آموزش ساخت و دانلود نمونه رزومه سرپرست (با فرم خام)
امروزه شغل سرپرست از جمله پستهای حائز اهمیت در هر سازمان و صنایع مختلف محسوب میشود. اگر به عنوان سرپرست به دنبال موقعیت های شغلی مناسب در شرکتها و مجموعههای بزرگ و مطرح هستید، داشتن یک رزومه حرفه ای و کامل که در برگیرنده توانایی ها و تجربه کاری شما در این زمینه باشد، حائز اهمیت است.
در این مطلب قصد داریم به بررسی چند نمونه رزومه سرپرست که در زمینههای متفاوت، با رعایت اصول استاندارد توسط سایت ایران استخدام تنظیم شدهاند بپردازیم. سپس نکات مهم و کلیدی برای نوشتن رزومه سرپرست و تنظیم آن را توضیح می دهیم.
فهرست مطالب
نمونه رزومههای سرپرست تکمیل شده توسط ایران استخدام
سایت ایران استخدام برای آشنایی بیشتر شما با اصول صحیح ساخت رزومه سرپرست حرفه ای، نمونه رزومههایی کامل از جهت درج اطلاعات، مهارتها و سابقه فعالیت را برای این شغل تهیه و تنظیم نموده است. شما میتوانید با بررسی آن، با اصول صحیح ساخت رزومه حرفه ای بیشتر آشنا شوید و از آن به عنوان رزومه سرپرست انبار، سرپرست حسابداری، سرپرست فروش و… استفاده نمایید.
لطفا توجه داشته باشید این نمونه رزومهها حاوی تمامی اطلاعات است و لازم است شما با توجه به مهارتها و زمینه فعالیت خود رزومهتان را تکمیل نمایید.
1- نمونه رزومه سرپرست حسابداری
2- نمونه رزومه سرپرست انبار
3- نمونه رزومه سرپرست فروش
چهار نکته کلیدی برای نوشتن رزومه کاری سرپرست
شغل سرپرست جز مشاغل مدیریتی محسوب میشود، برای همین طرفداران زیادی داشته و از بازار کار خوبی برخوردار است. شما در هر محیط و صنعتی که باشید، برای اینکه در بهترین و معتبرترین شرکتهای ایران به عنوان سرپرست مشغول به کار شوید و رزومهتان در میان هزاران رزومه ارسالی این رده شغلی برجسته تر باشد رعایت این 4 نکته کلیدی زیر حائز اهمیت است:
1- ارائه توضیحات در رابطه با تجربه کاری سرپرست
با توجه به حساسیت کارهای مدیریتی در شرکتها و سازمانها، داشتن تجربه و سابقه کار برای کارفرمایان اهمیت زیادی دارد. بر این اساس سرپرستان در دو گروه قرار میگیرند:
سرپرست سطح ورودی: اگر جز سرپرستان بدون سابقه و کم تجربه هستید و یا در مشاغل مرتبط و مدیریتی دیگر در سطوح پایینتر فعالیت کردهاید، می توانید در رزومهتان، اهداف شغلی و اشتیاق خود را در دو یا سه جمله بیان کنید.
سرپرست حرفه ای و باتجربه: اگر دارای تجربه و مهارت کافی در زمینه سرپرستی و مدیریت هستید، بهتر است به هنگام درج سوابق کاریتان از آخرین سابقه کاری خود شروع کنید. تمام جزئیات سوابق خود شامل محل کار، پروژهها، مدت زمان فعالیت را ذکر نمایید. به تمام فعالیتها و تجربههای حرفهای و مهمی که در زمینه کارتان انجام دادهاید، موفقیتها، راهحل های ارائه شده به هنگام رویارویی با چالش ها، دستاوردها، تقدیر و ترفیع هایتان اشاره کنید. همانطور که می دانید سرپرستی دارای پوزیشنهای متعددی مانند سرپرست تولید، سرپرست فروش و… می باشد، بهتر است در قسمت تجربیات به حوزه فعالیت خود اشاره کنید.
یادتان باشد رزومه ارسالی شما زمانی ارزشمند است که اصل صداقت را در آن رعایت کرده باشید. این اصل زمانی اثبات می شود که شما بتوانید مدارک و مستنداتی را که از شما به هنگام مصاحبه حضوری برای سابقه کار و تجربه در زمینه مدیریت و سرپرستی، مطالبه می کنند را ارائه دهید. در نتیجه قبل از شروع تکمیل رزومه و اشاره به تجربیات خود مدارک و گواهینامه های مورد نیازتان را جمع آوری کنید.
2- بیان تجربیات سرپرست به صورت کمی و عددی
در تکمیل رزومه سرپرست بهتر است تجربیاتتان را به صورت کمی بیان کنید. زیرا استفاده از معیارهای عددی در رزومه باعث میشود کارفرما بیشتر تحت تاثیر رزومه شما قرار گیرد و متوجه این مطلب شود که شما میتوانید در نقش نظارتی موثر باشید.
نمونه هایی برای تجربیات کمی سرپرست در زمینه های مختلف:
- نظارت بر کارکنان مرکز تماس 45 نفره
- اجرای استانداردهای جدید، که شکایات مشتریان را 30٪ کاهش داد
- آموزش تیمی متشکل از 12 نفر از همکاران فروش
- افزایش میزان فروش به میزان 10% با ارائه راهکارهای مناسب برای کارشناسان فروش شرکت
- نطارت بر 27 حساب دفتر کل در یک دوره 2 ساله
- افزایش 90 درصدی دستیابی به توافقات در سطح خدمات
- ایمن سازی 5 پروژه شهرسازی در سال
3- اهمیت اشاره به مهارتها در رزومه سرپرست
برای اینکه یک سرپرست نقش چشمگیری در حفظ بهرهوری و روحیهی کارکنان داشته باشد و در کار خود موفقتر عمل کند باید ترکیبی از مهارتهای بین فردی و مدیریتی را دارا باشد. برای همین توصیه میکنیم برای برجستهتر کردن رزومهتان در دید کارفرما مهارتهای خود را لیست کنید و در رزومهتان ذکر نمایید.
توجه داشته باشید مهارتهایی که در رزومه خود ذکر میکنید باید با موقعیت شغلی که انتخاب کردهاید مطابقت داشته باشد. برای مثال مهارتهایی که در رزومه سرپرست حسابداری ذکر میشود باید با مهارتهای ذکر شده در رزومه سرپرست کارگاه متفاوت باشد.
برای مشاهده آموزش نوشتن رزومه سرپرست کارگاه و دانلود نمونه رزومه کلیک نمایید
الف) مهارتهای نرم سرپرست
- مهارتهای ارتباطی
- در دسترس بودن و همدلی
- مهارتهای مدیریتی
- تطبیقپذیری
- داشتن اعتماد بهنفس و مثبتنگری
- روحیه کار تیمی
- تمایل به یادگیری
- مسئولیتپذیری
- قابل اعتماد بودن
- حفظ حریم کارکنان
- رفتار عادلانه
ب) مهارتهای سخت سرپرست
- شناخت اهداف و سیاستهای سازمان
- روشهای اجرایی و دستورالعملهای تولید
- فرآیند تولید
- ماشینآلات و تجهیزات
- مدیریت
- منابع انسانی
- مهندسی و فناوری
4- نکات کلی در نوشتن رزومه سرپرست
نوشتن خلاصه رزومه سرپرست: مدیران استخدام و کارفرمایان تعداد زیادی رزومه و درخواست استخدام سرپرست دریافت میکنند، به همین دلیل زمان زیادی برای بررسی یک رزومه طولانی ندارند. برای همین پیشنهاد میکنیم خلاصه رزومهای را در چند جمله کوتاه که در برگیرنده تمام اطلاعات کلی در مورد خودتان، موفقیتها و برجسته ترین دستاوردهایتان باشد تنظیم کنید و در ابتدای رزومهتان قرار دهید.
تحصیلات سرپرست: برای استخدام شدن به عنوان سرپرست، معمولا به داشتن مدرک لیسانس در رشتههای مرتبط با موقعیتی که برای سرپرستی آن تقاضا میدهید نیاز دارید. در رزومه خود به جزئیات تحصیلتان بپردازید، معدل، نام دانشگاه محل تحصیل و مدت اخذ مدرک و رشته تحصیلی و… را بیان کنید، همچنین اگر دارای مدرک و گواهینامه دوره کارآموزی هستید آن را نیز ذکر کنید.
درج حقوق درخواستی سرپرست: همانطور که قبلا اشاره شد سرپرست دارای موقعیتهای متفاوتی است. برای همین نمیتوان درآمد و حقوق معینی را برایشان تعیین کرد. طبیعتا حقوق سرپرست حسابداری با حقوق و درآمد سرپررست فروش متفاوت خواهد بود. حقوق و دستمزد سرپرستها در همه زمینهها به عواملی چون میزان سابقه و مهارت، محل کار، نوع کار و… بستگی خواهد داشت. پس بهتر است در بخش حقوق درخواستی، حقوق توافقی را انتخاب کنید تا با توجه به سوابق شغلی، شرایط کار و مهارتهایتان و با توافق کارفرما حقوق و درآمدتان را مشخص شود.
تکمیل و تنظیم رزومه کاری سرپرست از دو طریق
اکنون که با نکات مهم و کلیدی تنظیم رزومه برای سرپرست آشنا شدید و نمونه رزومههای سرپرست در موقعیتهای متفاوت را بررسی نمودید، مطمئناٌ تمایل به تنظیم رزومه کاری خود به صورتی کاملا استاندارد و حرفه ای دارید. بر همین اساس مجموعه ایران استخدام از دو روش کاملا رایگان برای ساخت رزومه، شما را در این امر یاری می نماید:
دانلود فرم خام رزومه سرپرست
ایران استخدام با توجه به درخواست بالای کارجویان، فرم خام رزومه کاری استانداردی را به دو زبان فارسی و انگلیسی (در قالب فایل Word) تنظیم نموده و در اختیار متقاضیان استخدام سرپرست قرار داده است، این فایل شامل تمام فیلدهای مورد نیاز رزومه گویندگی می شود و شما می توانید پس از دانلود رزومه سرپرست، اطلاعات خود را به طور کامل وارد نموده و با خروجی PDF و Word ذخیره نمایید.
برای دانلود فرم خام رزومه کاری سرپرست – فارسی و انگلیسی کلیک نمایید
ساخت آنلاین رزومه سرپرست
در صورتی که تمایل به تنظیم رزومهای استاندارد و کارفرما پسند برای شغل سرپرست به صورت آنلاین دارید، ایران استخدام در پنل کارجویان خود رزومه ساز آنلاینی را طراحی نموده و با امکانات زیادی از جمله قالب های متنوع، دانلود فوری و رایگان رزومه، در اختیار کاربران خود قرار داده است.
برای ساخت رزومه از طریق سیستم رزومه ساز آنلاین ایران استخدام لازم است در پنل کارجو ثبت نام نمایید و پس از تکمیل اطلاعات خود، از بین قالب های موجود قالبی را انتخاب و گزینه ذخیره را برای دریافت رزومه در فرمت PDF بزنید.
برای ثبت نام در پنل کارجو ایران استخدام و ساخت رزومه آنلاین سرپرست کلیک نمایید
راهنمای جستجوی آگهی و ارسال رزومه در سایت ایران استخدام (ویژه کارجویان)
کارفرمایان و مدیران استخدام در شرکتهای معتبر برای جذب استخدام سرپرست آگهی های استخدام خود را در مجموعه ایران استخدام اطلاع رسانی می کنند.
نحوه جستجوی آگهی های استخدام: کارجویان برای اطلاع از جدیدترین آگهی های استخدام سرپرست منتشر شده در مجموعه ایران استخدام از چند طریق می توانند اقدام نمایند که مهمترین آنها استفاده از بخش جستجو مشاغل در سایت می باشد. پس از جستجو و بررسی آگهی های استخدام فعال، با ارسال رزومه کاری خود برای شغل مورد نظر اعلام آمادگی خواهند کرد.
نحوه ارسال رزومه برای آگهی های استخدام: برای هر آگهی جهت ارسال رزومه برای کارفرما از دو طریق می توان اقدام نمود:
- ارسال رزومه از طریق ایمیل، واتساپ: در این روش کارجویان می توانند رزومه آماده خود را از طریق ایمیل یا واتساپ برای کارفرما ارسال نمایند.
- ارسال رزومه از طریق کاریابی ایران استخدام: در این روش کارجویان پس از ثبت نام در کاریابی ایران استخدام و تکمیل فرم رزومه، قادر خواهند بود آن را مستقیما برای کارفرما ارسال کنند و یا با فعالسازی رزومه ساخته شده آن را در معرض دید کارفرمایان قرار دهند.
نکته: با ثبت نام در کاریابی ایران استخدام پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز، رزومه شما در معرض دید کارفرمایان قرار میگیرد و امکان جذب و استخدام شما بالاتر میرود.
راهنمای درج آگهی و جستجوی رزومه در سایت ایران استخدام (ویژه کارفرمایان)
مدیران شرکتها و سازمانهای معتبر در سراسر کشور می توانند با ثبت نام در پنل کارفرما ایران استخدام، برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل مختلف اقدام به درج آگهی استخدام نمایند.
نحوه درج آگهی استخدام: کارفرمایان پس از ورود به پنل خود، از بخش درج آگهی جدید می توانند عنوان و متن آگهی خود را وارد نمایند. سپس اطلاعات خود را تکمیل کرده و با انتخاب پلن مناسب از میان پلن های مختلفی که در این بخش وجود دارد، آگهی خود را برای انتشار در مجموعه ایران استخدام ارسال نمایند. پس از تایید آگهی استخدام و ارسال آن دسترسی کارفرمایان به صورت خودکار به بانک رزومه های موجود در سایت ایران استخدام فعال می گردد.
نحوه جستجوی رزومه توسط کارفرما: کارفرمایان برای بررسی رزومه کارجویان از دو طریق می توان اقدام نمایند:
- بررسی رزومه های دریافتی در پنل کارفرما: در این روش اگر کارفرما هنگام درج آگهی استخدام خود در سایت ایران استخدام گزینه دریافت رزومه از طریق پنل ایران استخدام را فعال نموده باشد، کارجویانی که در ایران استخدام ثبت نام کردهاند می توانند رزومه خود را برایشان ارسال کنند. در این صورت کارفرمایان می توانند پس از بررسی رزومه ها و انتخاب رزومه مناسب با کارجوی مورد نظرشان تماس بگیرند.
- بررسی رزومه های موجود در بانک رزومه ایران استخدام: در این روش کارفرمایان میتواند رزومه های موجود در بانک رزومه ایران استخدام را با توجه به عنوان شغلی مورد نظر جستجو و بررسی نمایند.
نکته: با ثبت نام و درج آگهی استخدام به عنوان کارفرما در سایت ایران استخدام، می توانید به بانک رزومه دسترسی پیدا کنید.
منبع: ایران استخدام