کارفرما

نمونه متن آگهی استخدام کارمند اداری

زمان مطالعه: 5 دقیقه

نحوه درج آگهی استخدام کارمند اداری

همه سازمان‌ها، اداره‌ها و شرکت‌ها برای انجام کارهای دفتری خود مانند پاسخگویی به تماس‌ها، مکاتبه با بخش‌های مختلف، تایپ انواع اسناد و نامه‌ها و … نیازمند استخدام کارمند هستند. کارفرمایان این مجموعه‌ها معمولا برای جذب نیروی مورد نیازشان به درج آگهی استخدام کارمند اداری می‌پردازند. اما از این میان کارفرمایان و مدیرانی رزومه‌های مرتبط دریافت می‌کنند که متن آگهی استخدام اصولی و جذابی را درج نموده اند.
در این مطلب قصد داریم نکات مهم و کلیدی که در متن آگهی استخدام کارمند اداری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را بیان کنیم و چند نمونه متن آگهی استخدام کارمند اداری را ارائه نماییم.

جستجوی آگهی‌های استخدامی

نکات مهم برای درج آگهی استخدام کارمند اداری

کارمندان اداری بر اساس بخشی از سازمان که در آن مشغول به کار هستند و سمتی که دارند وظایف مختلفی را بر عهده می‌گیرند. مسلما آن‌ها برای انجام هرچه بهتر کارهای خود به یک‌سری ویژگی‌ها و مهارت‌های خاصی نیاز دارند. برای رسیدن به نتیجه دلخواه و جذب نیروی مناسب، بهتر است هنگام درج آگهی استخدام ابتدا شرح شغل مختصری را ارائه داده و به الزامات، وظایف و مسئولیت‌های این شغل اهمیت ویژه‌ای دهید.

عنوان شغلی برای اینکه بتوانید رزومه‌های مرتبطی دریافت کنید و نتیجه خوبی بگیرید، عنوان مناسبی برای آگهی‌تان انتخاب نمایید. استخدام کارمند اداری، استخدام کارمند آشنا به کامپیوتر و استخدام کارمند آشنا به زبان، استخدام کارمند آشنا به حسابداری و … عناوین شغلی متفاوتی هستند که با توجه به نیازتان می توانید در متن آگهی استخدام خود انتخاب نمایید.
وظایف و مسئولیت‌ها همان‌طور که گفتیم، وظایف کارمندان اداری در سازمان‌ها می‌تواند متغیر باشد. انجام دقیق هر کدام از این مسئولیت‌ها می‌تواند تاثیرات قابل توجهی بر موفقیت و افزایش بازدهی شرکت و سازمان داشته باشد. شما می‌توانید در متن آگهی استخدام خود با توجه به موقعیت شغلی مدنظرتان وظایف و مسئولیت‌هایی را برای کارمند در نظر بگیرید. برخی از آنها عبارتند از:
– ساماندهی دفاتر شرکت و امور بانکی
– آماده‌سازی دستور کار برای جلسات، همکاری در برگزاری جلسات، و تنظیم زمان برگزاری آنها
– استفاده از تجهیزات دفتری و نگهداری از آن‌ها، مانند کامپیوترها، پرینتر، دستگاه کپی و فکس
– وصل‌کردن تماس‌های ورودی شرکت به فرد مورد نظر و دریافت پیام‌ها
– ارتباط با همکاران جهت پاسخگویی به سوالات مشتریان و پاسخگویی به مسائل یا شکایات ایشان
– ثبت موجودی لوازم اداری موجود در شرکت و در صورت نیاز سفارش مجدد برای تهیه آنها
– بایگانی و حفظ اسناد
– بررسی و تکمیل اسناد حسابداری، صورت حساب‌ها، فاکتورها و غیره
– ارتباط با مشتریان و هماهنگی با آنها
– بررسی وضعیت منابع انسانی سازمان
– انجام کارهای مربوط به حسابداری، مالیات، حقوق و دستمزد پرسنل
– حفظ و مدیریت اطلاعات کامپیوتری و نظارت بر عملکرد نرم‌افزارهای کامپیوتری
– پاسخگویی به سوالات کارکنان و مشتریان
– به‌روز‌رسانی قوانین و خط مشی‌های دفتر
– تهیه گزارش‌های مالی و اداری به صورت منظم
– سازماندهی اسناد مهم و محرمانه شرکت
– انجام امور اداری واحدهای مختلف شرکت
– پاسخگویی به تلفن‌ها و ایمیل‌ها
– کپی کردن و پرینت گرفتن اسناد مختلف
– ایجاد و نگهداری فایل‌ها و دیگر سیستم‌های اداری
– رزرو کردن اتاق‌های جلسات و کنفرانس
– همکاری با دیگر پرسنل برای عقد قراردادهای خارج سازمانی
– نگهداری از تجهیزات مورد نیاز در بخش اداری سازمان
– هماهنگ کردن سفرهای کاری و دیگر ارتباط خارجی پرسنل سازمان
الزامات و مهارت‌ها مدرک تحصیلی: شما می‌توانید برای استخدام کارمند اداری خود، مدرک مدرک کاردانی یا کارشناسی در رشته‌های مختلف را در نظر بگیرید. البته همان طور که می‌دانید داشتن مهارت در این شغل حرف اول را می‌زند و بر تحصیلات برتری دارد.
مهارت‌ها و توانایی‌هایی که یک کارمند بانک در زمینه‌های مختلف باید داشته باشد، با توجه به حوزه کاری و مسئولیتی که قرار است برعهده بگیرد متفاوت است. در حالت کلی برخی از آنها عبارتند از:
– توجه به جزئیات
– حسابداری
– مدیریت تقویم
– مهارت های برنامه ریزی رویدادهای مختلف
– آشنایی با اصول و قوانین اداری
– آشنایی با اصول گزارش نویسی
– تسلط بر Microsoft Office
– آشنایی با اینترنت
– اصول نامه نگاری اداری
– برقراری ارتباط موثر با دیگران
– توانایی تشخیص عوامل موثر محیط کار
– مهارت‌ بالا در سازماندهی و منظم بودن
– توانایی در مدیریت فشار و اولویت‌بندی کارها و حجم کاری
– مسلط به پذیرش و درک دستورالعمل‌ها
– توانایی کار تیمی
– قابل اطمینان بودن و صداقت
– مهارت‌های مدیریت پروژه
نوع همکاری و ساعت کار نوع همکاری اعم از تمام وقت یا نیمه وقت را در متن آگهی استخدام کارمند اداری درج نمایید.
ساعت کاری و روزهای کاری را به طور دقیق مشخص نمایید.
در صورتی که قرار است کارمند شما به صورت دورکار و آنلاین فعالیت نماید در متن آگهی استخدام خود درج نمایید.
حقوق و درآمد حقوق و درآمد کارمند اداری معمولا بر پایه قانون کار تعیین می‌شود. اما میزان سابقه کاری، تجربه و تخصص افراد، نوع فعالیت  و خدماتی که ارائه می‌شود، محل کار، تمام وقت یا پاره‌وقت بودن و … از عوامل موثر در میزان حقوق کارمند اداری است.
بیان حقوق به صورت توافقی یا ثابت، پورسانت، بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، پاداش‌، هزینه ایاب و ذهاب، ناهار و … در رزومه می‌تواند به کسب نتیجه بهتر کمک کند.
اطلاعات تماس تلفن تماس، ارسال رزومه از طریق واتساپ و تلگرام، تکمیل فرم استخدام، ارسال رزومه از طریق ایمیل و مراجعه حضوری را می‌توانید به عنوان راه‌ ارتباطی با کارجو، در آگهی استخدام خود قرار دهید.

 

نمونه متن‌ آگهی استخدام کارمند آشنا به کامپیوتر

عنوان آگهی:استخدام کارمند آشنا به کامپیوتر آقا در گروه صنعتی …..

متن آگهی:
گروه صنعتی ….. به دنبال جذب کارمند آقا در فروشگاه حضوری خود واقع در شهر ….. با شرایط زیر می باشد:
1- شرایط احراز: مسلط به کامپیوتر (مسلط به ویندوز و نرم افزارهای آفیس) – دارای روابط عمومی بالا و فن بیان خوب در فروش – مسلط به اصول مذاکره و ارتباطات موثر – خوش برخورد، صبور و با پشتکار بالا – علاقمند به حوزه خودرو و قطعات یدکی – مستعد یادگیری – عدم سوء پیشینه – آشنا به خودرو و قطعات یدکی – تسلط به نرم افزار فتوشاپ – تسلط به نرم افزارهای حسابداری
2- جنسیت: آقا
3- تحصیلات: کارشناسی ترجیحا در رشته مکانیک
4- سابقه کار: … سال سابقه کار مرتبط
5- نوع قرارداد: تمام وقت، حضوری
6- ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه … تا …
7- حقوق و مزایا: حقوق طبق قانون کار، محیط کاری دوستانه و پویا، فضای علمی و تخصصی،  پیشرفت شغلی، بیمه تامین اجتماعی

اطلاعات تماس:
متقاضیان واجد شرایط می‌توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل ……. یا شماره تلگرام یا واتس‌اپ ……. ارسال نمایند.

نمونه متن‌ آگهی استخدام کارمند اداری

عنوان آگهی: استخدام کارمند اداری برای مجموعه آموزشی ….. در تهران

متن آگهی:
مجموعه آموزشی …… جهت تکمیل کادر کارمند اداری خود در تهران منطقه ….. از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.
1- شرایط احراز: پاسخگویی به تلفن – ارتباط دادن تماس‌ها و دریافت پیام – جمع آوری، کپی، دسته بندی و بایگانی اسناد مربوط به فعالیت‌های اداری واحد – تکمیل و ارسال صورت‌حساب‌ها، قراردادها، فاکتورها و چک‌ها – دریافت و ارسال نامه از طریق سیستم اتوماسیون – انجام امور اداری واحدهای مختلف یک شرکت – ارتباط با مشتریان، کارمندان و افراد دیگر برای پاسخگویی به سؤالات – پاسخ گویی به نامه‌ها – مسلط به Office- آشنایی به اصول گزارش نویسی – آشنایی با اینترنت – مدیریت تقویم – مهارت‌های برنامه‌ریزی – اولویت‌بندی
2- جنسیت: آقا و خانم
3- حداکثر سن: … سال
4- تحصیلات: کارشناسی در رشته مدیریت
5- سابقه کار: … سال
6- نوع قرارداد: تمام وقت – حضوری
7- ساعت کاری: ساعات کاری مختلف (انعطاف پذیر)
8- حقوق و مزایا: حقوق توافقی، پاداش، پورسانت، ناهار، مبلغ بیمه بصورت نقدی به حقوق اضافه می‌شود

اطلاعات تماس:
متقاضیان واجد شرایط می‌توانند رزومه خود را به شماره واتساپ …….  ارسال و یا با شماره موبایل ……. تماس حاصل نمایند.

راهنمای درج آگهی استخدام کارمند اداری

اکنون که چندین نمونه آگهی استخدام کارمند اداری را در بالا بررسی نمودید و با نحوه تنظیم آگهی استخدام آشنا شده اید، برای درج آگهی استخدام می‌توانید به عنوان کارفرما در سایت کاریابی ایران استخدام ثبت نام کرده و اقدام به درج آگهی استخدام موردنظرتان نمایند.

منبع: ایران استخدام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا