانده اید، اشاره کنید.
فارغ التحصیلان رشته‌های علوم کامپیوتر، مهندسی نرم افزار، مهندسی فناوری اطلاعات و یا کارشناسان ارشد گرایش های مهندسی کامپیوتر یا فناوری اطلاعات شانس بیشتری برای استخدام در موقعیت‌‌های شغلی برنامه نویس اندروید دارند.

درج حقوق درخواستی برنامه نویس اندروید: به طور کلی میزان حقوق و درآمد یک برنامه نویس اندروید به عواملی مانند میزان تجربه و مهارت‌، موقعیت شغلی، اشتغال به صورت دورکاری و یا حضوری، انجام کار فریلنسری یا سازمانی، میزان تحصیلات و مسئولیتی که برعهده می‌گیرید بستگی دارد. پس بهترین راه، برای درج حقوق درخواستی انتخاب حقوق توافقی است که با توافق کارفرما حقوق، درآمدتان را مشخص کنید.

تکمیل و تنظیم رزومه کاری برنامه نویس اندروید از دو طریق

اکنون که یک نمونه رزومه برنامه نویس اندروید را به همراه نکات کلیدی تنظیم رزومه در بالا مورد بررسی قرار دادید، مطمئناً تمایل دارید رزومه کاری خود به عنوان برنامه نویس اندروید را به صورتی کاملا استاندارد و حرفه ای تنظیم کنید. مجموعه ایران استخدام دو روش کاملا رایگان برای ساخت رزومه را برایتان معرفی می نماید.

دانلود فرم خام رزومه برنامه نویس اندروید

ایران استخدام با توجه به درخواست بالای کارجویان، فرم خام رزومه کاری استانداردی را به دو زبان فارسی و انگلیسی (در قالب فایل Word) تنظیم نموده و در اختیار متقاضیان استخدام برنامه نویس اندروید قرار داده است، این فایل شامل تمام فیلدهای مورد نیاز رزومه برنامه نویس اندروید می شود و شما می توانید پس از دانلود، اطلاعات خود را به طور کامل وارد نموده و با خروجی PDF و Word ذخیره نمایید.

برای دانلود فرم خام رزومه کاری برنامه نویس اندروید – فارسی و انگلیسی کلیک نمایید

ساخت آنلاین رزومه برنامه نویس اندروید

در صورتی که تمایل دارید رزومه‌ای استاندارد و حرفه ای برای شغل برنامه نویس اندروید به صورت آنلاین بسازید تا در نگاه اول توجه کارفرما را به خود جلب کند، ایران استخدام در پنل کارجویان خود رزومه ساز آنلاینی را طراحی نموده و با امکاناتی از جمله قالب های متنوع، دانلود فوری و رایگان رزومه، در اختیار کاربران خود قرار داده است.
برای ساخت رزومه از طریق سیستم رزومه ساز آنلاین ایران استخدام لازم است در پنل کارجو ثبت نام نمایید و پس از تکمیل اطلاعات خود، از بین قالب های موجود قالبی را انتخاب و گزینه ذخیره را برای دریافت رزومه در فرمت PDF بزنید.

برای ثبت نام در پنل کارجو ایران استخدام و ساخت رزومه آنلاین برنامه نویس اندروید کلیک نمایید

راهنمای جستجوی آگهی و ارسال رزومه در سایت ایران استخدام (ویژه کارجویان)

کارفرمایان شرکت ها و مجموعه های معتبر آگهی های جذب و استخدام برنامه نویس اندروید خود را در مجموعه ایران استخدام اطلاع رسانی می کنند.

نحوه جستجوی آگهی های استخدام: کارجویان برای اطلاع از جدیدترین آگهی های استخدام برنامه نویس اندروید منتشر شده در مجموعه ایران استخدام از چند طریق می توانند اقدام نمایند که مهمترین آنها استفاده از بخش جستجو مشاغل در سایت می باشد. پس از جستجو و بررسی آگهی های استخدام فعال، با ارسال رزومه کاری خود برای شغل مورد نظر اعلام آمادگی خواهند کرد.

نحوه ارسال رزومه برای آگهی های استخدام: برای هر آگهی جهت ارسال رزومه برای کارفرما از دو طریق می توان اقدام نمود:

  • ارسال رزومه از طریق ایمیل، واتساپ: در این روش کارجویان می توانند رزومه آماده خود را از طریق ایمیل یا واتساپ برای کارفرما ارسال نمایند.
  • ارسال رزومه از طریق کاریابی ایران استخدام: در این روش کارجویان پس از ثبت نام در کاریابی ایران استخدام و تکمیل فرم رزومه، قادر خواهند بود آن را مستقیما برای کارفرما ارسال کنند و یا با فعالسازی رزومه ساخته شده آن را در معرض دید کارفرمایان قرار دهند.

نکته: با ثبت نام در کاریابی ایران استخدام پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز، رزومه شما در معرض دید کارفرمایان قرار می‌گیرد و امکان جذب و استخدام شما بالاتر می‌رود.

راهنمای درج آگهی و جستجوی رزومه در سایت ایران استخدام (ویژه کارفرمایان)

مدیران شرکت ها و موسسات معتبر در سراسر کشور می توانند با ثبت نام در پنل کارفرما ایران استخدام، برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل مختلف اقدام به درج آگهی استخدام نمایند.

نحوه درج آگهی استخدام: کارفرمایان پس از ورود به پنل خود، از بخش درج آگهی جدید می توانند عنوان و متن آگهی را وارد نمایند. سپس اطلاعات خود را تکمیل کنید و با انتخاب پلن مناسب از میان پلن های مختلفی که در این بخش وجود دارد، آگهی خود را برای انتشار در مجموعه ایران استخدام ارسال نمایند. پس از تایید آگهی استخدام و ارسال آن دسترسی کارفرمایان به صورت خودکار به بانک رزومه های موجود در سایت ایران استخدام فعال می گردد.

نحوه جستجوی رزومه توسط کارفرما: کارفرمایان برای بررسی رزومه کارجویان از دو طریق می توان اقدام نمایند:

  • بررسی رزومه های دریافتی در پنل کارفرما: در این روش اگر کارفرما هنگام درج آگهی استخدام خود در سایت ایران استخدام گزینه دریافت رزومه از طریق پنل ایران استخدام را فعال نموده باشد، کارجویانی که در ایران استخدام ثبت نام کرده‌اند می توانند رزومه خود را برایشان ارسال کنند. در این صورت کارفرمایان می توانند پس از بررسی رزومه ها و انتخاب رزومه مناسب با کارجوی مورد نظرشان تماس بگیرند.
  • بررسی رزومه های موجود در بانک رزومه ایران استخدام: در این روش کارفرمایان میتواند رزومه های موجود در بانک رزومه ایران استخدام را با توجه به عنوان شغلی مورد نظر جستجو و بررسی نمایند.

نکته: با ثبت نام و درج آگهی استخدام به عنوان کارفرما در سایت ایران استخدام، می توانید به بانک رزومه دسترسی پیدا کنید.

منبع: ایران استخدام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا