راهنمایی شغلیکارجو

راهنمای استخدام در بیمارستان چشم پزشکی نگاه + تکمیل فرم

زمان مطالعه: 3 دقیقه

راهنمای تکمیل فرم استخدام بیمارستان چشم پزشکی نگاه

بیمارستان های چشم پزشکی تهران به عنوان یکی از قطب های پزشکی کشور، همواره در جستجوی نیروهای متخصص و مجرب هستند. بیمارستان چشم پزشکی نگاه نیز با برخورداری از تجهیزات پیشرفته و کادر پزشکی مجرب، یکی از بهترین گزینه‌ها برای علاقه‌مندان فعالیت در حوزه چشم پزشکی است. اما بیمارستان نگاه کجاست و شرایط استخدام بیمارستان چشم پزشکی نگاه چیست؟ در این مطلب از ایران استخدام، به بررسی فرآیند استخدام در بیمارستان نگاه تهران می‌پردازیم.

جستجوی آگهی‌های استخدامی

آشنایی با بیمارستان چشم پزشکی نگاه

بیمارستان چشم پزشکی نگاه به دلیل بهره‌گیری از بهترین تجهیزات پزشکی و ارائه خدماتی با کیفیت بالا به عنوان یکی از بهترین مراکز فوق تخصصی تشخیص و درمان بیماری های چشم کشور شناخته شده‌ است. این بیمارستان شامل چندین کلینیک مجزا در بخش‌های کلینیک قرنیه، کلینیک اربیت، پلک و مجاری اشکی (زیبایی)، کلینیک گلوکوم و عصب بینائی (آب سیاه)، کلینیک انحرافات و تنبلی چشم، کلینیک شبکیه، کلینیک کاتاراکت (آب مروارید) و اصلاح عیوب انکساری (لیزیک، لازک، فمتولیزیک و رینگ)، کلینیک کنترل و چکاپ می‌باشد.

جهت مشاهده آگهی‌های استخدام بیمارستان‌ها در سایت ایران استخدام کلیک نمایید.

بیمارستان چشم پزشکی نگاه

اپلیکیشن نوبت دهی بیمارستان نگاه

اپلیکیشن نوبت دهی بیمارستان نگاه به بیماران امکان می‌دهد به راحتی و بدون نیاز به حضور فیزیکی، نوبت خود را از بهترین دکتر بیمارستان نگاه رزرو نمایند. اسامی چشم پزشکان بیمارستان نگاه تهران در وبسایت و اپلیکیشن این بیمارستان برای سهولت رزرو مراجعین لیست شده‌ است.

بیمه های طرف قرارداد بیمارستان نگاه

این بیمارستان به دلیل ارائه خدمات درمانی به افراد تحت پوشش بیمه‌های مختلف، طرف قرارداد با بسیاری از بیمه‌های معتبر است. بیمه‌های پایه شامل تأمین اجتماعی، سلامت و نیروهای مسلح می‌باشند به‌همین دلیل از این بیمارستان به عنوان بهترین بیمارستان فوق تخصصی چشم تأمین اجتماعی نیز یاد می‌شود.

آدرس بیمارستان نگاه تهران

برای مراجعه به بیمارستان نگاه تهران به آدرس تقاطع شریعتی و بزرگراه همت، خیابان گل نبی غربی، پلاک 3 مراجعه نمایید.

مطلب مرتبط: راهنمای استخدام در بهترین بیمارستان‌های خصوصی

چگونه در بیمارستان نگاه استخدام شویم؟

چشم پزشکی نگاه

متخصصین کادر پزشکی، خدمات و کارمندان اداری علاقه مند به همکاری با این بیمارستان می‌توانند فرصت‌های شغلی مربوطه را از طریق صفحه مربوط به آگهی استخدام بیمارستان چشم پزشکی نگاه در سایت‌های کاریابی مشاهده نمایند و پس از بررسی شرایط استخدام بیمارستان چشم پزشکی نگاه، در صورت داشتن شرایط لازم، می‌توانند رزومه خود را از طریق راه‌های ارتباطی درج شده‌ در آگهی استخدامی برای این مجموعه ارسال نمایند. روش دوم مراجعه به وبسایت این بیمارستان و تکمیل فرم استخدام مربوطه است. در ادامه آموزش تکمیل و ارسال فرم را قرار داده‌ایم.

مدارک و شرایط استخدام بیمارستان چشم پزشکی نگاه

شرایط استخدام در بیمارستان چشم پزشکی نگاه به طور کلی بسته به موقعیت شغلی مورد نظر متفاوت است، اما برخی از شرایط عمومی و مشترک برای استخدام در این بیمارستان عبارتند از:

  1. تحصیلات مرتبط
  2. تجربه کاری
  3. آشنایی با تکنولوژی‌های جدید پزشکی
  4. توانایی کار تیمی و مسئولیت‌پذیری
  5. گواهینامه‌ها و مجوزهای لازم
  6. آشنایی با زبان انگلیسی
  7. توانایی تحمل فشار کاری
  8. پذیرش اصول و مقررات بیمارستان
  9. آشنایی با بیمه‌ها و قراردادهای بیمارستانی

برخی از فرصت‌های شغلی بیمارستان چشم پزشکی نگاه

بیمارستان چشم پزشکی نگاه فرصت‌های شغلی متنوعی را ایجاد نموده‌است.. بر خی از این موقعیت‌های شغلی عبارت اند از:

راهنمای تکمیل فرم استخدام بیمارستان چشم پزشکی نگاه

برای ارسال درخواست همکاری با بیمارستان نگاه، ابتدا باید وارد صفحه اصلی وبسایت این بیمارستان به آدرس negahhospital.com شوید. طبق تصویر زیر روی فرم استخدام کلیک نمایید. همنین می‌توانید از طریق لینک مستقیل فرم استخدام وارد صفحه مربوطه شوید.

فرم ثبت نام بیمارستان نگاه
مشخصات فردی

با کلیک بر روی قسمت “فرم استخدام” وارد صفحه زیر می‌شوید. بخش اول فرم استخدام مربوط به اطلاعات فردی می‌باشد. مانند نام و نام خانوادگی، تصویر پرسنلی، شماره شناسنامه، وضعیت تأهل و… . در طول تکمیل فرم، وارد کردن اطلاعات بخش‌هایی که با علامت * مشخص شده‌اند، اجباری می‌باشند.

فرم ثبت نام بیمارستان چشم پزشکی نگاه
سوابق تحصیلی

این بخش مربوط به تکمیل اطلاعات سوابق تحصیلی از دیپلم تا آخرین مدرک تحصیلی و آشنایی با زبان‌های خارجی می‌باشد.

فرم ثبت نام بیمارستان نگاه
سوابق کاری

بخش نهایی فرم استخدام مربوط به اطلاعاتی در مورد سابقه کار می‌باشد. در این بخش می‌توانید سوابق کاری خود را با تمامی مجموعه‌هایی که پیش از این با آن‌ها همکاری داشته‌ اید درج نمایید. سپس به مهارت‌ها و تخصص‌هایی که دارید اشاره کرده و در فیلد بعدی زمینه‌های شغلی مورد علاقه خود را وارد نمایید. پس از این بخش نیز باید اعلام کنید که از چه تاریخی می‌توانید جهت همکاری در بیمارستان حاضر شوید. در نهایت نیز حقوق درخواستی خود را وارد نمایید.

فرم ثبت نام بیمارستان نگاه
ارسال فرم

پس از تکمیل تمامی موارد خواسته شده در انتهای فرم استخدام تیک بخش توافقنامه را انتخاب نمایید. در انتها روی دکمه سبز رنگ “ارسال فرم” کلیک نمایید.

فرم ثبت نام بیمارستان نگاه
سخن پایانی

استخدام در بیمارستان چشم پزشکی نگاه تهران فرصتی ارزشمند برای افرادی است که در حوزه‌های پزشکی و درمانی تخصص دارند و می‌خواهند در یکی از معتبرترین مراکز چشم پزشکی کشور فعالیت کنند. با رعایت مراحل و شرایط استخدامی که در این مطلب ذکر شد، می‌توانید درخواست همکاری خود را برای خدمت رسانی در محیطی حرفه‌ای و پیشرفته ارسال نمایید. برای اطلاعات بیشتر در مورد فرم‌ها و آگهی‌های استخدام، مراجعه به وب‌سایت بیمارستان یا تماس با واحد منابع انسانی پیشنهاد می‌شود.

جهت مشاهده آگهی‌های استخدام بیمارستان‌ها در سایت ایران استخدام کلیک نمایید.

منبع: ایران استخدام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا