رزومه نویسیکارجو

آموزش نوشتن رزومه مربی + دانلود نمونه رزومه

زمان مطالعه: 7 دقیقه

آموزش ساخت و دانلود نمونه رزومه مربی (با فرم خام)

در سال‌های آینده موفقیت سازمان‌ها و شرکت‌ها در گرو وجود افرادی خواهد بود که توانایی و مهارت کافی را در کار خود داشته باشند. این امر تنها با آموزش‌ دیدن میسر است. عنصری که نقش مهمی در آموزش دارد مربی است. اگر به عنوان مربی به دنبال موقعیت‌های شغلی مناسب در آموزشگاه‎‌های بزرگ و مطرح هستید، داشتن یک رزومه حرفه‌ای و کامل که در برگیرنده توانایی‌ها و تجربه کاری شما در این زمینه باشد، حائز اهمیت است.
در این مطلب قصد داریم به بررسی نمونه رزومه‌ مربیگری که با رعایت اصول استاندارد توسط سایت ایران استخدام تنظیم شده است بپردازیم. سپس نکات مهم و کلیدی برای نوشتن رزومه مربی در زمینه‌های مختلف و تنظیم آن را توضیح می دهیم.

جستجوی آگهی‌های استخدامی

نمونه رزومه مربی تکمیل شده توسط ایران استخدام

برای آشنایی بیشتر شما با اصول صحیح ساخت رزومه حرفه‌ای برای مربی، نمونه رزومه‌های کامل از جهت درج اطلاعات، مهارت ها و سابقه فعالیت برای این شغل توسط سایت ایران استخدام تهیه و تنظیم شده است. شما می‌توانید با بررسی آن، با اصول صحیح ساخت رزومه حرفه ای بیشتر آشنا شوید و از آن به عنوان نمونه رزومه مربی مهد کودک یا نمونه رزومه مربی ورزش استفاده نمایید. لطفا توجه داشته باشید این نمونه رزومه حاوی تمامی اطلاعات است و لازم است شما با توجه به مهارت های خود رزومه‌تان را تکمیل نمایید.

1- نمونه رزومه مربی ورزش:

 

2- نمونه رزومه مربی مهد کودک

چهار نکته کلیدی برای نوشتن رزومه کاری مربی

به دلیل ماهیت شغل مربیگری و ارزش آن در میان مشاغل، این شغل طرفداران بسیاری دارد. با توجه به درخواست‌های شغلی زیاد برای این عنوان شغلی، میزان رقابت نیز در به دست آوردن این شغل بالاست. اگر قصد دارید به عنوان مربی در بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌ها مشغول به کار شوید و رزومه‌تان در میان هزاران رزومه ارسالی این رده شغلی برجسته‌تر باشد، رعایت این 4 نکته کلیدی زیر حائز اهمیت است:

1- ارائه توضیحات در رابطه با تجربه کاری مربی

با توجه به اینکه اساس شغل مربی (چه مربی ورزشی باشد چه مربی مهد کودک یا مربی بهداشت)، آموزش اطلاعات و تجربیات به دیگران است، از حساسیت بالایی برخوردار می‌باشد. برای همین برای کارفرمایان و مدیران استخدام تجربه و سابقه کار در رزومه مربی اهمیت زیادی دارد. با توجه به این موضوع مربیان را می‌توان در دو دسته زیر قرار داد.

مربی سطح ورودی: اگر جز مربیان بدون سابقه کار هستید و تجربه کاری در زمینه شغلی مورد نظرتان را ندارید، می‌توانید دوره‌های کارآموزی که تا کنون گذرانده‌اید، گواهینامه‌ها و دوره‌های آموزشی خود را لیست کنید. همچنین شما می توانید برای شروع کار و کسب تجربه در این زمینه برای آگهی‌های استخدام مربی کارآموز و یا کمک مربی رزومه ارسال نمایید.

مربی حرفه ای و باتجربه: اگر یک مربی با سابقه کار و با تجربه هستید، بهتر است به هنگام درج سوابق کاری‌تان از آخرین سابقه کاری مرتبط خود در زمینه مربیگری شروع کنید. تمام جزئیات سوابق خود شامل محل کار و مدت سابقه کاری، زمینه آموزش و مربیگری را ذکر کنید. تمام تجربه‌های حرفه‌ای و مهم خود، موفقیت‌ها، راه‌حل های ارائه شده به هنگام رویارویی با چالش‌ها، تقدیر و ترفیع هایتان را لیست نمایید.
یادتان باشد رزومه ارسالی شما زمانی ارزشمند است که اصل صداقت را در آن رعایت کرده باشید. این اصل زمانی اثبات می شود که شما بتوانید مدارک و مستنداتی را که از شما به هنگام مصاحبه حضوری برای سابقه کار و تجربه در زمینه مربیگری، مطالبه می‌کنند را ارائه دهید. در نتیجه قبل از شروع تکمیل رزومه و اشاره به تجربیات خود مدارک و گواهینامه‌های مورد نیازتان را جمع آوری کنید.

2- بیان تجربیات مربی به صورت کمی و عددی

به عنوان یک مربی در هر زمینه‌ای که می‌خواهید فعالیت کنید، پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه رزومه‌تان در کارفرما و مدیر استخدام تاثیر بهتری داشته باشد و نظر او را سریعتر جلب کند، دستاوردهای خود را با استفاده از اعداد و ارقام کمی سازی کنید.

نمونه هایی برای تجربیات کمی مربی در زمینه‌های مختلف:

  • افزایش برد سالانه تیم تا 20٪ از طریق برنامه ریزی، راهنمایی و تقویت انگیزه (مربی ورزش)
  • مدیریت کلاس‌های حداکثر 20 نفره، برنامه ریزی موثر و نظارت بر استفاده از تجهیزات باشگاه (مربی ورزش)
  • آموزش و تعلیم 40 کودک خردسال از طریق بازی و آموزش فردی در طول یک سال (مربی مهدکودک)
  • نظارت و كنترل بر نحوه تغذيه 300 دانش آموزان در یک مدرسه و آموزش صحيح تغذيه به دانش آموزان (مربی بهداشت)
  • آموزش بهداشت فردی و عمومی به دانش آموزان مدارس 8 روستای دور افتاده در طول سال تحصیلی (مربی بهداشت)

3- اهمیت اشاره به مهارت‌ها در رزومه مربی

اگر مهارتی در زمینه رشته تخصصی خود (مربی بهداشت، مهد کودک و یا ورزش و…) دارید، حتما از آن‌ها در رزومه خود نام ببرید و میزان توانایی در هر کدام را به صورت تیتروار یا توصیفی ذکر نمایید. همچنین دوره‌هایی که در زمینه تخصصی خود یا دوره‎های مربیگری و آموزشی که گذرانده و مدرک دریافت کرده‌اید را بیان کنید.

الف) مهارت‌های سخت مورد نیاز مربی:

  • مهارت های شنیداری
  • تعمیر و نگهداری تجهیزات
  • تسلط به مایکروسافت آفیس
  • توانایی مدیریت کلاس‌های آموزشی
  • آشنایی با نرم افزارهای مرتبط با شغل
  • توانایی برنامه ریزی و مدیریت زمان
  • مهارت های فنی مرتبط با هر زمینه از مربیگری

ب) مهارت‌های نرم مورد نیاز مربی:

  • خوش اخلاق بودن
  • داشتن صبر و حوصله
  • مهربان و دلسوز
  • تعامل و ارتباط خوب با کودکان
  • ارتباط و همکاری قوی با
  • نظم در انجام کار و ارایه گزارش
  • نوآوری

4- نکات کلی در نوشتن رزومه مربی

نوشتن خلاصه رزومه مربی: مدیران استخدام معمولا زمان کمی را برای مطالعه رزومه‌های ارسالی اختصاص می‌دهند و برای دستیابی به اطلاعات کلی شما، توجه زیادی به بخش خلاصه رزومه نشان می‌دهند. برای اینکه رزومه شما در همان ابتدا نظر کارفرما را جلب کند، می‌توانید اطلاعات کلی در مورد خودتان، دستاوردها و سابقه کاری‌تان را در چند جمله کوتاه و در ابتدای رزومه‌تان بیان کنید.

تحصیلات مربی: بخش سوابق تحصیلی در رزومه مربی نسبت به مهارت و تجربه از اهمیت کمتری برخوردار است. داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با شاخه ای که در آن فعالیت خواهید کرد موجب می‌شود یک گام از رقیبانتان جلوتر باشید. اگر دارای تحصیلات دانشگاهی هستید، در رزومه کاری خود مقطع تحصیلی، گرایش، محل تحصیل و معدل خود را ذکر کنید. اما در صورتی که تحصیلات دانشگاهی ندارید به مدارک و گواهینامه‌های دوره ‌های آموزش آزادی که تا کنون گذرانده اید، اشاره کنید.

درج حقوق درخواستی مربی: درآمد یک مربی به عوامل و شرایط مختلفی مانند میزان تجربه و مهارت‌، موقعیت شغلی، محل اشتغال، نوع فعالیتی که انجام می‌دهید، تدریس حضوری یا آنلاین، برگزاری کلاس‌های خصوصی یا عمومی، میزان تحصیلات بستگی دارد. پس بهترین راه، برای درج حقوق درخواستی انتخاب حقوق توافقی است که با توافق کارفرما حقوق، درآمدتان را مشخص کنید.

نکته: حقوق مربیان ورزشی مانند مربی فوتبال معمولا بیشتر از سایر مربیان است.

تکمیل و تنظیم رزومه کاری مربی از دو طریق

اکنون که نمونه رزومه‌های مربیان در شاخه‌های مختلف را به همراه نکات کلیدی تنظیم رزومه در بالا مورد بررسی قرار دادید، مطمئناً تمایل دارید رزومه کاری خود به عنوان مربی را به صورتی کاملا استاندارد و حرفه ای تنظیم کنید. مجموعه ایران استخدام دو روش کاملا رایگان برای ساخت رزومه را برایتان معرفی می نماید:

دانلود فرم خام رزومه مربی

ایران استخدام با توجه به درخواست بالای کارجویان، فرم خام رزومه استانداردی را به دو زبان فارسی و انگلیسی (در قالب فایل Word) تنظیم نموده و در اختیار متقاضیان استخدام مربی قرار داده است، این فایل شامل تمام فیلدهای مورد نیاز رزومه مربی می شود و شما می توانید پس از دانلود، اطلاعات خود را به طور کامل وارد نموده و با خروجی PDF و Word ذخیره نمایید.

برای دانلود فرم خام رزومه کاری مربی – فارسی و انگلیسی کلیک نمایید

ساخت آنلاین رزومه مربی

در صورتی که تمایل دارید رزومه‌ای استاندارد و حرفه ای برای شغل مربی به صورت آنلاین بسازید تا در نگاه اول توجه کارفرما را به خود جلب کند، ایران استخدام در پنل کارجویان خود رزومه ساز آنلاینی را طراحی نموده و با امکاناتی از جمله قالب های متنوع، دانلود فوری و رایگان رزومه، در اختیار کاربران خود قرار داده است.
برای ساخت رزومه از طریق سیستم رزومه ساز آنلاین ایران استخدام لازم است در پنل کارجو ثبت نام نمایید و پس از تکمیل اطلاعات خود، از بین قالب های موجود قالبی را انتخاب و گزینه ذخیره را برای دریافت رزومه در فرمت PDF بزنید.

برای ثبت نام در پنل کارجو ایران استخدام و ساخت رزومه آنلاین مربی کلیک نمایید

راهنمای جستجوی آگهی و ارسال رزومه در سایت ایران استخدام (ویژه کارجویان)

موسسان آموزشگاه‌ها معتبر آگهی‌های جذب و استخدام مربی خود را در مجموعه ایران استخدام اطلاع رسانی می کنند.

نحوه جستجوی آگهی های استخدام: کارجویان برای اطلاع از جدیدترین آگهی های استخدام مربی منتشر شده در مجموعه ایران استخدام از چند طریق می توانند اقدام نمایند که مهمترین آنها استفاده از بخش جستجو مشاغل در سایت می باشد. پس از جستجو و بررسی آگهی های استخدام فعال، با ارسال رزومه کاری خود برای شغل مورد نظر اعلام آمادگی خواهند کرد.

نحوه ارسال رزومه برای آگهی های استخدام: برای هر آگهی جهت ارسال رزومه برای کارفرما از دو طریق می توان اقدام نمود:

  • ارسال رزومه از طریق ایمیل، واتساپ: در این روش کارجویان می توانند رزومه آماده خود را از طریق ایمیل یا واتساپ برای کارفرما ارسال نمایند.
  • ارسال رزومه از طریق کاریابی ایران استخدام: در این روش کارجویان پس از ثبت نام در کاریابی ایران استخدام و تکمیل فرم رزومه، قادر خواهند بود آن را مستقیما برای کارفرما ارسال کنند و یا با فعالسازی رزومه ساخته شده آن را در معرض دید کارفرمایان قرار دهند.

نکته: با ثبت نام در کاریابی ایران استخدام پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز، رزومه شما در معرض دید کارفرمایان قرار می‌گیرد و امکان جذب و استخدام شما بالاتر می‌رود.

راهنمای درج آگهی و جستجوی رزومه در سایت ایران استخدام (ویژه کارفرمایان)

مدیران موسسات آموزشی و یا باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور می توانند با ثبت نام در پنل کارفرما ایران استخدام، برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل مختلف اقدام به درج آگهی استخدام نمایند.

نحوه درج آگهی استخدام: کارفرمایان پس از ورود به پنل خود، از بخش درج آگهی جدید می توانند عنوان و متن آگهی را وارد نمایند. سپس اطلاعات خود را تکمیل کنید و با انتخاب پلن مناسب از میان پلن های مختلفی که در این بخش وجود دارد، آگهی خود را برای انتشار در مجموعه ایران استخدام ارسال نمایند. پس از تایید آگهی استخدام و ارسال آن دسترسی کارفرمایان به صورت خودکار به بانک رزومه های موجود در سایت ایران استخدام فعال می گردد.

نحوه جستجوی رزومه توسط کارفرما: کارفرمایان برای بررسی رزومه کارجویان از دو طریق می توان اقدام نمایند:

  • بررسی رزومه های دریافتی در پنل کارفرما: در این روش اگر کارفرما هنگام درج آگهی استخدام خود در سایت ایران استخدام گزینه دریافت رزومه از طریق پنل ایران استخدام را فعال نموده باشد، کارجویانی که در ایران استخدام ثبت نام کرده‌اند می توانند رزومه خود را برایشان ارسال کنند. در این صورت کارفرمایان می توانند پس از بررسی رزومه ها و انتخاب رزومه مناسب با کارجوی مورد نظرشان تماس بگیرند.
  • بررسی رزومه های موجود در بانک رزومه ایران استخدام: در این روش کارفرمایان میتواند رزومه های موجود در بانک رزومه ایران استخدام را با توجه به عنوان شغلی مورد نظر جستجو و بررسی نمایند.

نکته: با ثبت نام و درج آگهی استخدام به عنوان کارفرما در سایت ایران استخدام، می توانید به بانک رزومه دسترسی پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا