کارفرما

نمونه متن آگهی استخدام کمک حسابدار

زمان مطالعه: 5 دقیقه

نحوه درج آگهی استخدام کمک حسابدار

امروزه شرکت‌های حسابداری برای انجام پروژه‌های کوچک حسابداری و کمک به بخش مالی و حسابدار ارشد، به استخدام کمک حسابدار می‌پردازند و درج آگهی استخدام می‌کنند. کارفرمایانی رزومه‌های مرتبط دریافت می‌کنند که متن آگهی‌ استخدام خلاقانه و جذابی را تنظیم نموده باشند.
در این مطلب قصد داریم نکات مهم و کلیدی که در تنظیم متن آگهی استخدام کمک حسابدار باید به آن‌ها توجه داشته باشید را بیان کنیم و چند نمونه متن آگهی استخدام کمک حسابدار را جهت بررسی شما ارائه نماییم.

جستجوی آگهی‌های استخدامی

نکات مهم برای درج آگهی استخدام کمک حسابدار

مشاغل حوزه حسابداری نیاز به مسئولیت‌پذیری و دقت بسیار بالایی دارد، زیرا یک اشتباه کوچک می‌تواند ضررهای زیادی به سازمان بزند. لذا این افراد نیاز به ویژگی‌های شخصیتی و مهارت‌های خاصی دارند که بهتر است کارفرما در متن آگهی استخدام خود درج نماید.

عنوان شغلی هنگام درج آگهی بهتر است عنوان جذاب و کاملی را برای آگهی استخدام خود انتخاب نمایید. در این صورت می‌توانید رزومه‌های مرتبطی را دریافت کنید.
استخدام کمک حسابدار، استخدام دستیار حسابدار و … از عناوینی هستند که می‌توانید برای متن آگهی استخدام خود انتخاب نمایید.
وظایف و مسئولیت‌ها وظایف و مسئولیت‌‌های یک کمک حسابدار در واقع از سوی حسابدارو مدیر او تعیین می‌شود . اصلی‌ترین وظایف و مسئولیت‌های این جایگاه شغلی عبارتند از:
– وارد کردن اطلاعات اسناد حسابداری ساده در نرم افزار حسابداری یا ثبت و نگهداری آن‌ها
– کنترل کردن اسناد حسابداری مانند فاکتورها، صورت‌حساب‌های مشتریان و…
– آماده کردن فاکتورها، سفارشات خرید و یادداشت های اعتباری شرکت و ارسال کردن آنها
– رسیدها و فاکتورهای شرکت و همچنین دریافت رسید از مشتریان و بررسی آنها
– ثبت سوابق مالی و با توجه به وضعیت ورود و خروج
– نظارت دقیق بر بودجه‌های شرکت
– نظارت بر دستمزد پرسنل
– آماده کردن اظهارنامه‌های مالیاتی شرکت که از اهمیت بالایی برخوردار است
– بررسی دقیق مطالبات بیمه
– تولید گزارشات مالی
– پاسخگویی به تماس های مشتریان و پیگیری آن ها
– انجام دادن کارهای اجرایی مانند نوشتن و تنظیم کردن نامه
– ثبت کردن اسناد تکراری و ساده در قسمت های درآمد، هزینه و فروش
– داشتن فعالیت در زمینه ثبت حضور و غیاب پرسنل برای محاسبه حقوق، بیمه و …
– ماهیانه لیست بیمه را به سازمان تامین اجتماعی تحویل دهد
– پیگری برخی از مسائل مربوط به امور مالیاتی
– پشتیبانی از حسابدار ارشد/ مدیر مالی و سایر اعضای تیم مالی
– همکاری با تیم مالی برای انجام پروژه‌های مختلف مالی
– تطبیق و اصلاح حساب‌ها
– بررسی و رسیدگی به فاکتورها در بازه‌‌های زمانی مورد نیاز
– مدیریت و رسیدگی به معاملات نقدی خرد
– کنترل اعتبار و پیگیری وصول مطالبات
– بررسی و تایید صورتحساب‌های مالی، دفاتر و حسابها و در صورت نیاز، انجام اصلاحات
– آماده‌سازی برگه‌های حساب سود و زیان
– آماده‌سازی اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
– تهیه بودجه سالانه
– مشارکت در جلسات و سایر امور اداری
– تسلط کافی بر اسپردشیت‌ها و دفاتر فروش و حسابداری
– آماده سازی حساب‌های قانونی
الزامات و مهارت ها مدرک تحصیلی: به طور کلی برای استخدام کمک حسابدار، حداقل مدرک کاردانی و کارشناسی در یکی از رشته‌های حسابداری، دفترداری، امور مالی یا رشته‌های مرتبط در نظر گرفته می‌شود. در متن آگهی استخدام خود میزان تحصیلات و رشته تحصیلی مدنظرتان را درج نمایید.
مهارت‌هایی که می‌توانید برای استخدام کمک حسابدار در متن آگهی استخدام خود درج کنید:
– آشنایی کافی با کامپیوتر و اصول اولیه IT
– تسلط نرم افزارهای معمول مالی و اسپردشیت
– مهارت و دقت بالا در ورود اطلاعات
– توانایی تهیه و آماده‌سازی مانده حساب و ترازنامه مالی
– تجربه آماده‌سازی لیست حقوق و دستمزد کارکنان
– مهارت‌های ریاضیاتی
– مهارت‌ کار گروهی و تیمی
– مدیریت زمانبندی عالی
– توانایی و مدیریت انجام چند کار به صورت همزمان
– مهارت و علاقه به سازماندهی و بایگانی کردن اسناد و مدارک
– مهارت‌های ارتباطی گفتاری و نوشتاری قوی
– تسلط بر نرم افزارهای مایکروسافت آفیس به ویژه اکسل
– ریزبینی و دقت بالا به جزئیات
– خودنظارتی و توانایی کار مستقل در انجام وظایف محوله
– توانایی اولویت بندی وظایف و انجام امور با توجه به ضرب العجل‌ها
– حفظ محرمانگی و رازداری نسبت به اطلاعات حساب و محرمانه مالی
– مهارت و داشتن تجربیات کافی و مرتبط با عملیات محاسباتی و امور مالی
– تسلط داشتن به صفر تا صد کامپیوتر و نرم افزارهای عمومی کامپیوتر و ای تی
– مسلط بودن و رعایت کردن تمامی قوانین امور مالیاتی
– تسلط به تمامی مقررات مذکور در بیمه تامین اجتماعی و قوانین کار
– تهیه و آماده کردن بودجه‌ها در هر سال
– مهارت داشتن در ارتباط گرفتن با افراد
نوع همکاری و ساعت کار نوع همکاری با کمک حسابدار از قبیل تمام وقت یا پاره وقت را در متن آگهی استخدام خود درج نمایید.
ساعت کاری و روزهای کاری را به طور دقیق مشخص نمایید.
حقوق و درآمد حقوق و مزایای کمک حسابدار به عوامل مختلفی مثل میزان تحصیلات، سطح تجربه و سابقه کار، محل و شهر سکونت و اندازه و زمینه کاری شرکت یا سازمان و … بستگی دارد.
بیان حقوق به صورت توافقی یا ثابت، پورسانت، بیمه تامین اجتماعی از روز اول کاری، بیمه تکمیلی، پاداش، اضافه کاری، سرویس ایاب و ذهاب، صبحانه و ناهار و… در متن آگهی استخدام می‌تواند به گرفتن نتیجه بهتر کمک کند.
در صورت استخدام کمک حسابدار به صورت کار آموز و داشتن آموزش حتما این مورد را در آگهی خود درج نمایید.
اطلاعات تماس تلفن تماس، ارسال رزومه از طریق واتساپ و تلگرام، تکمیل فرم استخدام، ارسال رزومه از طریق ایمیل و آدرس می‌توانند راه‌های ارتباطی شما با کارجو محسوب شوند.

 

1- نمونه متن آگهی استخدام کمک حسابدار

عنوان آگهی: استخدام کمک حسابدار با بیمه در مجموعه ….. در تهران

متن آگهی:
مجموعه / شرکت ….. در تهران (منطقه … – میدان …) برای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است:
1- شرایط احراز: فردی مسئولیت پذیر، منظم، علاقه مند به یادگیری، متعهد، وقت شناس، دارای روحیه کار تیمی – آشنایی نسبی با آفیس و اکسل – دارای مهارت درک واژگان حسابداری – صدور و اسکن اسناد – مسئولیت پذیر و منظم
2- جنسیت: خانم و آقا
3- محدوده سنی: … الی … سال
4- تحصیلات: کاردانی
5- سابقه کار: … سال
6- نوع قرارداد: تمام وقت و حضوری
7- ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه … تا … پنج شنبه ها … تا …
8- حقوق و مزایا: حقوق دریافتی مطابق با وزارت کار، پرداخت به موقع حقوق، بیمه، دو ماه آموزش رایگان

اطلاعات تماس:
متقاضیان واجد شرایط می‌توانند رزومه خود را به شماره واتساپ ….. ارسال نمایند و یا با شماره‌های ….. تماس حاصل نمایند.

2- نمونه متن آگهی استخدام کمک حسابدار

عنوان آگهی: استخدام کمک حسابدار آقا برای شرکت ….. در شهرک صنعتی …..

متن آگهی:
شرکت / مجموعه ….. تولید کننده ….. واقع در شهرک صنعتی … از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید:
1- شرایط احراز: آشنا به آفیس مخصوصا اکسل و نرم افزارهای حسابداری – روابط عمومی بالا و فن بیان قوی – دقیق، منظم، با تمرکز و دارای تفکر سیستمی و مسئولیت پذیر – دارای روحیه کار تیمی، فعال، با انگیزه و خلاق
2- جنسیت: آقا
3- محدوده سنی: حداکثر … سال
4- تحصیلات: حداقل کاردانی حسابداری
5- سابقه کار: داشتن … سال سابقه کاری مرتبط
6- نوع قرارداد: تمام وقت و حضوری
7- ساعت کاری: … الی …
8- حقوق و مزایا: حقوق ثابت و مزایا، بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی (ایران)، تسهیلات خرید از محصولات شرکت، وام ضروری، پرداخت حقوق در زمان معین و بدون تاخیر، امکان پیشرفت فردی و ارتقاء شغلی

اطلاعات تماس:
متقاضیان محترم می‌توانند رزومه خود را به شماره واتساپ یا تلگرام ….. و یا آدرس ایمیل ….. ارسال نمایند.

راهنمای درج آگهی استخدام کمک حسابدار

اکنون که چندین نمونه آگهی استخدام کمک حسابدار را در بالا بررسی نمودید و با نحوه تنظیم آگهی استخدام آشنا شده اید، برای درج آگهی استخدام می‌توانید به عنوان کارفرما در سایت کاریابی ایران استخدام ثبت نام کرده و اقدام به درج آگهی استخدام موردنظرتان نمایند.

منبع: ایران استخدام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا