کارفرما

نمونه متن آگهی استخدام کارشناس فروش

زمان مطالعه: 5 دقیقه

نحوه درج آگهی استخدام کارشناس فروش

همه شرکت‌های دولتی و خصوصی برای معرفی محصولات به مشتریان، ملاقات با خریداران بالقوه، بستن معاملات، فروش بیشتر و … به استخدام کارشناس فروش و بازاریابی نیاز دارند و به همین منظور به درج آگهی استخدام می‌پردازند. کارفرمایانی می‌توانند رزومه بیشتر و مرتبط تری را دریافت نمایند که متن آگهی استخدام خلاقانه و جذابی را تنظیم نموده باشند.
در این مطلب قصد داریم نکات مهم و کلیدی که در تنظیم متن آگهی استخدام کارشناس فروش باید به آن‌ها توجه داشته باشید را بیان کنیم و چند نمونه متن آگهی استخدام کارشناس فروش را جهت بررسی شما ارائه نماییم.

جستجوی آگهی‌های استخدامی

نکات مهم برای درج آگهی استخدام کارشناس فروش

شغل کارشناس فروش، برخلاف چیزی که خیلی‌ها تصور می‌کنند، یک حوزه‌ی کاملا تخصصی است و نیازمند داشتن مهارت‌ها و توانایی‌های خاصی است. پیشنهاد می‌کنیم تمام وظایف، الزامات و توانایی‌های مدنظر خود را در متن آگهی استخدام درج نمایید.

عنوان شغلی هنگام درج آگهی بهتر است عنوان جذاب و کاملی را برای آگهی استخدام خود انتخاب نمایید. در این صورت می‌توانید رزومه‌های مرتبطی را دریافت کنید.
استخدام کارشناس فروش، استخدام کارشناس فروش تلفنی، استخدام کارشناس فروش تجهیزات پزشکی و … عناوینی هستند که شما می‌توانید برای آگهی استخدام خود انتخاب نمایید.
وظایف و مسئولیت‌ها وظایف و مسئولیت‌های کارشناس فروش با توجه به اهداف مختلف سازمان‌ها متفاوت هستند، اما برخی وظایف مشترک وجود دارد که شما می‌توانید در متن آگهی استخدام خود به آن‌ها اشاره نمایید:
– اشراف کامل به محصولات و ویژگی‌های آن‌ها
– بررسی مشکلات مشتریان و تدوین روش‌هایی برای حل آن‌ها
– هماهنگی با بخش مالی برای تامین بودجه فروش و بررسی هزینه‌های موجود
– جمع آوری اطلاعاتی در رابطه با ترجیحات مشتری و تدوین استراتژی‌هایی براساس آن‌ها
– تعیین تخفیفات و درحالت کلی برنامه‌ریزی قیمیت گذاری‌ها
– هماهنگی با کارشناسان فروش سایر شعب در استان‌های دیگر
– تهیه و تحلیل آمارهای فروش و ارائه آن‌ها به مدیریت
– تحلیل روند بازار و شناسایی رقبا
– همکاری در تعیین استراتژی‌های سازمان برای روند بهتر تولید، توزیع و فرش محصولات
– هماهنگی تیم فروش و کمک به جذب و آموزش نیروهای جدید
– ارائه نمایش محصول به کارکنان و مشتریان و رهبری در حل و فصل شکایات
– تجزیه و تحلیل عملکرد تیم فروش و برنامه‌ریزی جلسات آموزشی
– انجام تحقیقات بازار و به اشتراک گذاری یافته‌ها با تیم
– کار در کنار تیم برای ترسیم استراتژی‌هایی برای افزایش پایگاه مشتری
– تعیین اهداف فروش و اجرای مشوق‌ها
– ارائه پیش‌بینی‌های دقیق فروش و تخصیص منابع به منظور تحقق اهداف
– مدیریت شبکه‌ای از فروشندگان و تامین کنندگان
– توانایی ارتباط با مشتریان به اشکال مختلف
– شناسایی مشتریان، نیازها و سلایق آنان
– پیگیری و ثبت قراردادهای فروش
– ایجاد و توسعه‌ی استراتژی‌های فروش برای افزایش رشد کسب‌وکار
– تحلیل و ارزیابی قلمروهای فروش برای محصولات و خدمات شرکت
– مشارکت در تعیین سیاست‌های فروش شرکت
– تعیین بودجه‌های فروش و بازاریابی
– تحلیل ترندهای بازار محصولات و خدمات شرکت
– مشارکت در رفع مشکلات مشتریان، به ویژه در حوزه‌ی فروش
– همکاری با تیم‌های فروش برای توسعه‌ی فرصت‌های فروش
– تعیین تاریخ تحویل محصول به مشتریان
– تهیه‌ی گزارش‌های فروش برای ارائه به مدیریت شرکت
– مذاکره با مشتریان در رابطه با قیمت محصولات و خدمات
– مذاکره با دیگر کارشناسان فروش برای پیدا کردن روش‌هایی به منظور افزایش فروش
– توسعه‌ی ایده‌های جدید برای حفظ مشتریان کنونی
الزامات و مهارت ها مدرک تحصیلی: با اینکه برای استخدام کارشناس فروش تحصیلات زیادی نیاز نیست اما شما می‌توانید با توجه به موقعیت های شغلی مختلف مدارک تحصیلی کاردانی، کارشناسی و …. را در رشته های مرتبط مطالبه نمایید.
مهارت‌هایی که می‌توانید برای استخدام کارشناس فروش در متن آگهی استخدام خود درج کنید عبارتند از:
– دانش کافی در زمینه فروش و بازاریابی
– مسلط بر فرآیندها و اصول ارائه‌ی خدمت به مشتری
– دانش کافی از اصول کسب‌وکار
– تسلط بر برنامه‌ریزی استراتژیک
– تسلط بر نرم افزارهای خدمات ارتباط با مشتریان (CRM) و نرم‌افزارهای این حوزه
– مهارت مذاکره
– تسلط بر نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس
– تسلط بر زبان انگلیسی
– مهارت‌های ارتباطی، میان‌فردی، تلفنی و سازمانی عالی
–  گوش دادن فعال
– متقاعد کردن مشتریان برای تغییر ذهن و رفتار خود در مورد محصولات و خدمات
– هماهنگی و تنظیم اقدامات در ارتیاط مشتریان
– مهارت مذاکره با مشتریان
– در یافتن راه‌هایی برای کمک به مشتریان
– مهارت درک مفاهیم اطلاعات جدید برای حل مسئله برای مشکلات موجود در حال حاضر و در آینده
– داشتن مهارت حل مسئله و شناسایی مشکلات پیچیده و ارزیابی آنها و حل مشکلات
– مهارت قضاوت و تصمیم‌گیری با توجه به هزینه‌های نسبی و مزایای بالقوه
– مهارت اجتماعی برای آگاهی از واکنش مشتریان نسبت به محصول و خدمات و درک این واکنش‌ها
نوع همکاری و ساعت کار نوع همکاری با کارشناس فروش از قبیل تمام وقت یا پاره وقت، حضوری و دورکار را در متن آگهی استخدام خود درج نمایید.
ساعت کاری و روزهای کاری را به طور دقیق مشخص نمایید.
درصورتی که کار به صورت تلفنی یا حضوری است در متن آگهی استخدامتان ذکر کنید.
حقوق و درآمد میزان حقوق کارشناسان فروش و بازاریابی بسته به میزان سابقه کاری آن‌ها، شهر محل کار، نحوه انجام کار، موقعیت شغلی و … می‌تواند بسیار متفاوت باشد.
بیان حقوق به صورت توافقی یا ثابت، پورسانت، بیمه تامین اجتماعی از روز اول کاری، بیمه تکمیلی، پاداش، اضافه کاری، سرویس ایاب و ذهاب، صبحانه و ناهار و… در متن آگهی استخدام می‌تواند به گرفتن نتیجه بهتر کمک کند.
* بیمه و پورسانت برای کارشناسان فروش حائز اهمیت است.
اطلاعات تماس تلفن تماس، ارسال رزومه از طریق واتساپ و تلگرام، تکمیل فرم استخدام، ارسال رزومه از طریق ایمیل و آدرس می‌توانند راه‌های ارتباطی شما با کارجو محسوب شوند.

 

نمونه متن آگهی استخدام کارشناس فروش

متن آگهی استخدام شماره 1:

عنوان آگهی: استخدام کارشناس ارشد فروش برای شرکت ….. در تهران

متن آگهی:
شرکت / مجموعه ….. جهت تکمیل کادر تیم فروش خود در استان‌ تهران از افرادی که علاوه بر علاقه به مسائل اقتصادی و بازار سرمایه در مهارت­ های فروش و مذاکره مؤثر توانمند هستند با شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.
1- شرایط احراز: شناسایی بازارهای هدف و طبقه بندی مشتریان بالقوه – ارائه طرح­ ها و ایده­ های پیشنهادی به منظور افزایش فروش – برگزاری جلسات مذاکره و عقد قرارداد با مشتریان حقیقی یا حقوقی – ارائه مشاوره مالی و سرمایه گذاری به مشتریان متناسب با نیاز آنان – پیگیری کلیه امور مربوط به فروش و پشتیبانی مشتریان در شعبه یا به صورت تلفنی و میدانی – ارائه اطلاعات معتبر به مشتریان در چارچوب قوانین و مقررات بازار سرمایه در راستای افزایش آگاهی مشتریان – مهارت ارتباطی بالا – توانایی مذاکره و متقاعدسازی – مسئولیت پذیری در پاسخگویی – آشنایی با اصول مدیریت ارتباط با مشتریان – آشنایی با مهارت‌های تخصصی فروش و تاثیرگذاری بر مشتری
2- جنسیت: آقا و خانم
3- محدوده سنی: حداقل … سال
4- تحصیلات: لیسانس
5- سابقه کار: حداقل … سال سابقه کار در حوزه فروش
6- نوع قرارداد: تمام وقت و حضوری
7- ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه … الی …
8- حقوق و مزایا: حقوق اداره کار، پورسانت عالی، هزینه سرویس رفت و آمد

اطلاعات تماس:
متقاضیان واجد شرایط می‌توانند رزومه خود را به شماره واتساپ ….. ارسال نمایند و یا با شماره ….. تماس حاصل نمایند.

متن آگهی استخدام شماره 2:

عنوان آگهی: استخدام کارشناس فروش تلفنی با حقوق ثابت و پورسانت در شرکت …..

متن آگهی:
شرکت / مجموعه در تهران (منطقه 2 – …..) برای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است:
1- شرایط احراز: خلاق و پر انرژی  – روابط عمومی بالا و فن بیان خوب – توانمند در مذاکرات تلفنی – توانایی متقاعد سازی مشتریان
خوش بین (مثبت اندیش) – منظم دقیق و کاری – آشنایی با زبان انگلیسی
2- جنسیت: آقا / خانم
3- محدوده سنی: حداقل … سال
4- تحصیلات: دیپلم یا فوق دیپلم رشته های برق یا کامپیوتر
5- سابقه کار: … سال
6- نوع قرارداد: تمام وقت و حضوری
7- ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه … الی … پنجشنبه … الی …
8- حقوق و مزایا: وزارت کار(ثابت)، پورسانت پلکانی تا سقف درآمدی 30 میلیون تومان ماهیانه، پاداش روزانه-هفتگی-ماهانه، عیدی (تسویه سالیانه ) – مرخصی با حقوق 2 روز در ماه – تایم هواخوری و استراحت

اطلاعات تماس:
متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره همراه ……. در ساعت … الی … تماس حاصل نمایند.

برای درج آگهی استخدام کارشناس فروش در سایت ایران استخدام کلیک نمایید

منبع: ایران استخدام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا