آموزش ساخت و دانلود نمونه رزومه کارشناس تضمین کیفیت (با فرم خام)
امروزه همه شرکتها و کارخانجات تولیدی و صنعتی برای اینکه اطمینان پیدا کنند محصول تولیدیشان از کیفیت متناسب با استانداردهای کیفی محصول برخوردار است، نیازمند استخدام کارشناس تضمین کیفیت هستند. اگر شما نیز به این شغل علاقه دارید و میخواهید در یکی از شرکتها و کارخانههای معتبر کشور به عنوان کارشناس تضمین کیفیت مشغول به کار شوید، داشتن یک رزومه کاری حرفهای و کامل که در برگیرنده تواناییها و تجربه کاریتان باشد بسیار حائز اهمیت است.
در این مطلب قصد داریم به بررسی نمونه رزومه کارشناس تضمین کیفیت که با رعایت اصول استاندارد توسط سایت ایران استخدام تنظیم شده است بپردازیم. سپس نکات مهم و کلیدی که در نوشتن رزومه کارشناس تضمین کیفیت ضروری است را توضیح می دهیم.
فهرست مطالب
نمونه رزومه کارشناس تضمین کیفیت تکمیل شده توسط ایران استخدام
سایت ایران استخدام برای آشنایی بیشتر شما با اصول صحیح ساخت رزومه حرفه ای برای کارشناس تضمین کیفیت، نمونه رزومه ای کامل از جهت درج اطلاعات، مهارتها و سابقه فعالیت را برای این شغل تهیه و تنظیم نموده است. شما میتوانید با بررسی آن، با اصول صحیح ساخت رزومه حرفه ای بیشتر آشنا شوید و از آن برای تنظیم رزومه کارشناس تضمین کیفیت استفاده نمایید.
لطفا توجه داشته باشید این نمونه رزومهها حاوی تمامی اطلاعات است. لازم است شما با توجه به مهارتها و زمینه فعالیت خود رزومهتان را تکمیل نمایید.
چهار نکته کلیدی برای نوشتن رزومه کاری کارشناس تضمین کیفیت
هر سازمان، شرکت یا کسب و کاری که در ارائه خدمات و محصولات خاص فعال باشد، به کارشناس تضمین کیفیت نیازمند است از این رو بازارکار این شغل پر رونق است و افراد زیادی خواهان اشتغال در این زمینه هستند. به همین دلیل پیشنهاد میکنیم اگر میخواهید رزومهای تاثیرگذار برای کارفرما ارائه نمایید، رعایت نکات کلیدی زیر را در اولویت کار خود قرار دهید.
1- ارائه توضیحات در رابطه با تجربه کاری کارشناس تضمین کیفیت
کارشناس تضمین کیفیت در سلامت محصولات و کیفیت آن نقش کلیدی در سازمانها دارد. همین امر سبب میشود داشتن سابقه و تجربه کاری در این زمینه شغلی حرف اول را بزند. با توجه به این امر کارشناسان تضمین کیفیت در دو دسته زیر قرار میگیرند:
کارشناس تضمین کیفیت سطح ورودی: اگر جز کارشناسان تضمین کیفیتی هستید که تازه فارغ التحصیل شده اید و تجربه و سابقه کاری لازم را در این زمینه ندارید، میتوانید در رزومه خود بیشتر به تحصیلات و دورههای کارآموزی که تا حالا گذراندهاید تکیه کنید و از علایق و اشتیاق خود به این کار سخن بگویید.
کارشناس تضمین کیفیت حرفه ای و باتجربه: اگر کارشناس تضمین کیفیت با تجربه و دارای سابقه کار هستید، توصیه میکنیم هنگام درج سوابق کاریتان از آخرین سابقه کاری خود شروع کنید. تمام جزئیات سوابق خود شامل محل کار و مدت زمانی که در آن مشغول به کار بودهاید را ذکر نمایید. به اقداماتی که در گذشته انجام داده اید، مانند دستاوردها، موفقیتها، راهکارهای ارائه شده به هنگام رویارویی با چالشها، تقدیر و ترفیع هایتان، آموزشهایی که دیده اید اشاره کنید.
یادتان باشد رزومه ارسالی شما زمانی ارزشمند است که اصل صداقت را در آن رعایت کرده باشید. این اصل زمانی اثبات می شود که شما بتوانید مدارک و مستنداتی را که از شما به هنگام مصاحبه حضوری برای سابقه کار و تجربه در زمینه کاریتان، مطالبه می کنند را ارائه دهید. در نتیجه قبل از شروع تکمیل رزومه و اشاره به تجربیات خود مدارک و گواهینامه های مورد نیازتان را جمع آوری کنید.
2- بیان تجربیات کارشناس تضمین کیفیت به صورت کمی و عددی
استفاده از اعداد و ارقام در بیان تجربیات و سوابق شغلی رزومه موجب میشود، دستاوردها و تجربیات واقعی جلوه دهد. پیشنهاد میکنیم برای اینکه رزومهتان در کارفرما و مدیر استخدام تاثیر بهتری داشته باشد و نظر او را سریعتر جلب کند، دستاوردهای خود را به صورت کمی بیان کنید.
نمونه هایی برای تجربیات کمی:
- کاهش زمان تولید، که منجر به افزایش 10 درصدی محصولات به بازار و کاهش نرخ خطا از 0.005% به 0.001%
- افزایش 25 درصدی تولید در 4 ماه با شناسایی الگوهای نقص روش توسعه و اجرا برای دریافت بازخورد مناسب محصول پس از تولید
- افزایش رضایت مشتریان از 65% به 88% با اصلاح شیوه های تولید
3- اهمیت اشاره به مهارتها در رزومه کارشناس تضمین کیفیت
یک کارشناس تضمین کیفیت برای اینکه بتواند از پس وظایف و مسئولیتهای محوله خود برآید، به مهارتهای خاصی نیازمند است. البته این مهارتها با توجه به شرکت و حوزه کاری آن متفاوت است. بهتر است قبل از تکمیل رزومه مهارتهای مرتبط خود را لیست کنید. مهارتهای کارشناس تضمین کیفیت به دسته های زیر تقسیم میشود:
الف) مهارتهای نرم کارشناس تضمین کیفیت:
- مهارتهای تحلیلی
- عتماد به نفس و قدرت تصميم گيری بالا
- مهارتهای سازمانی
- ارتباط کتبی عالی
- مهارتهای بین فردی
- توجه دقیق به جزئیات
- تفکر انتقادی و منطقی
ب) مهارتهای سخت کارشناس تضمین کیفیت:
- تسلط بر فرآیند CRM
- آشنایی با فرآیند نظرسنجی مشتریان
- توان مكالمه و مكاتبه زبان انگليسی
- آشنایی با فرآیند رسیدگی به شکایات مشتریان و تجزیه و تحلیل فرآیند مرتبط با امور مشتریان
- آشنایی با روشهای تجزیه و تحلیل دادهها
- تسلط به كامپيوتر و اينترنت و Office
- عدم وجود موانع قانونی و حقوقی سوء سابقه
- مهارت های مكاتباتی.
- تسلط بر امور كلی كارخانه
- آشنايی با استانداردهای پلیمر
- توان انجام MSA، SPC و آديت محصول
- توان مميزی داخلی و تسلط به APQP و SQA
- تسلط بر ISO 9001 و ISO TS
- تسلط بر استانداردهای كيفی و مهندسی
4– نکات کلی در نوشتن رزومه کارشناس تضمین کیفیت
نوشتن خلاصه رزومه کارشناس تضمین کیفیت: تعداد رزومههایی که برای کارفرمایان در زمینه استخدام کارشناس تضمین کیفیت ارسال میشود بسیار زیاد است. به همین دلیل آنها زمان زیادی برای بررسی یک رزومه طولانی ندارند. پس پیشنهاد میکنیم در ابتدای رزومه بصورت خلاصه و در چند جمله کوتاه تمام اطلاعات کلی در مورد خودتان، موفقیتها و برجسته ترین دستاوردهایتان را بیان کنید.
تحصیلات کارشناس تضمین کیفیت: کارشناس تضمین کیفیت برای ورود به بازار کار حداقل به مدرک لیسانس در رشتههای مرتبطی چون مهندسی صنایع و مکانیک، مدیریت در گرایشات مختلف، حسابرسی کیفیت و…. نیاز دارید. شما میتوانید در بخش تحصیلات رزومه خود به میزان تحصیلات با ذکر معدل، نام دانشگاه محل تحصیل و زمان اخذ مدرکتان بپردازید.
درج حقوق درخواستی کارشناس تضمین کیفیت: میزان حقوق و درآمد کارشناس تضمین کیفیت تابع عواملی چون صنعتی که در آن فعالیت می کنید، حجم کار، سابقه کاری، نوع شرکت یا کسب و کار مربوطه و عملکرد شما است. پس بهتر است در بخش حقوق درخواستی، حقوق توافقی را انتخاب کنید تا با توجه به سوابق شغلی، شرایط کار و مهارتهایتان و با توافق کارفرما حقوق و درآمدتان را مشخص شود.
تکمیل و تنظیم رزومه کاری کارشناس تضمین کیفیت از دو طریق
اکنون که با نکات مهم و کلیدی تنظیم رزومه برای کارشناس تضمین کیفیت آشنا شدید و نمونه رزومه ای را در بالا بررسی نمودید، مطمئناٌ تمایل به تنظیم رزومه کاری خود به صورتی کاملا استاندارد و حرفه ای دارید. بر همین اساس مجموعه ایران استخدام از دو روش کاملا رایگان برای ساخت رزومه، شما را در این امر یاری می نماید:
دانلود فرم خام رزومه کارشناس تضمین کیفیت
ایران استخدام با توجه به درخواست بالای کارجویان، فرم خام رزومه کاری استانداردی را به دو زبان فارسی و انگلیسی (در قالب فایل Word) تنظیم نموده و در اختیار متقاضیان استخدام کارشناس تضمین کیفیت قرار داده است. این فایل شامل تمام فیلدهای مورد نیاز رزومه کارشناس تضمین کیفیت می شود و شما می توانید پس از دانلود رزومه، اطلاعات خود را به طور کامل وارد نموده و با خروجی PDF و Word ذخیره نمایید.
برای دانلود فرم خام رزومه کاری کارشناس تضمین کیفیت – فارسی و انگلیسی کلیک نمایید
ساخت آنلاین رزومه کارشناس تضمین کیفیت
در صورتی که تمایل به تنظیم رزومهای استاندارد و کارفرما پسند برای شغل کارشناس تضمین کیفیت به صورت آنلاین دارید، ایران استخدام در پنل کارجویان خود رزومه ساز آنلاینی را طراحی نموده و با امکانات زیادی از جمله قالب های متنوع، دانلود فوری و رایگان رزومه، در اختیار کاربران خود قرار داده است.
برای ساخت رزومه از طریق سیستم رزومه ساز آنلاین ایران استخدام لازم است در پنل کارجو ثبت نام نمایید و پس از تکمیل اطلاعات خود، از بین قالب های موجود قالبی را انتخاب و گزینه ذخیره را برای دریافت رزومه در فرمت PDF بزنید.
برای ثبت نام در پنل کارجو ایران استخدام و ساخت رزومه آنلاین کارشناس تضمین کیفیت کلیک نمایید
راهنمای جستجوی آگهی و ارسال رزومه در سایت ایران استخدام (ویژه کارجویان)
کارفرمایان و مدیران استخدام کارخانجات و شرکتهای معتبر، برای جذب و استخدام کارشناس تضمین کیفیت آگهی های استخدام خود را در مجموعه ایران استخدام اطلاع رسانی می کنند.
نحوه جستجوی آگهی های استخدام: کارجویان برای اطلاع از جدیدترین آگهی های استخدام کارشناس تضمین کیفیت منتشر شده در مجموعه ایران استخدام از چند طریق می توانند اقدام نمایند که مهمترین آنها استفاده از بخش جستجو مشاغل در سایت می باشد. پس از جستجو و بررسی آگهی های استخدام فعال، با ارسال رزومه کاری خود برای شغل مورد نظر اعلام آمادگی خواهند کرد.
نحوه ارسال رزومه برای آگهی های استخدام: برای هر آگهی جهت ارسال رزومه برای کارفرما از دو طریق می توان اقدام نمود:
- ارسال رزومه از طریق ایمیل، واتساپ: در این روش کارجویان می توانند رزومه آماده خود را از طریق ایمیل یا واتساپ برای کارفرما ارسال نمایند.
- ارسال رزومه از طریق کاریابی ایران استخدام: در این روش کارجویان پس از ثبت نام در کاریابی ایران استخدام و تکمیل فرم رزومه، قادر خواهند بود آن را مستقیما برای کارفرما ارسال کنند و یا با فعالسازی رزومه ساخته شده آن را در معرض دید کارفرمایان قرار دهند.
نکته: با ثبت نام در کاریابی ایران استخدام پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز، رزومه شما در معرض دید کارفرمایان قرار میگیرد و امکان جذب و استخدام شما بالاتر میرود.
راهنمای درج آگهی و جستجوی رزومه در سایت ایران استخدام (ویژه کارفرمایان)
مدیران شرکتها و سازمانهای معتبر در سراسر کشور می توانند با ثبت نام در پنل کارفرما ایران استخدام، برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل مختلف اقدام به درج آگهی استخدام نمایند.
نحوه درج آگهی استخدام: کارفرمایان پس از ورود به پنل خود، از بخش درج آگهی جدید می توانند عنوان و متن آگهی خود را وارد نمایند. سپس اطلاعات خود را تکمیل کرده و با انتخاب پلن مناسب از میان پلن های مختلفی که در این بخش وجود دارد، آگهی خود را برای انتشار در مجموعه ایران استخدام ارسال نمایند. پس از تایید آگهی استخدام و ارسال آن دسترسی کارفرمایان به صورت خودکار به بانک رزومه های موجود در سایت ایران استخدام فعال می گردد.
نحوه جستجوی رزومه توسط کارفرما: کارفرمایان برای بررسی رزومه کارجویان از دو طریق می توان اقدام نمایند:
- بررسی رزومه های دریافتی در پنل کارفرما: در این روش اگر کارفرما هنگام درج آگهی استخدام خود در سایت ایران استخدام گزینه دریافت رزومه از طریق پنل ایران استخدام را فعال نموده باشد، کارجویانی که در ایران استخدام ثبت نام کردهاند میتوانند رزومه خود را برایشان ارسال کنند. در این صورت کارفرمایان می توانند پس از بررسی رزومه ها و انتخاب رزومه مناسب با کارجوی مورد نظرشان تماس بگیرند.
- بررسی رزومه های موجود در بانک رزومه ایران استخدام: در این روش کارفرمایان میتواند رزومه های موجود در بانک رزومه ایران استخدام را با توجه به عنوان شغلی مورد نظر جستجو و بررسی نمایند.
نکته: با ثبت نام و درج آگهی استخدام به عنوان کارفرما در سایت ایران استخدام، می توانید به بانک رزومه دسترسی پیدا کنید.
منبع: ایران استخدام